Motor-Forum in kaart brengen

Martin-S

MF veteraan
19 mei 2002
2.668
0
Ik loop al een tijdje met een idee rond dat ik heb opgedaan op een ander forum, en heb besloten om eens een poging te doen om het hier ook tot uitvoer te brengen.

Het idee is, dat iedereen in dit topic zijn naam (Alias/Nickname) + woonplaats zet. Ik zal deze namen dan in kaart brengen zodat we inzicht krijgen waar iedereen woont.

De Belgen mogen ook mee doen, en die ene Spanjaard kan d'r ook nog wel bij :P

Als iemand de naam & woonplaats van meerdere personen op het forum weet, dan mag deze ze ook wel allemaal in een keer posten. Dat scheelt weer posts.
E-mailen mag ook. Zodra er een aantal namen binnen zijn, zal ik proberen om de eerste versie on-line te krijgen.

Het plaatje wat hieronder staat is een zeer simpel voorbeeld (Martin-S Leeuwarden) Maar het gaat even om het idee.

full


En nee, juliie hoeven niet bang te zijn dat het een grote namenbrij wordt, want da's ook al opgelost :)

Groeten Martin
 
Laatst bewerkt:
Twisted Paul Heerlen
Hans_V Heerlen
VFROB Heerlen
Bart Scheepers Roermond
Soeptablet Linne (sinds kort)
Maverick Maastricht
Gixxersix Maastricht
Tuutebulles Heerlen
Patrick P Heerlen
Mar1tin Weert
PaulR1 Weert

Zo, das al aardig wat limburg :)
 
Tja Friesland, vindt ik wel exact genoeg.

Als ik het nodig vind dat anderen van het forum mijn woonplaats moet weten vertel ik het hen wel.

Jij liever dan ik :) Wat een werk.
 
Tja Friesland, vindt ik wel exact genoeg.

Als ik het nodig vind dat anderen van het forum mijn woonplaats moet weten vertel ik het hen wel.

Jij liever dan ik :) Wat een werk.
Succes

rene de maaijer Alkmaar
Jan de Maijer Burgerbrug ( what's that)
 
Laatst bewerkt:
Zutphen:
Plastic Power
Gerard Wosten
Schamperd
Ralfie

Doetjesgym/Doetinchem
Erik van Dam

Apeldoorn:
Zoeperman

Almere
Bierelier

Lelystad:
Unstable

Nijmegen:
AJK
Hellraiser
Vk1heA==
 
Er is trouwens ooit eens een topic geweest waar iedereen woont. Daar staan er ook erg veel in.
Je mag zelf dat topic opsnorren.
 
Woepie, ik krijg het druk :P Houd me van de straat als het regent. Als het droog is zit ik toch op de motor :]
 
Scarface - Emmen
PeeJay - Emmen
Jarlow - Emmen
Raging R6 - Emmen
Marc-Oh - Emmen

Skoezie - Ass'n
 
Leutig ideetje :)

Ook nog een paar, zo uit het bolletje:
Daniel Leenders: Groesbeek
R1No: Ede
R6Yes: Ede
Revolution: Wommels
Maximum: Zoetermeer
CBR-Girl: Opheusden (toch?)
Erik van Dam: Doetinchem (toch?)
DeGroteMuis: Nijmegen
 
Als je er nou meteen een smoelenboek bij maakt ben ik helemaal tevreden (handig met treffens en zo...).Nickname, echte voornaam, motor en foto.

Anyway: Odijk (net zoals Spider).
 
Terug
Bovenaan Onderaan