Motor-forum in de politiek?

FearaddicteD

MF'er
30 jul 2002
48
0
Tiel
Zou het een goed idee zijn om als grote "vereniging" onze ideeen te ventileren bij diverse (semi-)politieke organen in Nederland?

Regelmatig lees ik meningen van gebruikers over bijvoorbeeld lantaarnpalen, flitskasten en medeweggebruikers (= o.a. koekblikken). Zouden we deze niet kunnen samenvoegen en een ALGEMENE mening vormen?

Wat vindt motor-forum hiervan?
 
Als het echt zin zou hebben is jouw idee wel goed.
Probleem is altijd dat de oren bij de mensen in de politiek altijd op slot zitten. :(

Als je wat wil doen moet je met 5000 motoren de A1 afzetten.
Bereik je de media en krijg je "alleen" meer aandacht.
Of rop in 1 nacht 200 flitspalen uit de grond ;)
 
Daar hebben we de KNMV/MAG toch voor?

:^ Nog een belangenorganisatie werkt alleen maar in ons eigen nadeel. Bovendien denk ik dat er nogal wat MF'ers lid zijn van de KNMV en/of de MAG. Als je d'r een beetje op let zie je zo dat ze behoorlijk wat werk verzetten voor motorrijdend nederland.
 
En ik vind dat de KNMV en MAG geen ene flikker uithalen...IIG bij lange na niet genoeg...

KNMV heb ik zelf niet zoveel vertrouwen in. Maar ik ben ervan overtuigd dat de MAG goed georganiseerd is (ook Europees) en op een vrij goede manier onze belangen behartigd.
 
Als het echt zin zou hebben is jouw idee wel goed.
Probleem is altijd dat de oren bij de mensen in de politiek altijd op slot zitten. :(

Als je wat wil doen moet je met 5000 motoren de A1 afzetten.
Bereik je de media en krijg je "alleen" meer aandacht.
Of rop in 1 nacht 200 flitspalen uit de grond ;)


Strak plan })
 
Het zou een goed idee zijn. Maar de politiek doet niets, en ik denk dit niet we serieus genomen worden.

De KNMV en MAG werken wat mij betreft (is betreft nou met de 'd' of 't'???) te veel op de achtergrond.
 
De KNMV en MAG werken wat mij betreft (is betreft nou met de 'd' of 't'???) te veel op de achtergrond.

Ik voel totaal niet voor zo'n initiatief. Volgens mij doet het MAG en KNMV ruim voldoende, mijn hulde voor al die vrijwilligers die zich hier voor inzetten. En voor diegene die vinden dat het MAG teveel op de achtergrond opereert, op http://www.mag-nl.org/ zijn de meeste (vrijwillige!) functies voor de regio-commisarissen nog vacant. Dus....stop klagen, grijp die kans en doe er wat aan!
 
KNMV zegt me nix... veel te log en te netjes. MAG doeet wel veel, maar ik weet niet of ze veel bereiken. Denk dat nog meer versnippering niet zo goed zou zijn.

MAG had vroeger cultuurtje van choppahs... ook niet echt positief, weet niet of het tegenwoordig beter is.
 
Misschien bietje off-topic, maar in Spanje hebben verschillende motorrijders-verenigingen (bestaat dat woord?) zich verenigt om een oplossing te zoeken aan de idiote stijgingen in verzekeringspremies.
Door deze stijgingen zijn de verkopen van zowel motors als scooters/brommers dit jaar 20-30 % gedaald tov vorig jaar.
Bijv, ik betaal nu 730 euros voor een W.A.(all-risk impossible), |( ,ben 30 en heb 6 jaar m'n motorrijbewijs.
Deze verenigingen zijn nu druk bezig een eigen verzekering op te richten, omdat alle demonstraties (10.000 motors in Madrid)en protestacties geen reet hielpen. :(
Ook hier heeft de politiek geen enkele interesse in motorrijders. :j
 
Bijv, ik betaal nu 730 euros voor een W.A.(all-risk impossible), |( ,ben 30 en heb 6 jaar m'n motorrijbewijs.

Waarom zo duur. Ik zit All risk op 445€ en ben risico groep ik ben nl.22 jaar oud en heb dus 4 jaar mijn rijbewijs. En ik bouw geen no-claim op. dus ook geen terugval bij een schuiver. :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Gewoon goed rondkijken. En geen dief zijn van je eigen portometnix. t kan wel goedkoop.

O,ja voordat je het vraagt
Helviass onderdeel van london verzekeringen
 
ik wil ook mee doen
ff paar uur werken en dan oprotten
kan ik de komende 3 jaar lekker :] op jullie kosten.
 
Waarom zo duur. Ik zit All risk op 445€ en ben risico groep ik ben nl.22 jaar oud en heb dus 4 jaar mijn rijbewijs. En ik bouw geen no-claim op. dus ook geen terugval bij een schuiver. :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Gewoon goed rondkijken. En geen dief zijn van je eigen portometnix. t kan wel goedkoop.

O,ja voordat je het vraagt
Helviass onderdeel van london verzekeringen
Ik woon in Baskenland (nog onderdeel van Spanje :j )en ik kan je verzekeren dat je voor mijn geval GEEN goedkopere verzekering hier zult vinden!
Vandaar ook dat bovenstaande verhaal.
Als je de no-claim en de jaarlijkse premiestijging tegen elkaar wegstreept, kom je uiteindelijk uit op een jaarlijkse stijging in premie. |(
Zelfs vrienden die op een 1150GS rijden, met 23 jaar rijbewijs zonder claims betalen 500 euro W.A. of 1600 euro All-risk!
 
?????????????????????? leg eens uit :)

[leraarmodus]
KoFSCHiP

Je kijkt naar de laatste letter van de 2e persoon enkelvoud, in dit geval dus "ik betref",
dit eindigt op een F, deze komt voor in het KoFSCHiP, dus komt er een T achter. Komt de laatste letter niet voor in het woord dan wordt het een D.

Dacht ik tenminste :?
[/leraarmodus]

[ontopic]
Denk niet dat het nut heeft om als aparte groep te gaan optreden. Via een bestaande club zoals de MAG haalt meer uit. Als het al iets uithaalt
[/ontopic]
 
Als het daar van af zou hangen Rev, zou dit topic uberhaupt niet gestart zijn
;) :+ :P
 
Wakker worden :z

Kofschip alleen toepassen bij vervoegen van w.w. in de verleden tijd. In dit geval is 't gewoon tegenwoordige tijd, dusz: stam+t :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan