Motor-Forum, Hoe, Wat, Waarom en de Toekomst!!

Hé jongens gefeliciteerd en idd nou ben ik alsnog lid van een motor-vereniging. En dan nog wel een toffe! Ik hoop ook wat meer te horen over merchandise van MF. Succes ermee en keep on riding :]

mmm, ik begrijp nu dat ik ook lid ben van dé vereniging (denk ik)

wel leuk, ben ik ook lid van een vereniging!
 
Beste Motor-Forum\'ers,

Mag ik jullie van harte prociat wensen met jullie vereniging namens FreeBike. Sorry dat ik pas zo laat reageer maar ik ben erg druk in de weer geweest voor de eerste MFCD dag en gisteren ben ik ook weer een jaar jonger geworden.........
Van harte in ieder geval met jullie initiatief!

Met vriendelijke motorgroet :]

Simon Vrijhoff
FreeBike MotorTraining & Touring
 
Jullie horen binnenkort meer over het \'lid zijn\'.

We zijn nog niet helemaal klaar met de plannen, maar binnenkort dus meer informatie.
 
Misschien een stuntteam?? Door wat rijders van het Forum. BV net zoals miami zoo crew maar dan motor-forum crew zoals jullie die naam al eerder aan gaven.

*D
 
Smells like contributie :P
Snifffff,
stupid.gif


;)
 
So? Als er in ruil daarvoor leuke dingen worden georganiseerd (circuitdagen etc.) dan wil ik wel een paar tientjes per jaar betalen. :)

Als er extra\'s vor komen inderdaad, maar als verwacht wordt dat er betaald wordt voor diensten die nu gratis zijn.. dan bedank ik ook.
Maja, the future wil tell
 
Als er extra\'s vor komen inderdaad, maar als verwacht wordt dat er betaald wordt voor diensten die nu gratis zijn.. dan bedank ik ook.
Maja, the future wil tell
Ach ja, zit wat in maar aan de andere kant, we beleven (ik iig wel) veel plezier aan dit forum dus daar heb ik best iets voor over. :) :]
 
Als er eens iets georganiseerd wordt, waarvoor ik kies dat ik mee wil doen, dan wil ik daarvoor wel iets gaan betalen. Als ik moet betalen om op dit Forum te komen, dan ben ik weg.


Maar zo dom zullen de mensen van het bestuur wel niet zijn :)
 
Kijk aan, een vereniging! Dat is wel leuk, jah. Maar niet te ver gaan uitbouwen, want anders moeten we dadelijk nog €250,- p.jaar gaan betalen om lid te mogen zijn ;) :P
 
gefeliciteerd !!!!

dat het beter en beter gaat worden
vooral so doorrrgaan !!!
 
GEFELICITEERD!!
Statuten etc....komen nog? Wettelijk geregeld geneuzel waar dit bestuur mee werken moet ook al bekend? Mooi beetje leden trouwens! Dah zijn klappers! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan