Motor-Forum op de MotoRAI 2002!

Worden de MF stickers ook op de RAI verkocht?

Ik heb hem nu gewoon zelf op vinyl geprint, (copy/paste uit topic over stickers) maar de resolutie van dat plaatje is eigenlijk te laag, dus 'k wilde toch die paar pleuro's maar investeren in een fatsoenlijke kentekenplaatsticker.
 
Worden de MF stickers ook op de RAI verkocht?

Ik heb hem nu gewoon zelf op vinyl geprint, (copy/paste uit topic over stickers) maar de resolutie van dat plaatje is eigenlijk te laag, dus 'k wilde toch die paar pleuro's maar investeren in een fatsoenlijke kentekenplaatsticker.

pvd wat een gier ben jij :+

ik heb een kaartje thanx!!! laura
 
Hallo allemaal, ik ben der weer!!
sinds net weet ik dat er nog meer vrijkaartjes beschikbaar zijn!!!
dus voor de liefhebbers,......
ik zal jasper sowieso nog wat kaartjes opsturen,
mail dus naar terrorlaura@hotmail.com voor vrijkaartjes!
 
ik heb al geantwoord in het andere topic, en heb je een mailtje gestuurd, maar er komt er nog een met adres.

thanks
 
Op dinsdag 15 oktober 2002 14:51 schreef Jasper Grootveld het volgende:pvd wat een gier ben jij :+
Is meer een gevalletje van gemakzucht 8-)
Print-Knip-Plak-Klaar is makkelijker dan Mailen-Geldovermaken-Wachten-Knippen-Plakken.

Enneh.....gier?
Je hebt 't hier wel tegen een officieel MF-servercollecte-donateur hoor. :)
Maar eh, no offense.
 
hoihoi,

volgens mij heb ik nu bijna het hele motorforum van een kaartje voorzien dacht ik zo :} :} :}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoi allemaal,

Ook de 50 kaartjes die ik vandaag had gekregen ben ik nu allemaal kwijt.....dus helaas voor de mensen die nog zonder een kaartje zitten!!!!

groetjes laura!!!
 
Komen er ook nog verschillende actie foto's te hangen van de meetings?
:9

Ideetje:
Er zijn een paar hele fraaie foto's gemaakt op de Veenendaal Meeting. Persoonlijk vind ik die foto waarop bijna alle motoren naast elkaar staan (zonder de motorrijders erbij) bij dat bouwterrein een hele fraaie foto om uitvergroot in de lengte b.v. op de M-F-stand te hangen. Als een banier of zo.
Je moet er wel een vrijwilliger voor vinden die 'm professioneel kan printen. Misschien zijn er wel M-Fers die het kunnen en willen doen.
 
Wie weet hoe je het beste vanuit Utrecht CS bij de Motorrai kunt komen? Gewoon met de Tram?

En je kan 'r toch gewoon heen gaan zonder kaartje?
 
Wie weet hoe je het beste vanuit Utrecht CS bij de Motorrai kunt komen? Gewoon met de Tram?

En je kan 'r toch gewoon heen gaan zonder kaartje?

vanuit Utrecht CS de trein naar baarn, in baarn overstappen naar de rai.
Dit was 4 jaar terug..
Maar het kan direkter denk ik. Ik reken vanuit Soest. (er gaat dezelfde trein langs soest) vanaf utrecht is baarn wel omrijden.

Vanuit Utrecht naar soest is een kwartier en van soest met overstap in baarn naar amsterdam rai is 31 minuten. dus 15 + 31= 3 kwartier
 
Laatst bewerkt:
Mwoah.. het was niet denderend groot (maar goed, ik ben dan ook verwend). Hier een klein, bescheiden fotootje van het motor-forum standje (genomen op zaterdag 19 oktober 2002). Geen idee wie het waren - zag twee personen (man en vrouw) papiertjes uitdelen.

26.jpg



off-topic:
O-) ... das een leuke smilie
 
Terug
Bovenaan Onderaan