Motor-Forum, Hoe, Wat, Waarom en de Toekomst!!

Een vereniging...ben je even een tijdje niet online ben je ineens lid van een vereniging. Goed werk heren, jullie verzetten volgens mij erg veel werk. euhhhh....hebben jullie geen baan :) .
 
Statuten zijn we druk mee in de weer.. :)

enne, je moet prioriteiten stellen in het leven he? En aangezien er ZOVEEL enthousiastellingen zijn dachten we dat dat ook in clubverband kon!

Verdere details zijn in de maak, zoals Duderuud al zei.

[edit]Werken aan MF kan ook onder de baas z\'n tijd[/edit] 8-)
 
Laatst bewerkt:
Heeeejjjjj gefeliciteerd , ja wie eigenlijk, nou iedereen natuurlijk! :+

Hee cool dudes, keep up the good work!

images
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd!

Ik stel voor om een MF-tankpas te introduceren, met 10 cent korting per liter :+

Moet toch kunnen met zoveel leden
 
dat vraagt om een polletje.....
en }) vraagt zich af wat het allemaal gaat inhouden .....
maar ziet dat er genoeg inzet is om het te laten werken
}) is in afwachting
proficiat
Ehmmm, dit is een heel oud topic... :P

Motor-Forum is na dit topic achtereenvolgens BV, NV, CV, Stichting, VOF en eenmanszaak geweest. We zijn zelfs even beursgenoteerd geweest, maar we hadden teveel last van fluctuaties op de aandelenmarkt. Uiteindelijk zijn we nu toch maar weer vereniging geworden. :+
 
Ehh, niet helemaal waar. Raul en Unstable zijn idd al lang niet meer lid van de crew. Er moeten alleen nog wat gegevens van hun onze kant op komen. Officieel zijn ze ook nog lid van het bestuur. :)
 
dat vraagt om een polletje.....
en }) vraagt zich af wat het allemaal gaat inhouden .....
maar ziet dat er genoeg inzet is om het te laten werken
}) is in afwachting
proficiat
Nou valt bij mij 't kwartje pas. Waar ik dikke wenkbrauwen zie in dit icoontje ( }) ) zie jij er de hoorntjes in van een 'litteldevel'. 8-)

Nou de hamvraag, wat zijn 't nou echt? :? }) :?
 
Ojee, ik heb dit al eens eerder gezien op een ander forum op internet. En ik ruik dan ook een beetje onraad. In het begin is alles gratis, dan wordt het een vereniging en vervolgens kun je ervoor dokken om nog op de site te komen. Ook bij andere forum-leden zie ik enige ongerustheid. Ik ben dan ook zeer nieuwsgierig naar de ontwikkelingen van dit forum. Ik zou het betreuren als het lidmaatschap van deze "vereniging" d.m.v. contributie betaald moet worden '( . Dus bestuursvereniging, stel ons gerust met de woorden "geen contributie".
 
Ehm... Kijk eens naar de datum van de eerste post... We zijn al bijna 2 jaar een vereniging. In die tijd is er nog niets veranderd op dat gebied en er zijn ook absoluut helemaal geen plannen in die richting. MF is gratis en dat blijft zo. Gezien de gratis alternatieven die er zijn, zou contributie vragen voor MF simpelweg de doodssteek van de site betekenen.

Dat het een vereniging is, is gewoon puur uit praktische motieven.
 
Ojee, ik heb dit al eens eerder gezien op een ander forum op internet. En ik ruik dan ook een beetje onraad. In het begin is alles gratis, dan wordt het een vereniging en vervolgens kun je ervoor dokken om nog op de site te komen. Ook bij andere forum-leden zie ik enige ongerustheid. Ik ben dan ook zeer nieuwsgierig naar de ontwikkelingen van dit forum. Ik zou het betreuren als het lidmaatschap van deze "vereniging" d.m.v. contributie betaald moet worden '( . Dus bestuursvereniging, stel ons gerust met de woorden "geen contributie".

"We"hebben een jaar geleden wel een hoop bestuurs(modjes)gezeur gehad in de vereniging :P telt dat ook? :+
 
Ehm... Kijk eens naar de datum van de eerste post... We zijn al bijna 2 jaar een vereniging. In die tijd is er nog niets veranderd op dat gebied en er zijn ook absoluut helemaal geen plannen in die richting. MF is gratis en dat blijft zo. Gezien de gratis alternatieven die er zijn, zou contributie vragen voor MF simpelweg de doodssteek van de site betekenen.

Dat het een vereniging is, is gewoon puur uit praktische motieven.

Deze woorden gaan in een lijstje :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan