Motor-forum kerk

@

MF'er
7 dec 2004
221
1
Amsterdam
Naar aanleiding van onderstaande artikel in de Telegraaf stel ik voor om een eigen motor-forum kerk te beginnen. Een soort "kerk van het Vliegende Spaghettimonster" maar dan voor ons motorrijders. Moet nog even nadenken over de 10 geboden maar sneller rijden dan maximaal snelheid wanneer mogelijk staat op nummer 1. Hebben jullie nog ideeen voor 9 tot en met 10?

De handhaving van de plicht op het dragen van identiteitspapieren is onduidelijk geworden nu een uitzondering is gemaakt voor orthodoxe joden op sabbat (zaterdag). Dat stelde Tweede Kamerlid Jeroen Recourt van de PvdA zaterdag na een uitspraak van de kantonrechter in Den Haag. Deze heeft geoordeeld dat een orthodox-joodse man die vorig jaar in Rijswijk een boete kreeg voor het niet bij zich dragen van identiteitspapieren, de boete hiervoor niet hoeft te betalen.
 
Welke bijbelvertaling gaan we dan gebruiken?
Simpel: niemand heeft opgelet, want wat iedereen ook zegt, de aarde bestaat feitelijk slechts 2 dagen, al het andere is verbeelding. De aarde is ontstaan uit een steekvlam als gevolg van naverbranding uit de linkeruitlaat van een R1, en wie dit niet geloofd zal voor straf eeuwig dolen bij Motoport... zoiets?

[BTW, Church of the Flying Spaghetti Monster is briljant!]
 
Laatst bewerkt:
Bikers Ten Commandments



I. The one true vehicle is the motorcycle , and thou shalt not put no other vehicles before it.

II. Thou shalt not bow down and worship nor serve the God of Chrome; for, lo, he is a false god and will not get thy butt home.

III. Honor thy authorized dealer and the motorcycles they sell, and that thy days may be long and fruitful in the Land of Riding.

IV. Remember the weekend, and keep it open. For it is written, five days shalt thou labor, and for two days shalt thou ride thy bike, drink beer, and have some FUN.

V. Thou shalt not covet thy neighbor's bike, nor his manservant, nor his maidservant, nor his ox, nor his cute old lady.

VI. From the throne of thy two wheeled contrivance, thou shalt hail all thy biker brethren no matter what they are seated upon, let those who ride decide.

VII. Thou shalt not pass by nor turn away from thy brother biker who is in mechanical distress.

VIII. Thou shalt not pose. Verily, I say unto you, it is easier for a poser to pass his gold Visa card through the eye of a needle than to enter into the true fellowship of motorcycle heaven.

IX. When riding thy sled on the Road of Life, thou shalt not whine nor snivel, and thou shalt not suffer to ride alongside those who do.

X. Park not thy bike in the darkness of thine garage, that it may collect dust for want of being oft ridden. Ride thy motorcycle with thy biker brethren, and rejoice in the spirit of the road and the wind.

en nee, dat heb ik niet zelf verzonnen, dat staat allang op internet.
enne, vliegende spaghettimonster rules!!
 
ik vind deze beter trouwens:
THE BIKERS TOP TEN

1 - never let your bike take you where you haven’t been in your brain 3 seconds earlier.

2 - gravity is the law. And the law can be bent but never broken, if you break this law then gravity will break you.

3 - a good day is one you walk away from. A great day is one that leaves you asking if the bike is still fixable.

4 - learn from everyone elses mistakes as you won’t live long enough to make all of them yourself.

5 - you only have too much fuel when you’re on fire.

6 – all riders start on the same playing field with a bag full of luck and a bag empty of experience. The trick is to fill the experience bag before you empty your luck bag.

7 - the most usless thing to a rider is what’s behind you unless it has lights on top of it.

8 - good judgement come from bad experiences but bad experiences usually result in future good judgements.

9 - cagers (cars) will never be your friends, always be on the look out for the rolling 4 wheeled death merchants, they won’t see you so you have to see them.

10 - Live to ride and ride to live because you don’t get old and stop riding you stop riding and get old
 
zal ook wel weer een 2 spalt in komen : the chromers en de non chromers.

Maar ik ben er wel voor om idd een nieuwe religie te starten. Bij voldoende aanhangers krijg je het er nog door ook!
Eens kijken of de wet ons dan gunstiger gezind is.
 
zal ook wel weer een 2 spalt in komen : the chromers en de non chromers.

Maar ik ben er wel voor om idd een nieuwe religie te starten. Bij voldoende aanhangers krijg je het er nog door ook!
Eens kijken of de wet ons dan gunstiger gezind is.

Maar dat is juist het mooie van de MF-kerk, we moeten te hard rijden voor ons geloof. Dus voor de boete krijgen we vrijstelling
 
Als je nog een pand zoekt om je geloof in te kunnen betuigen.... Er staan genoeg andere kerken leeg _O-
 
Ik geloof al.
Ik geloof in alles wat ik met eigen ogen heb gezien, van het wetboek heb ik alleen gehoord en quotes eruit op internet gelezen maar het boek zelf heb ik nog nooit gezien dus ik geloof er niet in O-)
Maar als die bestaat dan heb ik wel een idee bij het openen van de M-F kerk.
In Amerika verbrandden de katholieken (of waren het christenen?) de koran.... kunnen wij dat dan doen met het wetboek :Y
 
Er is maar 1 iemand waar in geloof en dat is Sinterklaas. Als dat binnen dit geloof pas dan wil ik wel mee doen hoor, bevalt het me niet dan draai ik me kont toch weer direct om (zoals dat hoort als gelovige ???) .
 
:}

FSM_badge_300.JPG
 
Gebed voor tijdens het schoonmaken/sleutelen etc.:

Willem1940 in de hemel,
U geeft ons deze dagelijkse diesel
Genoeg voor ons allen
Maar er zijn zo veel mensen die niet genoeg diesel hebben
Of helemaal niets
Geef dat wij rijden willen, Willem1940
Wilt u de mensen helpen die de diesel daar brengen
Waar het het hardst nodig is


Ik vind deze religie een goed plan!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan