Motor-Forum herdenkings gallerij; een idee?

Nickel89

MF veteraan
24 feb 2008
19.887
10
Eindhoven
Twitter
Het spookt eigenlijk al sinds het overlijden van Barbie-Crosser door mijn hoofd; een soort hall-of-fame of herdenkingsgallerij van heengegane MFers.

Ik weet zo al een aantal eeuwige MFers die het zeker verdiend hebben:

-Duccer1098
-Barbie-crosser
-Pvanvliet
-Bachus
-48th

Internet is nog relatief jong, maar mensen die gewoon van de radar verdwijnen worden soms wel eens vergeten. Daarom lijkt het mij een goed plan een foto en wellicht een stukje van een nabestaande te plaatsen, zodat iedereen die dat wil nog eens kan kijken en kan denken aan die persoon.

Ik wil hiermee niet een alternatief voor de condoleance-topics gaan maken, maar juist voor daarna, als die topics gesloten of verwaterd raken.

Ooh, en ik ben zelf ook ten zeerste voor stilte in een herdenkingsruimte. Dus wellicht dat het 't makkelijkst is om het topic te sluiten en dat de Mods de Eeuwige MFers toevoegen in deze herdenkings gallerij.

Het is maar een ideetje op deze zonnige donderdagochtend, maar het lijkt mij een topplan!

Wat vinden jullie (inclusief Mods) ervan? :)
 
Ik denk dat hij bedoelt een soort MF smoelenboek met 1 foto erin van degene die overleden is.

Ik zou er geen problemen mee hebben.
Dat begreep ik :) Het probleem is echter dat je onder andere niet altijd weet of die persoon dat had gewild en of de nabestaanden dat willen...
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat hij bedoelt een soort MF smoelenboek met 1 foto erin van degene die overleden is.

Ik zou er geen problemen mee hebben.
Precies, da's een goede omschrijving van wat ik voor ogen had ;)

En ondertussen reageer je ook nog even inhoudelijk :Y ?
Sorry, er lag effe een achterwiel uit mijn motor die volgens mij ma in de weg lag en nog wat andere kleine dingetjes :')

Dat begreep ik :) Het probleem is echter dat je onder andere niet altijd weet of die persoon dat had gewild en of de nabestaanden dat willen...
Ja nou, ik zou het sowieso niet zonder toestemming van de nabestaanden willen doen.

Overleggen en dan plaatsten ja of nee :)
 
waarom zou je motorrijden willen linken met een rouwregister.
Het is al erg genoeg dat mensen sterven al dan niet motorrijdend,
maar om het openbaar te maken naar "iedereen" toe lijkt me net weer teveel van het goede.
Maar dit is mijn visie..... gelukkig denkt niet iedereen hetzelfde ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan