motor forum haalt noord hollands dagblad

Weer een die snel aangebrand, dus....iets langere uitleg dan maar

Ik had het hier niet zozeer over dit specifieke klaverblad maar meer over klaverbladen in het algemeen. Het lijkt me dat ook jij moeilijk kunt ontkennen dat deze klaverbladen niet alleen worden gebruikt om van de ene naar de andere rijksweg te komen (dit staat, bij het niet motorrijdende deel van de samenleving, ook wel bekend als klaverblaracen).

Ook is het zeker dat er bij deze ontmoetingen op/onder klaverbladen MF'ers aanwezig zijn (of er leven een hele hoop mensen op dit forum in een fantasiewereld, dat kan ook).
Tevens is het derhalve vrij zeker dat onder die MF'ers mensen zijn met een MF-sticker.

Door de aandacht in de media met betrekking tot "klaverbladracen" kun je erop wachten tot een of andere journalist dit forum ontdekt (misschien na het zien van een MF-sticker) en hier eens even rondneust om een en ander voor een leuk artikeltje te verzamelen, of dit nou de waarheid weergeeft of niet.

Voor de goede orde, van mij mag iedereen er op los racen zo veel als dat ze willen en als ik iemand een stoppie of wheelie zie maken (mits verantwoord) heb ik niets anders dan respect. Wel is het zo dat er een hele grote groep mensen zijn die dit anders zien. En onder die groep zitten waarschijnlijk ook wel een journalist of 2.

Het een is gewoon het gevolg van het andere, dat is het enigste dat ik aangeef.
Ik ben niet snel aangebrand hoor. Ik sprak ook geen waardeoordeel uit over het rijden op een klaverblad. Persoonlijk heb ik er weinig mee, maar als mensen dat leuk vinden dan moeten ze het vooral doen. Waarschijnlijk denken we er tot zo ver precies hetzelfde over.... MAAR :)

Ik stoor me aan journalisten / politie die het woord 'racen' te pas en te onpas gebruiken. Er wordt op die manier namelijk een beeld geschetst van daadwerkelijke races (op tijd, snelheid, etc.) terwijl het 'niets meer is' dan een zooi mensen die ergens afspreken om te praten én te (hard) rijden (en stunten). Dat mag niet van de wet, maar dit te hard rijden gebeurt continue en heeft vrij weinig te maken met de meetings. Als iemand gewoon een ritje maakt en hij rijdt te hard dan is hij toch ook niet opeens bezig met een 'illegale race' :?

Zodra mensen zoals jij en ik (lees: motorrijders) het echter óók racen gaan noemen dan geef je toe aan de Telegraafkoppen en zal het beeld van 'de motorrijder' niet/nooit veranderen.
 
Dat is iig één ding dat niet zal gebeuren. Er gebeurt hier niets illegaals op MF.

Daar denkt het nhd en rtv nh anders over :r , volgens hun wordt hier dus illegaal afgesproken :(

Door zo'n min kukkelig B journalistje (anders had je wel bj een betere courant gewerkt) word mf verkeerd afgespiegeld.
 
Daar denkt het nhd en rtv nh anders over :r , volgens hun wordt hier dus illegaal afgesproken :(
Dat hier volgens hen "illegaal wordt afgesproken" betekent nog niet dat MF als site illegaal is. Absoluut no way dat MF wordt dichtgezet.

Door zo'n min kukkelig B journalistje (anders had je wel bj een betere courant gewerkt) word mf verkeerd afgespiegeld.
Reken maar dat ze dit topic volgen, dus let it all out ;)
 
Hallo pers tuig:

HOMO'S

Morgen is er een rollator race op de A9..jullie weten wel dat tuig dat ook op Zandvoort was.

Bejaarden die met 250 km/h in hun Arola wheelies trekken... ;)

KOM DAT ZIEN EN SCHRIJF...

Owja Stoppie's op de snelweg? :z

Zijn er maar weinig die ik ken die dat "normaal" kunnen...

Owja tis een 120 km/h weg.. de auto's rijden er gemiddeld 140 km/h.. de motors 150... OMG... ga die dwerg van wegmisbruikers f lekker vingeren ofzo.. en haal meteen je tong uit de reet van Koos.

En als we nu toch bezig zijn... (TIP: heb gehoord dat er vernietegingswapens zijn in Irak en dat Bill Clinton monogaam is..HOT NEWS)

Jammer dat jullie niet durven komen om te zien hoe er geraced word en dit op film uit te zenden.

Als er sensatie is ..dan schrijven jullie wel.. als er geen wolkje in de lucht is..dan zwijgen jullie.

Leuk dat jullie meelezen.. wees dan een held als prof schrijver,reg je en kaart het hier aan i.p.v. individueel members te mailen voor een interview.

Niemand willen jullie helpen dus naaien jullie ons zo terug?

Bedankt he... ;)
 
HOMO'S

Morgen is er een rollator race op de A9..jullie weten wel dat tuig dat ook op Zandvoort was.

Bejaarden die met 250 km/h in hun Arola wheelies trekken... ;)

Waarom moeten steeds weer homoos en bejaarden eraan geloven op deze site?

Ik ben niet snel aangebrand hoor

Je liegt!!!


;) enzo
 
Ik vind alle motorrijders aso's

[me]Ferrekau wil voorkomen dat alle motorrijders over 1 kam geschoren worden en sluit zich helemaal aan bij de geestelijk minder begaafde die dit stukje misselijkmakende journalestiek geschreven hebben O-) [/me]


Ik snap niet dat zo iemand zich niet aanmeld en een topic opent met de vraag hoe wij (wij is in dit geval het hokje, motrrijders) tegen dit soort dingen aankijkt. Maargoed ik heb ook doorgeleerd, misschien zit het hem daarin :?
 
Waar maken jullie je eigenlijk druk om :? Mensen die dat soort verhalen geloven (stoppies op de snelweg etc.) zijn toch niet goed wijs en weten hoogstwaarschijnlijk toch niet eens wat dat inhoudt.
 
Waar maken jullie je eigenlijk druk om :? Mensen die dat soort verhalen geloven (stoppies op de snelweg etc.) zijn toch niet goed wijs en weten hoogstwaarschijnlijk toch niet eens wat dat inhoudt.

Maar zitten misschien wel in de gemeenteraad, gedeputeerde staten of het kabinet ;)
 
Waar maken jullie je eigenlijk druk om :? Mensen die dat soort verhalen geloven (stoppies op de snelweg etc.) zijn toch niet goed wijs en weten hoogstwaarschijnlijk toch niet eens wat dat inhoudt.
je hebt gedeeltelijk gelijk.
Maar wat er nu gebeurd is dat je een bepaalde sfeer gaat creeren. Dr zijn nu vast mensen dat ALLE motorrijders zo zijn.
Op deze manier krijg je nog meer vooroordelen over elkaar.
Ik 'moet'mezelf op mijn werk soms al gaan verdedigen, omdat mensen dingen denken te weten. Ik heb in de krant gelezen dat.........levensgevaarlijk die motorrijders. Nu is dit alleen maar vervelend, maar deze mensen heb je ook in het verkeer en laten dan ook op hun manier blijken wat zij dr van denken.
Dat is waar ik mee zit. Onbedoeld (neem ik aan) krijgen ze een soort van vrijbrief, alle motorrijders zijn toch asosiaal en houden geen rekening met de rest.....
 
Ja, nou hou ik er vaak eigenzinnige opvattingen op na, maar ik denk dan over dat soort figuren: ga je gang. Denk maar wat je denken wilt. Dat kan me echt gestolen worden wat een ander over me denkt. Als mensen graag naïef, beïnvloedbaar, meelopen met de rest van de wereld en het eerste beste verhaal wat ze onder ogen krijgen willen geloven, dan moeten zij dat toch lekker doen. Het is niks anders als met racisme. Iedereen wordt over één kam geschoren. Mensen die dat doen getuigen alleen maar van onwetenheid en niet al te hoog IQ. Met dat soort figuren valt over het algemeen toch niet te discusieren, dus waarom zou je je er dan nog druk over maken :? Leven en laten leven ;)
 
Ja, nou hou ik er vaak eigenzinnige opvattingen op na, maar ik denk dan over dat soort figuren: ga je gang. Denk maar wat je denken wilt. Dat kan me echt gestolen worden wat een ander over me denkt. Als mensen graag naïef, beïnvloedbaar, meelopen met de rest van de wereld en het eerste beste verhaal wat ze onder ogen krijgen willen geloven, dan moeten zij dat toch lekker doen. Het is niks anders als met racisme. Iedereen wordt over één kam geschoren. Mensen die dat doen getuigen alleen maar van onwetenheid en niet al te hoog IQ. Met dat soort figuren valt over het algemeen toch niet te discusieren, dus waarom zou je je er dan nog druk over maken :? Leven en laten leven ;)
mee eens. Kan mij ook verotten wat de rest van de wereld denkt en vindt. Alleen krijg je nu wel reacties van, ohw weer zo'n motorrijder, die pak ik wel ff terug. maargoed, het blijft een eindeloze discussie. Ik heb mijn mening en zij die van hun, tis alleen jammer dat zij iets meer invloed hebben op meningen van anderen dan ik :)
 
hehehe...ik zie dit topic nu pas....

ach jonges laten we ons niet zo druk maken...we kunnen daar lekker rijden...niemand wordt van de weggeplukt...en ze weten niet eens de juiste afslagen te noemen....

want de enige afslagen die we rijden zijn....*****censuur***** voor het geval dat er een reporter in de berm ligt... :)

bij badhoevedorp komen we niet eens..die is levensgevaarlijk...eergister nog een meisje om onbekende reden verongelukt....20 jaar oud...en dan zoude wij daar race'n?

ik heb in het noord holland topic ook al gezegd...laat ze een keer komen kijken...doen we ff een showtje..delen we de boete met zijn allen :)
 
Is dit niet een beetje een herhaling van al het geneuzel over de PPP van vorig jaar?

Tis weer zomer, journalisten hebben geen hol te doen. Dan zoeken ze weer her en der wat kreten bij elkaar, liegen er een verhaaltje bij en voilá. Het salaris voor de maand is weer veiliggesteld.
 
En ja hoor, ook de IJmuider Courant kan het weer niet laten.
Voor de derde achtereenvolgende dag schrijft men over races op het klaverblad Badhoevendorp.
Men noemt het knooppunt een"speeltuin"voor motorrijders en haalt een quote aan van niet nader genoemd persoon van het Motorforum.
Dit alles naar aanleiding van het dodelijk ongeval van het 19 jarige meisje van afgelopen vrijdagavond.
De oorzaak van het ongeluk is overigens nog steeds niet bekend.
Ben benieuwd wat ze morgen voor"nieuws"weten te verzinnen.
 
hmm hebben we nou al weer 2 topics over hetzelfde :? klik

reactie van het andere topic dan maar quoten (daar staan de artikelen overigens ook ingescand ;) )
Wat een stel malloten zeg die pers :(
Wel heel erg lullig om het ongeluk van dat meisje te combineren met klaverbladrijden..alsof iemand het in zijn hoofd haalt om op badhoevedorp te gaan klaverbladrijden...vermeld liever dat de weg bij badhoevedorp altijd vol ligt met bende, diesel en olie, dat het asfalt daar waardeloos is en dat de vangrail er niet motorvriendelijk is uitgevoerd..1 of meerdere van die feiten zijn waarschijnlijk de schuldige aan de dood van dat meisje ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan