Motor-Forum op de MotoRAI 2002!

Bananeman

MF veteraan
24 jan 2002
37.148
57
Veldhoven (Noord Brabant)
Beste MFers,

zoals jullie wellicht weten staat de MotoRAI 2002 voor de deur. Deze wordt gehouden van 17 t/m 20 oktober in de RAI Amsterdam en is altijd dé plek waar de nieuwste modellen e.d. van het volgend seizoen te bewonderen zijn.

De NVVM is bij jullie bekend als organisator van circuitavonden en rijvaardigheidstrainingen. Het Motor-Forum heeft besloten dat het een goed idee zou zijn om de handen voor deze beurs ineen te slaan en daar samen een stand te hebben.

Om de stand te bemannen zoeken wij voor elk van de vier dagen 7 MFers die met de bezoekers kunnen praten, informeren over MF en de NVVM, etc. Uiteraard kun je ook meerdere dagen aanwezig zijn. Op de MF stand zal ook de nieuwe MF merchandise worden verkocht!

Wat krijg je er voor terug? De kans om het grootste en leukste motor forum van Nederland te helpen promoten. Gratis toegang tot de MotorRAI waar je al één uur voor aanvang het motornieuws kunt aanschouwen. Verder zorgen we er natuurlijk ook voor dat je niet omkomt van honger en dorst :)

Jullie hulp hebben we hard nodig en wordt ten zeerste gewaardeerd!

Heb je interesse, stuur dan een mail naar de Motor-Forum Activiteiten Commissie (activiteiten@motor-forum.nl). Geef daarin aan op welke dag(en) je ons kunt helpen, wat je nickname is en waar je te bereiken bent (e-mail en eventueel telefoon).

Alvast bedankt voor jullie hulp!


De MF Crew


Meer MotoRAI info op de officiële site
 
Laatst bewerkt:
Ik val in herhaling, aangezien de posten van vandaag niet meer terug te vinden zijn :)
(Voor de mods: is mijn mail wel aangekomen?)

Ik wil best op de MotoRai aanwezig zijn om motor-forum te promoten hoor ;)
Utrecht was me ook goed bevallen.
De dagen dat ik NIET kan: 17e:Werken 18e:Jarig 19e: dat kan je wel raden ;)

20e: TOPPIE
Maar een halve dag kan natuurlijk ook.

Het staat in iedergeval wel in de planning om die zondag te komen.
 
Lara, geen mail gehad van mij?

Heb je wel op de lijst staan, zal je nogmaals terug mailen.
 
Ook ik ben beschikbaar, heb vanmorgen van m'n werk ff gemaild (kon ik meteen vragen of ik vrij kon krijgen). De keus is aan de MAC: ik ben beschikbaar op donderdag 17 oktober of op vrijdag 18 oktober.
 
Lijkt me geen prettig gezicht, zo'n aantal nerds bij elkaar die een motorsite promoten. "Nee meneer, ik heb verder ook nog wel een leven. En mijn moeder vindt het helemaal niet erg dat ik op mijn 33ste nog thuis woon".

;)
 
Lijkt me geen prettig gezicht, zo'n aantal nerds bij elkaar die een motorsite promoten. "Nee meneer, ik heb verder ook nog wel een leven. En mijn moeder vindt het helemaal niet erg dat ik op mijn 33ste nog thuis woon".

;)
Hahahaha, daar zit wat in... dan kom ik maar niet :+
 
Lijkt me geen prettig gezicht, zo'n aantal nerds bij elkaar die een motorsite promoten. "Nee meneer, ik heb verder ook nog wel een leven. En mijn moeder vindt het helemaal niet erg dat ik op mijn 33ste nog thuis woon".

;)
Yep, allemaal nerds die graag zouden willen motorrijden, maar helaas... ze hebben geen van allen ooit een motorrijbewijs gehaald of ooit zelf een motor gehad. Daarom hebben ze maar een internetforumpje opgericht. We zijn ook allen minimaal 35 en wonen nog bij mamma thuis. Je herkent die nerds aan hun jampotglazen in hun brilletjes, niet te dicht bij in de buurt komen hoor, we zijn sociaal minder goed ontwikkeld. :+
 
Laatst bewerkt:
Yep, allemaal nerds die graag zouden willen motorrijden, maar helaas... ze hebben geen van allen ooit een motorrijbewijs gehaald of ooit zelf een motor gehad. Daarom hebben ze maar een internetforumpje opgericht. We zijn ook allen minimaal 35 en wonen nog bij mamma thuis. Je herkent die nerds aan hun jampotglazen in hun brilletjes, niet te dicht bij in de buurt komen hoor, we zijn sociaal minder goed ontwikkeld. :+
:^ en het is ERG besmettelijk ;)
 
Ook ik ben beschikbaar, heb vanmorgen van m'n werk ff gemaild (kon ik meteen vragen of ik vrij kon krijgen). De keus is aan de MAC: ik ben beschikbaar op donderdag 17 oktober of op vrijdag 18 oktober.

Ik doe graag met Joris mee :) 17 OF 18 oktober wil ik jullie graag een handje helpen als dat gewenst is :)

zal wel ff een meeltje sturen
 
Ik heb ook nog niets gehoord, terwijl ik een mail stuurde direct na het openen van het topic. Grote kans dat de mail van MF ook verdwenen is...graag bevestiging of ik wel/niet op de lijst sta (voor 17 en 18 oktober)
 
had me aangemeld voor de 18e samen met mama bierelier ,is mijn mail wel aangekomen ??
 
Ook ik ben beschikbaar, heb vanmorgen van m'n werk ff gemaild (kon ik meteen vragen of ik vrij kon krijgen). De keus is aan de MAC: ik ben beschikbaar op donderdag 17 oktober of op vrijdag 18 oktober.

Wanneer denkt de MAC het schema klaar te hebben? Indien jullie van mijn diensten gebruik willen maken dan zou ik dit graag einde volgende week weten. Dit ivm met het opnemen van een vrije dag.

Oh ja, is dan ook mogelijk om me op dezelfde dag in te delen als Fabian? Kunnen we carpoolen :P
 
Mailtje komt eraan voor de vrijdag!
Komen er ook motoren op de stand te staan :?
 
Laatst bewerkt:
puur uit interesse :

waaruit wordt het MF bekostigd ?? Is het een hobby ?
Zo'n standje moet toch geld kosten zou je zeggen... :z

moeten jullie de zaak niet wat commercieler maken om er iets aan over te houden ?

Of ben ik een idioot en zie ik het verkeerd :?
 
Nou de vorige keer hebben veel mensen een paar eurotjes gesponsord. hetzelfde geldt voor de server waar we nu op draaien. Daar is door veel mensen 10 gulden voor overgemaakt allemaal om onze hobby tot stand te houden :)

mischien is daar nog wat van over.
ook zijn er reclame inkomsten vanuit motorocasion.
en daarnaast doen we blijkbaar samen met de nvvm dat drukt de kosten ook ofcourse.
Merchandise brengt wel wat op.
mijn sticker actie levert wat op.
van alle stickers die op de rai verkocht gaan worden gaat de winst van naar motor-forum. (en dat is best veel als je er eenmaal 500 hebt besteld en laat er dan nog eens 500 bijmaken kost vrij weinig en ik neem die extra kosten volledig op me van de marge die er was op de stickers)
dat houdt in dat als de stickers 1,50 per stuk kosten op de beurs en er 100 verkocht worden dat MF hier 150 euro aan overhoud 8-)
 
Laatst bewerkt:
harley :) :) :) , das nou echt toppie :) , ik kom iig op de motorrai, enne als je dan nog stickers hebt kom ik iig een paar afnemen :P
 
enne zitten jullie evt hoog, wil ik wel invallen , maar alleen in het weekend, ennnn als het hoognodig is( dus als er niemand anders is), ben nog niet zo lang hier :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan