Motor-Forum, Hoe, Wat, Waarom en de Toekomst!!

Unstable

MF veteraan
5 jun 2001
1.864
0
Mijn fiets..:)
Dames en Heren,

Met enige trots mag ik jullie melden dat ons Motor-Forum op 12 december een officieele vereniging geworden is.

Waarom een vereniging?

Ten eerste om de website online te kunnen blijven houden, verder te ontwikkelen en misschien nog wel belangrijker persoonlijker te kunnen maken.

Ten tweede om onze activiteiten te kunnen uitbreiden en deze meer en meer te koppelen aan de leden van Motor-Forum.nl

Wij denken met een vereniging verder te kunnen komen in de motorwereld die om ons heen ligt, denk aan kortingacties, meetings, circuitdagen, bezoek aan importeurs, technische dagen....eigenlijk alles
wat een vereniging hoort te doen.

Onze kracht ligt hem natuurlijk in de website, geen enkele andere club
heeft dit, althans niet zo levendig als Motor-forum. Dit moeten we benutten en misschien uitbouwen naar een informatieve en gezellige ontmoetingsplaats voor alle Nederlandstalige motorrijders, zodat iedereen kan genieten van dit makkelijke medium, en ook een
verschrikkelijk leuke club.

Als laatste wil ik jullie graag even het Motor-Forum bestuur voorstellen, tis dat een vereniging dit moet hebben, maar til er niet te zwaar aan:

Ruud alias Duderuud (ruud@motor-forum.nl)
Raul Behr alias www.raul.nl (raul@motor-forum.nl)
Albert Klingenberg alias Unstable (albert@motor-forum.nl)

Met vriendelijke groet,

De Motor-forum crew
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk!!! Gefeliciteerd, maar inderdaad zorg dat niemand er \'zwaar aan gaat tillen\', dat is juist het leuke en een deel van de kracht!!!

Cheers, Martin

ow ja, zorg dat de \'search\' blijft werken... ;)
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd heren
word erg veel werk verzet ga zo door
boeket%20van%20de%20maand.jpg

 
Laatst bewerkt:
grmbl :(
\'k Heb de vrijheid genomen om je post aan te passen. Denk er in\'t vervolg zelf aan aub!
 
gefeliciteerd met de vereniging! :}

Ik verheug me al op algemene ledenvergaderingen, 200 motoren voor de deur :? . erg leuk voor de buren.

Kunnen we lid worden van de vereniging? *D

We lezen het wel.

Duc851
 
Gefeliciteerd, maar houd dit in dat je LID moet worden als je mee wil blijven doen?
\'k ben niet zo\'n clubmens!
Maar dantm suc6 :}

Je bent reeds lid door het subscriben. Aangezien unsubscriben niet kan, ben je lid voor\'t leven.

Proficiat en welkom! :P
 
Oh ja, hoe zit het nu eigenlijk met de merchandise?
Stickers, T-shirts, jeansvesten met emblemen,.....
:]

Jeansvesten :? Wat moet je daar nu mee? Heb je een (te dure) full-leather :} en dan een jeansvestje eroverheen aantrekken :j

Verder succes met de vereniging. Wat betekent dat voor ons? Moet je lid worden of donateur en komt er een aparte leden sectie op het forum? [edit] Sorry, Pooh was me voor [edit]

Nou, ik zie wel wat het brengt.
 
Laatst bewerkt:
Hoe krijg jij het voor mekaar om die foto te tonen???

\'k Heb je in \"choppers\" antwoord gegeven.
Zie http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2473&singlepost=46979 (www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2473&singlepost=46979)
 
Verder succes met de vereniging. Wat betekent dat voor ons? Moet je lid worden of donateur en komt er een aparte leden sectie op het forum? [edit] Sorry, Pooh was me voor [edit]

Hehe, no problem, \'k was maar aan,\'t grappen hierboven. Heb net ongeveer dezelfde vraag gesteld in modjes gedeelte :)
 
Gefeliciteerd

Heb ik nog ff een (lastig :? ) vraagje;

Wat houd dat vereniging zijn nou in dan?
hebben jullie op een dag beslote: nu zijn we een vereniging of is het iets officieels?

(en kan ik ook een m-f e-mail adres krijgen (bogadde@motor-forum.nl zou wel cool zijn, en ja; met dubbel d zonder r)
 
Hé jongens gefeliciteerd en idd nou ben ik alsnog lid van een motor-vereniging. En dan nog wel een toffe! Ik hoop ook wat meer te horen over merchandise van MF. Succes ermee en keep on riding :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan