Motor-Forum (online) Magazine

Laten we dat tzt maar een 3e dat laten doen. Maar eerst een Ikea-kast samen in elkaar zetten, als je dat samen kunt zit je gebeiteld. _O-

In je string dus.

String is geen probleem, zeker met dit weer is het wel comfortabel denk ik. Komt de frisse wind ook op die plekken die normaal bedekt zijn.

Ikea kasten, of eigenlijk alles wat uit die blauwe poort naar de hel komt, zet ik altijd als volgt in elkaar:

'Hey lieverd, ga jij lekker met vriendinnen de stad in, dan zet ik de boel in elkaar.'
'Aww wat ben je ook een schatje he.'
De deur valt achter haar in het slot en ik denk bij mezelf 'Ja dat... En ik vind het zonde om je mooie gezichtje kapot te slaan met een plank van samengeperst karton.'

:+

Ik voorzie een prachtige relatie.
 
String is geen probleem, zeker met dit weer is het wel comfortabel denk ik. Komt de frisse wind ook op die plekken die normaal bedekt zijn.

Ikea kasten, of eigenlijk alles wat uit die blauwe poort naar de hel komt, zet ik altijd als volgt in elkaar:

'Hey lieverd, ga jij lekker met vriendinnen de stad in, dan zet ik de boel in elkaar.'
'Aww wat ben je ook een schatje he.'
De deur valt achter haar in het slot en ik denk bij mezelf 'Ja dat... En ik vind het zonde om je mooie gezichtje kapot te slaan met een plank van samengeperst karton.'

:+

Ik voorzie een prachtige relatie.
_O- _O- _O-
 
Tot nu toe hebben we zes gegadigden die al mee willen werken aan het MF Magazine. Ik zat eraan te denken om bij tien aanmeldingen te beginnen met 'brainstormen' in het privé draadje.

Mee eens?
 
Wat bedoel je daar precies mee? Dat ze misschien vinden dat er geen MF Magazine mag komen?
het lijkt mij dat Motor-Forum en M-F geregistreerd zijn,dat er copyright en alles op zit.

Als jij dan met een Motor-Forum Magazine op de proppen komt,kan je er wellicht gezeik mee krijgen
 
het lijkt mij dat Motor-Forum en M-F geregistreerd zijn,dat er copyright en alles op zit.

Als jij dan met een Motor-Forum Magazine op de proppen komt,kan je er wellicht gezeik mee krijgen

Hmm, klopt.

Ik doe het in ieder geval niet stiekem :+ Maar het is misschien wel een goed idee om ze op de hoogte te stellen van het idee. Ik hoop dat ze het initiatief kunnen waarderen.
 
Hmm, klopt.

Ik doe het in ieder geval niet stiekem :+ Maar het is misschien wel een goed idee om ze op de hoogte te stellen van het idee. Ik hoop dat ze het initiatief kunnen waarderen.
neem dankontakt met ze op,leg je plannetje uit en wacht hun oordeel af,wie weet zitten ze er totaal niet op te wachten of zijn ze er zelf al mee bezig
succes ermee,het staat er iig nog niet tussen Motormedia - Over ons ;)
 
het lijkt mij dat Motor-Forum en M-F geregistreerd zijn,dat er copyright en alles op zit.
Als jij dan met een Motor-Forum Magazine op de proppen komt,kan je er wellicht gezeik mee krijgen

Dat lijkt me een correct vermoeden. Zou me verbazen als dat niet zo was. :Y

Ik lig overigens blind om die Sheldon van je avatar. Gewéldig. Bazinga! :+
 
Laatst bewerkt:
We hebben nog steeds mensen nodig die willen schrijven voor het Magazine!

We zijn al goed op weg richting een mooi, bruikbaar design en we zijn het er al grotendeels overeen met wat voor soort artikelen en rubrieken het Magazine zal worden gevuld.

Meld je aan door mij een PM te sturen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan