Motor forum mega meeting mei 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.
*D :tNiet alleen de MM. Een groot gedeelte van MF is overgelopen naar andere social media.
Ik vind het ook wel jammer; hier zat alles geconcentreerd. Nu zit er van alles op verborgen whatsapp en fb pagina's.
Nou ja, jammer dan.
Onvermijdelijk. Wel vind ik dat op MF nog een goede sfeer van harde kerners hangt. Sommige van die idioten hoef je er ook echt niet bij te hebben hoor. Dat zijn ook de mensen die van die ROTC ritjes doen en dan alleen maar wheelies en burnouts doen. Dus ik hoop dat die een beetje wegblijven.
 
Wat jij wil, er word iig geval iets georganiseerd.
Hou persoonlijk niet zo van de bangmakerij hierover de laatste tijd.
;) :t
Edit, was niet voor Motorgek maar voor RR, al heb ik niks tegen je.
 
Laatst bewerkt:
Overigens, ook bij de laatste paar MFMM's waren er lui van Brag&Boost enzo, en meerdere die niet van MF waren. Dat geeft toch niet? Je hoeft er niet aan mee te doen dus voor mij is het goed hoor.
:]
 
Overigens, ook bij de laatste paar MFMM's waren er lui van Brag&Boost enzo, en meerdere die niet van MF waren. Dat geeft toch niet? Je hoeft er niet aan mee te doen dus voor mij is het goed hoor.
:]
In principe is t open voor elke motorrijder. Waar t mij om gaan is dat er telkens mensen zijn die zich dermate misdragen dat er vergunning aangevraagd moeten worden en dt deze niet afgegeven worden
 
Brag & boost is niet meer. Maar los daarvan hebben mensen zich misdragen.

Vergunning is nu gewoon verplicht. En die komt er hoogstwaarschijnlijk wel nu.
 
Ik ben bezig met organiseren. Het zal afhangen of we het vergunning krijgen van de gemeente.
Ik ben er op gesprek geweest met gemeente en politie.

Hoop op het eerste weekend van mei. Hou vooral de Facebook pagina Wie Rijdt? in de gaten. Daar ben ik mod en wij zijn aan het organiseren.

Wie Rijdt?

Na je openingsreply dacht ik even dat het in dit topic over het wel/niet organiseren van een MF-MM zou gaan.

Maar nu blijkt dat je eigenlijk helemaal niet om de MFMM geeft maar alleen op M-F bent om voor een heel ander evenement
reclame te maken ?
 
Na je openingsreply dacht ik even dat het in dit topic over het wel/niet organiseren van een MF-MM zou gaan.

Maar nu blijkt dat je eigenlijk helemaal niet om de MFMM geeft maar alleen op M-F bent om voor een heel ander evenement
reclame te maken ?
Ik denk dat je t verkeerd ziet. Ze kwam hier in februari met de vraag hoe t zat. Conclusie: niemand durft t te organiseren.
Zij gaat aan de slag. Merkt dat er mensen zijn in de wierijdt groep die wel durven organiseren. Ze zal dit topic echt niet geopend hebben met een reclame oogpunt. Dan had ze net zo goed t kunnen organiseren en in waar is wat te doen kunnen aankondigen.
 
Nee, na alle afradende adviezen van een mod hier is er iemand die wel een vergunning gaat aanvragen.En al zover is dat het lukt zegt ze.
Ondanks dat ik liever had gezien dat het via MF zou gaan, ga ik dus daar wel heen.
Want ik vond de MFMM altijd vreselijk leuk, ondanks dat er wel lui waren die de boel verstoorden.

En geloof me, ik vond al die wheelies en burn-outs op publiek terrein ook niet correct hoor.
Maar het met zijn allen een leuke dag hebben wel, ook met anderen die niet op MF zaten,
ook al is het een MF meeting van oorsprong.

De hard-core MF zoals Motorgek het omschrijft, vind ik dan ook veel beter, ik zit hier niet voor niks natuurlijk op MF. FB is er voor mij pas veel later bijgekomen.

MF rules, maar zo onderhand ben ik wel klaar met al die beperkingen van onze vrijheid, niet van MF maar van de overheden. Net als ik houden veel motorrijders zich gewoon aan alle regels, maar worden van dijkjes gejaagd door een paar, enkele lui die niet normaal kunnen doen.

Daar voel ik, en niet alleen ik me door gestraft.
Dat moet gewoon eens een keer klaar zijn vind ik.

Just my 2 cents, niet persoonlijk bedoeld MBM.
 
Brag & boost is niet meer. Maar los daarvan hebben mensen zich misdragen.

Vergunning is nu gewoon verplicht. En die komt er hoogstwaarschijnlijk wel nu.

Brag n boost is niet meer??
Maar in de wie rijdt? groep zitten ook genoeg lui die zich regelmatig misdragen, als het niet ongeveer het zelfde is.

Wat mis ik doe goeie oude mfmm
 
Laatst bewerkt:
Reclame maken??? Nee!

Ik ben degene die de vergunning aanvraagt. Ik ben contactpersoon voor de gemeente, politie en mac. Ik heb alles met iedereen besproken en georganiseerd. Dus wilde jullie ook informeren dat er een kans is dat het doorgaat.

Beetje rare reacties allemaal.

Tussentijds heb ik inderdaad niet alle reacties terug gelezen.
 
Reclame maken??? Nee!

Ik ben degene die de vergunning aanvraagt. Ik ben contactpersoon voor de gemeente, politie en mac. Ik heb alles met iedereen besproken en georganiseerd. Dus wilde jullie ook informeren dat er een kans is dat het doorgaat.

Beetje rare reacties allemaal.

Tussentijds heb ik inderdaad niet alle reacties terug gelezen.

:t :t :t

full
 
Wat is de naam van het evenement dat zij organiseert dan?

(Als het nog steeds de MotorForum Mega Meeting heet is het sowieso geen hijack)
 
Wat is de naam van het evenement dat zij organiseert dan?

(Als het nog steeds de MotorForum Mega Meeting heet is het sowieso geen hijack)

Je kan mij gewoon aanspreken hoor.

Het is geen hack
Maar gezien het vanuit mij en Wie Rijdt? georganiseerd wordt, is het de Wie Rijdt? Mega Meeting.

Er komt nog een Facebook evenement voor waar men zich kan aanmelden.
 
Nu kom ik nooit meer op Facebook, was er eigenlijk wel klaar mee maar bij deze aangemeld bij de groep op FB. ;)

Hetzelfde hier. Ik heb een aantal jaar geleden mn facebook helemaal weggedaan. Vond t steeds irritanter worden en privacy enzo.

Nadeel van alles dat van dit soort dingen naar facebookgroepen gaat is dat je er niet makkelijk bijkomt als buitenstaander. Nu wel een account op een derde mail gemaakt. Maar geen foto's/berichten/vrienden. Dus zal wel niet geaccepteerd worden.

@bo: Verzoek gedaan om in groep te komen, maar leeg account. Dus weet niet of jullie dat accepteren? Net mn eerste motor en lijkt me wel eens leuk naar zoiets te gaan "kijken".
 
Het is niet op 20 mei. Dus je kan veilig naar Mac.

Die "wie rijd" groep op FB daar zou ik niet trots op zijn. Het overgrote deel zijn een stelletje zure zeikerds, azijnpissers en moraalridders. Vele malen erger dan MF in zijn glorietijd ooit geweest is. Ik ben er op een gegeven moment uit gestapt. Heerlijk. Ik heb die oproep dus niet gezien.

Verder word ik erg recalcitrant van al dat georganiseer voor iets wat niet eens een evenement is.

Ik ga op 20 mei een hamburger eten want dat heb ik mijn dochter beloofd. Punt.
 
Mijn collega haalde nog een voorbeeldje aan: die vrouw die MC Donalds aanklaagde omdat ZIJ ZELF koffie knoeide en brandwonden opliep. Wij hier in Nederland zouden zeggen: lomp van mij, ik weet dat koffie heet kan zijn dus dan had ik maar beter op moeten letten.... Maar in Amerika zou je de Mc Donalds aan kunnen klagen en ja wel, die mevrouw heeft de rechtzaak gewonnen en de MC Donalds $2.9.000.0000,00 armer...
Geen commentaar op je stuk - alleen bedoeld als informatie over dit gedeelte: de dame die McDonalds aanklaagde voor de brandwonden die ze van haar koffie had opgelopen heeft deze rechtszaak gewonnen (overgens niet voor de miljoenen die je hier noemt, het bedrag was significant lager) omdat McDonalds de koffie extreem heet leverde (100 graden celcius) omdat mensen klaagden dat koffie koud was als ze bij hun werk aangekomen waren. Dat is mis gegaan, en de rechter heeft geoordeeld dat McDonalds niet haar koffie zo heet mocht leveren, aangezien het als normaal geacht mag worden dat je koffie na een paar minuten zou moeten kunnen drinken.

Bronnen:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan