motor-forum.mobi voor mobieltjes

Pierre

Developer
6 sep 2005
4.957
0
Friesland
Beste MF-ers,

Al enige tijd kan het Motor-Forum met mobieltjes (en PDA's) worden bekeken via een speciaal hiervoor aangepast uiterlijk. (zie Nieuw uiterlijk voor mobiele apparaten)

Sinds vandaag is dit te bekijken op een nieuw .mobi domeinnaam:

http://motor-forum.mobi/

Mocht je ingelogd zijn op het vorige adres, dan moet je helaas wel even opnieuw inloggen.

Het oude adres blijft gewoon werken, maar als je verder surft komt je automatisch op het nieuwe adres uit.

Veel plezier,

De MF crew
 
cool... maar...... is het mogelijk "mijn M-F" te porten naar de mobile wereld? scheelt je een hoop zoek werk. Favorieten is ook goed en misschien wel beter.
 
Dit is toch al zeker vanaf januari zo?
Ik mobiel MF al langere tijd en het heeft er altijd zo uit gezien, met de mogelijkheid 'toon in orginele versie'. Het werkt in elk geval erg goed, vooral het plaatjes aan moeten klikken om te bekijken scheelt veel snelheid.

Ik gebruik het vaker als ik op de afspreekplek sta en wil weten of er nog meer mensen komen dan het groepje wat er al is.
 
Wtf? Dat wist ik helemaal niet :P

*O*

Kan ik eindelijk op de HU op MF zitten (hebben wifi) *D

Schweet! *D Werkt perfect :)
 
Laatst bewerkt:
Wtf? Dat wist ik helemaal niet :P

*O*

Kan ik eindelijk op de HU op MF zitten (hebben wifi) *D

Schweet! *D Werkt perfect :)
full


Hoeveel tijd stop je hier allemaal wel niet in man :P

:}

Mis eigenlijk alleen mijn M-F :)
 
Laatst bewerkt:
Dit is toch al zeker vanaf januari zo?
Ik mobiel MF al langere tijd en het heeft er altijd zo uit gezien, met de mogelijkheid 'toon in orginele versie'. Het werkt in elk geval erg goed, vooral het plaatjes aan moeten klikken om te bekijken scheelt veel snelheid.

Ik gebruik het vaker als ik op de afspreekplek sta en wil weten of er nog meer mensen komen dan het groepje wat er al is.

idd!
als ik gewoon naar motor-forum.nl ga met mijn n95 dat zit ik std in die speciale browser :Y
 
Als ik trouwens op 2 druk voor favorieten krijg ik `not found` voor m'n kiezen...

Sorry voor de dubbel post, geen edit knop op de mobile variant :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan