Motor-Forum laatste tijd vaak down?

Martian Maniac

MF veteraan
20 sep 2003
1.787
0
Wierden
Hey, ik kan de laatste dagen regelmatig niet op het forum komen, wordt er werk verricht aan de server of is de server gewoon vaak down? Het ligt niet aan ons internet, want verder kom ik overal gewoon op.
Vroeg het me gewoon af....
Greetz
Martian
 
gister tussen 3 en 5 uur sochtends kon ik er niet opkomen
ja kweet het tis niet egt de tijd om motors te kijken maar ja :P
 
Op donderdag 25 december 2003 15:29 schreef Appie het volgende:
ik ben maar naar de Moskee hier om de hoek gegaan. Daar was ook een soort miss of zo.


Nu komen we ergens, maar omdat ik een beetje sceptisch ben tov het waarheidsgehalte van jou posten heb ik een controle vraagje....

Waren er ook lekkere wijven?


O-) ipv B|
 
Laatst bewerkt:
Klopt, we hebben al een paar weken last van een brakke webserver die af en toe een reboot nodig heeft. (Gisteravond ok plat van een uur of 22.00 tot 01:00 :( )

We zijn al bezig met profi servers...binnenkort meer nieuws daarover.
 
als, ECHT profi kost je zoiets zo'n 1400 euro per maand... dus het zal wel ama blijven :-)
 
als, ECHT profi kost je zoiets zo'n 1400 euro per maand... dus het zal wel ama blijven :-)
We worden gezien het dataverkeer van de laatste tijd al voor een TeraByte gesponsord per maand en dat redt je niet met 1400 euro. :P


Maar we houden de zaak zo goed en zo kwaad als het kan in de lucht tot we de nieuwe hardware hebben. We hebben dit jaar jammer genoeg niet echt geluk gehad met de serverhardware ( '( ) dus dit kan er ook nog wel bij. Maar ik zie gelukkig wel een felle zon achter de wolken schijnen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan