motor forum haalt noord hollands dagblad

Flame

MF veteraan
17 feb 2002
2.193
0
Schagen
uit het noord hollands dagblad.

MOTORAGENT HEEFT WEL EEN BEETJE BEGRIP VOOR RACERS

Alkmaar - Motoragenten hebben er begrip voor dat motorrijders afspreken even te racen op rijksweg A9. Dat blijkt uit reacties op een website. Het blijkt dat tien motorrijders, uit het gebied tussen Alkmaar en Amsterdam, regelmatig afspreken om samen het gas eens goed open te draaien tussen Alkmaar en Badhoevedorp.

De Politie bracht woensdag een bericht naar buiten over zes boetes voor motor rijders. Die reden te hard over de A9 en haalden gevaarlijk in. Bij de politie kwamen de afgelopen weken klachten binnen en dus werd er opgetreden. Maar op www.motor-forum.nl vertellen de motorrijders niet een verhaal over kordaat optredende politie. Ze zijn inderdaad sinds maandag aangesproken door motoragenten , maar die vroegen volgens heb vriendelijk het een beetje rustig aan te doen en het niet te gek te maken. "Ze vertellen dat ze zelf die bochtjes ook wel doen" , aldus de motorrijders op de site. Een van hen liet zich fotograferen zittend op de politiemotor. Een motorrijder van de politie uit Alkmaar schrijft op de website alle begrip te hebben voor de mannen en vrouwen op de motoren. "Hogerhand wil echter dat we jullie aanpakken nu enkele parkeerplaatsen bij de A9 een openbaar circuit dreigen te worden", schrijft hij verontschuldigend. Sinds juni 2003 organiseerden de motorrijders acht "race wedstrijden" op de A9. Meestal werd er afgesproken op parkeerplaats de Akermaat bij Alkmaar. Er werd met hoge snelheid gereden ("flink gassen") , op het achterwiel gereden ("wheelie doen") en stevigd geremd ("stoppie maken"). Vooral het klaverblad bij Badhoevedorp is favoriet vanwege de mooie bochten waarin je strak om de koekblikken (auto's, red.)heen kan met 80 plus.
Nadat agenten maandag waren gesignaleerd, werd dinsdagavond weer afgesproken voor een racepartij. "Agentje pesten" aldus iemand op de website. Daarop volgden zes boetes. Een van de motorrijders reed 49 kilometer per uur te hard.

Aanpakken

Politiewoordvoerder W. van Loenen ontkent in alle toonaarden dat motoragenten overtredingen van motor rijders door de vingers zien. Snelheidsovertredingen pakken we hard aan en zullen we blijven aanpakken. Onze agenten zullen op de A9 en A22 streng blijven controleren, aldus van Loenen.


Waar halen ze die onzin vandaan

Geen van de bekeuringen is door onze groep ontvangen.


Jounalisten zijn net van die houten poppen met een neus die kan groeien :r
 
Laatst bewerkt:
hahahaha

ik vind dit toch wel zo triest.. het lijkt wel door een kleuter geschreven.

lekker objectief ook :r
 
is het waar of is het onzin dat is de vraag
it het noord hollands dagblad.

MOTORAGENT HEEFT WEL EEN BEETJE BEGRIP VOOR RACERS

Alkmaar - Motoragenten hebben er begrip voor dat motorrijders afspreken even te racen op rijksweg A9. Dat blijkt uit reacties op een website. Het blijkt dat tien motorrijders, uit het gebied tussen Alkmaar en Amsterdam, regelmatig afspreken om samen het gas eens goed open te draaien tussen Alkmaar en Badhoevedorp.

De Politie bracht woensdag een bericht naar buiten over zes boetes voor motor rijders. Die reden te hard over de A9 en haalden gevaarlijk in. Bij de politie kwamen de afgelopen weken klachten binnen en dus werd er opgetreden. Maar op www.motor-forum.nl vertellen de motorrijders niet een verhaal over kordaat optredende politie. Ze zijn inderdaad sinds maandag aangesproken door motoragenten , maar die vroegen volgens heb vriendelijk het een beetje rustig aan te doen en het niet te gek te maken. "Ze vertellen dat ze zelf die bochtjes ook wel doen" , aldus de motorrijders op de site. Een van hen liet zich fotograferen zittend op de politiemotor. Een motorrijder van de politie uit Alkmaar schrijft op de website alle begrip te hebben voor de mannen en vrouwen op de motoren. "Hogerhand wil echter dat we jullie aanpakken nu enkele parkeerplaatsen bij de A9 een openbaar circuit dreigen te worden", schrijft hij verontschuldigend. Sinds juni 2003 organiseerden de motorrijders acht "race wedstrijden" op de A9. Meestal werd er afgesproken op parkeerplaats de Akermaat bij Alkmaar. Er werd met hoge snelheid gereden ("flink gassen") , op het achterwiel gereden ("wheelie doen") en stevigd geremd ("stoppie maken"). Vooral het klaverblad bij Badhoevedorp is favoriet vanwege de mooie bochten waarin je strak om de koekblikken (auto's, red.)heen kan met 80 plus.
Nadat agenten maandag waren gesignaleerd, werd dinsdagavond weer afgesproken voor een racepartij. "Agentje pesten" aldus iemand op de website. Daarop volgden zes boetes. Een van de motorrijders reed 49 kilometer per uur te hard.

Aanpakken

Politiewoordvoerder W. van Loenen ontkent in alle toonaarden dat motoragenten overtredingen van motor rijders door de vingers zien. Snelheidsovertredingen pakken we hard aan en zullen we blijven aanpakken. Onze agenten zullen op de A9 en A22 streng blijven controleren, aldus van Loenen.


Waar halen ze die onzin vandaan

Geen van de bekeuringen is door onze groep ontvangen.


Jounalisten zijn net van die houten poppen met een neus die kan groeien :r
 
Hoop niet dat de agenten op deze site gezeik gaan krijgen door dit soort publicaties :o
 
Kom zelf regelmatig op de akermaat, maar vind het verhaal nog wel meevallen. Het is een stuk beter dan wat er op tv nh wordt gezegd allemaal.
 
En straks wordt op last van de politie Motor Forum uit de lucht gehaald wegens illegale prakteiken.

Als ze GVD de waarheid eens schrijven, of het lef hebben om te komen kijken zowel RTV NH als het noord hollands dagblad. Zullen ze zien dat het allemaal zwaar overtrokken is door die hoge heren. Achter een buro beslissen of er geraced word ja of nee.

Nou dat is nu de Nederlandse politie :r stelletje grote losers zijn het.

Wordt bij me ouders ingebroken en ze komen niet eens kijken. We hebben het te druk. Als ze nu GVD eens een keer niet met NSB prakteiken achter de boom gaan staan met een laser gun , hebben ze er wel tijd voor.
 
Wat heeft het feit dat een of ander prutsjournalistje van een of ander noordelijk pulp-krantje de feiten niet helder heeft nou met de politie te maken :?

Feit blijft dat er geraced wordt en ook door MF-ers, waarschijnlijk ook met MF-stickers. Dat journalisten dit forum in de gaten gingen houden was natuurlijk maar een kwestie van tijd.

Dat ze vervolgens de post hier volslagen uit zijn verband rukken en gebruiken om hun verkoopcijfers op te vijzelen is voor een journalist niet meer dan normaal.
 
Wat heeft het feit dat een of ander prutsjournalistje van een of ander noordelijk pulp-krantje de feiten niet helder heeft nou met de politie te maken :?

Feit blijft dat er geraced wordt en ook door MF-ers, waarschijnlijk ook met MF-stickers. Dat journalisten dit forum in de gaten gingen houden was natuurlijk maar een kwestie van tijd.

Dat ze vervolgens de post hier volslagen uit zijn verband rukken en gebruiken om hun verkoopcijfers op te vijzelen is voor een journalist niet meer dan normaal.

De politie heeft in eerste instantie een persbericht gestuurd.
Wat aan gedikt is door journalisten :(
 
Dus zijn de journalisten verantwoordelijk en niet de politie.

Meeting bij het NHD kantoor :? :P })
 
Waar gaat dit over? Dit is toch keiharde realiteit :? Er wordt hier toch afgesproken om te 'touren'? Er zijn hier toch mensen die stoppies en wheelies maken en de maximum toegestane snelheid aan hun laars lappen? Ik vind de reacties hooguit vreemd, zelfs hypocriet te noemen.
 
Whoehahahaha, Klaverbladrijden op Badhoevedorp??? Er is bijna geen gevaarlijker klaverblad dan dat enge ding. Ik ben er iig nog nooit voor de lol een keer extra overheen gegaan.....

Uhm, mag ik trouwens ook een bij die races zijn?? ik lees net dat er sinds Juni 2003 al 9 zijn georganiseerd. Moeten jullie me toch eens uitleggen waar ik me in kan schrijven. Ik heb er hier iig nog nooit iets over gelezen.....
 
Oh? Zou je dat feit dan ook kunnen bewijzen? Ik ben namelijk wel benieuwd naar de rondetijden en de uiteindelijke winnaars....

Weer een die snel aangebrand, dus....iets langere uitleg dan maar

Ik had het hier niet zozeer over dit specifieke klaverblad maar meer over klaverbladen in het algemeen. Het lijkt me dat ook jij moeilijk kunt ontkennen dat deze klaverbladen niet alleen worden gebruikt om van de ene naar de andere rijksweg te komen (dit staat, bij het niet motorrijdende deel van de samenleving, ook wel bekend als klaverblaracen).

Ook is het zeker dat er bij deze ontmoetingen op/onder klaverbladen MF'ers aanwezig zijn (of er leven een hele hoop mensen op dit forum in een fantasiewereld, dat kan ook).
Tevens is het derhalve vrij zeker dat onder die MF'ers mensen zijn met een MF-sticker.

Door de aandacht in de media met betrekking tot "klaverbladracen" kun je erop wachten tot een of andere journalist dit forum ontdekt (misschien na het zien van een MF-sticker) en hier eens even rondneust om een en ander voor een leuk artikeltje te verzamelen, of dit nou de waarheid weergeeft of niet.

Voor de goede orde, van mij mag iedereen er op los racen zo veel als dat ze willen en als ik iemand een stoppie of wheelie zie maken (mits verantwoord) heb ik niets anders dan respect. Wel is het zo dat er een hele grote groep mensen zijn die dit anders zien. En onder die groep zitten waarschijnlijk ook wel een journalist of 2.

Het een is gewoon het gevolg van het andere, dat is het enigste dat ik aangeef.
 
ja ik kom net terug van 3 weken vakantie (inclusief Ring :} :} )
is het eerste wat ik in de krant lees dat ze agenten gaan ontslaan als ze niet aan de bonnen quota komen :r , en op de 2e pagina las ik dus dit stuk.
De gemiddelde persoon denkt dus nu dat MF een broedplaats voor racers en slechterikken is (zolas die streetrace site van vorig jaar). en dat alle motorrijders slecht zijn ookal zijn het politie agenten want die zijn dus corrupt |( |( |(

ik hoop dat baksteen goed anoniem is , anders krijgt ie nog problemen.

welke topic ging het trouwens over? volgens mij is ie al weg, ik kan hem niet vinden? hoe heette het?
 
mensen mensen mensen, ik kom zeer regelmatig op de akermaat en rij zelf ook vaak de rondjes daar. met de nadruk op RIJ!! waar de kranten het over hebben is racen en dat is in mijn ogen iets heel anders! Op de snelweg rijden we niet superhard, het gaat vooral om de bochten, maar met een gangetje van 60-70 kmH op een afrit houd dat dan ook wel op hoor. Ik vind al de stukjes die ze schrijven erg overkomen als een groep motorrijders die als malloten over de A9 scheuren. dat is dus niet waar want de snelheid die wij rijden zal dezelfde zijn als de meeste andere motorrijders op de A9.
en dan nog wat, de meeste mensen die daar komen die komen er alleen om een praatje te maken met andere mensen van dit forum. tis maar een kleine groep die op de hele avond misschien 10-15 minuutjes rijdt.

zwaar overdreven dus allemaal B|
 
Nou Flame, als ik dit allemaal geweten had, had ik je niet willen leren kennen en al helemaal niet in me huis toegelaten.

Datzelfde geldt voor die andere gast ;)

MAW, WAT EEN GEZEIK WEER :r En waarom...
Om dat belachelijke kwotum te halen :( Hogerhand :j:j:j Stel je eens voor dat je onslagen gaat worden heh.
Om dat vreemde soort, dat zich motorrijders noemt, uit te roeien.
Om wat te zeiken te hebben.

Hogerhand en media moeten zich eens achter de oren krabben en zich afvragen waar ze mee bezig zijn en wat ze willen bereiken.

Laten ze in Flevoland dat circuit maar open stellen als pleisterplaats om een praatje en soms een bochtje.

GRRRRRRRRRR

Postende agenten...Thumbs up, maar hou jezelf zo anoniem mogelijk!!!
En laten wij daaraan meehelpen.

Dit was het geloof ik wel :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan