motor-forum ftp

Status
Niet open voor verdere reacties.
idem hier?
is er nog een goeie ziel die mij dat eens wil doorspelen???
angel.gif

Check je mail... :)
 
Het wordt wel een beetje een chaos daar op die FTP, iedereen gooit vanalles overal neer.
 
Zie daar ook wat mp3 spul staan, mag ik dan bij deze gelijk een request doen?
Heb de 2e cd van Sensation nodig..dus niet in MP3 formaat..als het ff kan iso of iets dergelijks.
 
Het wordt wel een beetje een chaos daar op die FTP, iedereen gooit vanalles overal neer.
Is wel wat te organiseren... :)
- Alle filmpjes (klein) in filmdir, evt. in subdir naam poster
- Alle grote filmpjes laten staan (voor easy access)
- Mo-fo dir opschonen... Staat oa een dir Rev in, zonder files...
- MP3 files uit de root plaatsen in dir ftp/mp3 (naughty me, al gedaan zonder overleg }) )
- evt. MP3 van radio-uitzending in dir MP3 (nog maar even gelaten, want geen muziek-file...)

Wil gerust wel wat aan het knutselen gaan... Geef maar input... :)
 
Op Zondag 28 oktober 2001 21:11 schreef DeGroteMuis het volgende:
Wil gerust wel wat aan het knutselen gaan... Geef maar input... :)
Knutsel away.
Lijkt me trouwens niet echt nuttig om de indeling per \'upper\' te doen. wrom zou je? Uploader is van geen belang he.
 
...Maar als JW, WKJ en Scarface het niet erg vinden, gooi ik hun filmpjes ook wel in de dir filmpjes...

Opbouw nu:

2 filmfiles, een wisselend Realmedia bestandje en de trailer van Swordfish
Merel
ftp
Inhoud:
Fastbikes by HELLdesker
Filmpjes (met ook de files van bovengenoemde jongens in de \'oude\' dirs en KAOSadstream)
Lasvegasextreme
Mo-Fo meetings(enkel nog de dirs van 13-10-01, film en pics)
MP3
Software (winace, voor LVE)
Bestandje Radio
web
niets geupload (upgeload?)

Thanx voor de FlashFXP tip, trouwens... :)
Werkt heel goed...
 
Laatst bewerkt:
Als er niets meer in de subdirs Schamperd, Revolution, filmpjes en Duderuud in dir mo-fo komt, kunnen deze ook weg...

Edit: En anders komen er maar nieuwe dirs, want [me]wis...[/me]
 
Laatst bewerkt:
grote muis: nu je toch bezig bent..
Die ftp dir is redelijk nutteloos lijkt mij..
gewoon de ftp van in de root laten starten dus.. nu zit je met extra (nutteloze) klik.
 
Overgezet...
Allen de grote films niet, deze worden nu nog gedownd, dus access denied... Daarna kunnen ook deze omgezet worden naar de root (van deze user dan)...

Ook effe Swordfish teaser en de Realmedia file v/d dag in filmpjes gegooid... :)

Update: Alleen de fastbikes dir nog... Flies staan al goed, maar dir \'is in use by another process\'...

Is de dir FTP trouwens niet een integraal deel van de test-omgeving? Kan wellicht problemen opleveren bij deleten dan... Bigconvoy?
 
Laatst bewerkt:
kan iemand mij ook de gegevens om binnen te komen even doormailen? BVD (plbasten@hotmail.com)

Done.

Ik ben nu GP500 aan het uppen.
Ik weet niet wat er nog aan ruimte is, maar ik heb nog meer dan genoeg.
Kan Commandos II (3 cd\'s iso) ala 2gb er ook nog bij :+ ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan