motor-forum ftp

Status
Niet open voor verdere reacties.

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Zoals de meesten wel weten hebben we een intressant ftp\'tje om mee te spelen.
Maar 1 ding irriteert vast wel meer mensen.
Je weet namelijk nooit wanneer iemand er wat post. Zolang dat ding niet volstaat maakt het niet uit, maar eenmaal er dingen gedelete moeten worden ga je misschien wel vloeken dat je niet wist dat iets geupload was.
Daarom dit topicje. Hier mag iedereen posten als hij iets (intressants) heeft geupload. Ook andere dingen aangaande de ftp mogen hier gepost worden.

Enjoy!
 
Vergeet niet de bestandsnaam en de map in de post te zetten! Anders wordt het zo\'n vaag verhaal en moeten anderen zo veel zoeken...
 
Aaangezien niemand begrijpt waarom die ftp dir er is, drop je voortaan beter je shit rechtstreeks in een dit in de root van de ftp ofzo btw
 
Velen zullen niet weten waarover we het hebben, post anders ff dat FTP adres hier. :)

Ik heb het zelf ff niet bij de hand hier...
 
Effe een helder moment achter dit ding...
Laatst zag ik heel trouw bij diverse dirs motor-forum genoemd staan... Is dat niet een beetje risky? Alternatief gebruik, wat gezien kan worden als misbruik van test-ftp + bijbehorende rekening = arm forum? Redelijk simpel te achterhalen als er dirs vernoemd zijn naar het forum... Wellicht naampjes aanpassen?

Kan misschien allemaal wel meevallen, maar better safe than sorry... (nee, niet Safe the shop, want dan geldt Safe = sorry }) )
 
mischien een idee om er een txt-bestandje bij te voegen (met dezelfde \"voornaam\") met meer details over de filmpjes?

zoals die fastbike video.... WELKE is dat?
ik heb er al verschillende gezien, dus om nu uren te gaan downen voor een film die ik al ken is ook weer zo wat.

en de LVX hebben ook meerdere films... deze had ik al gezien \ '(
(muziek blijft lekker, al zijn het bijna dezelfde nummers als bij Crusty, en proberen ze de Crusty-stijl na te doen)
 
Waarom niet een extra forum-onderdeel wat \'FTP\' heet ? Hierop kan men zelf een post maken met wat er op is gezet, en als het eenmaal ooit is verwijderd, dat er dan onderaan de desbetreffende thread ook \'VERWIJDERD!\' staat. In zo\'n geval worden alle filmpjes of wat dan ook netjes neergezet, in plaats van 1 topic met hierin een x aantal berichten. Suc6 met zoeken als je daarin een klein filmpje zoekt ;)
 
Bedankt voor die fastbike-video. Heb net een stukje gekeken, ga vanavond of zo wel fff op tv kijken i.p.v op monitor.

p.s.:in map \'merel\' ben ik begonnen met uploaden van de nieuwe win....nl. Duurt wel fff hoor!
 
Ja ik zou ook best willen weten welke FASTBIKES er nu op de ftp staat.. kan iemand me dat vertellen voordat ik ga beginnen?
 
p.s.:in map \'merel\' ben ik begonnen met uploaden van de nieuwe win....nl. Duurt wel fff hoor!
Ik wil geen spelbreker zijn en het boeit me al helemaal niet dat het niet geheel legaal is maar we moeten geen problemen krijgen met die gasten van de BSA natuurlijk, vanwege deze warez. :)

Ruud, ben benieuwd wat jou standpunt is tov dit.
 
Ik wil geen spelbreker zijn en het boeit me al helemaal niet dat het niet geheel legaal is maar we moeten geen problemen krijgen met die gasten van de BSA natuurlijk, vanwege deze warez. :)

Ruud, ben benieuwd wat jou standpunt is tov dit.
Licensie moet je toch via het web halen? Is dus legaal, want na download dok je alsnog voor de registratie :)
Of werkt de final version zonder dit omstreden systeem?
 
Zoniet... Was van plan dit of volgend weekend een nieuw HD erin te pleuren & een fresh install te maken... })

... En de FTP is een initiatief van enkele gebruikers van dit forum... geen forum-onderdeel. Voor gebruik van dit forum als medium om aan te geven waar iets illegaals staat, is de admin niet verantwoordelijk, want de admin mag niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van berichten binnen een forum...
 
Laatst bewerkt:
...want de admin mag niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van berichten binnen een forum...
Dat is niet waar, ze kunnen je wel degelijk iets maken als hier openlijk warez wordt geruild. Al heeft de admin het zelf niet geplaatst, hij blijft toch verantwoordelijk.

Kijk maar eens hoe (overdreven) voorzichtig ze daar op GoT mee zijn.

Waarmee ik uiteraard niet wil aangeven dat het van mij niet mag, wat mij betreft: hoe meer warez hoe beter maar ik denk ff in het belang van motor-forum. :)
 
Dat is niet waar, ze kunnen je wel degelijk iets maken als hier openlijk warez wordt geruild. Al heeft de admin het zelf niet geplaatst, hij blijft toch verantwoordelijk.

Kijk maar eens hoe (overdreven) voorzichtig ze daar op GoT mee zijn.

Waarmee ik uiteraard niet wil aangeven dat het van mij niet mag, wat mij betreft: hoe meer warez hoe beter maar ik denk ff in het belang van motor-forum. :)
Maar er wordt niet openlijk geruild!
Er wordt aangegeven dat iemand iets op een FTP-site heeft gezet... Er wordt zelfs geen locatie genoemd, toch? })

Ach, who cares... Let\'s wait & see wat Ruud hiervan zegt... (alternatief gebruik v/e test-FTP is natuurlijk wat anders dan het aangeven van warez...)

Zolang M-F maar niet in problemen komt, vind ik het best... :)
 
Laatst bewerkt:
Zolang je geen hier link naar ea op de ftp zet, lijkt me niet dat ze je wat kunnen maken.

Dan houden wij het zo, en alleen via e-mails
geen directe links posten op de M-F site.
Als je niet weet hoe je bij de FTP komt, laat het mij even weten probeer ik je het duidelijk uit te leggen... }) }) })

ps. zijn hier nog FRIENDS fans...??? Zoja, kijk eens op de FTP...!!! Upload is klaar, het is wel een Real-Media bestand hoor iets groter dan 50Mb... :) :) Ik heb wel alle afleveringen in dit formaat. Dus als je wil,...laat mij het weten
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan