Motor-Forum op de MotoRAI 2002!

ik staat niet bepaald geweldig op deze foto :( :Z

was wel een vermoeiende dag voor rug en been spieren.
al dat geslenter!! maar geen spijt.

Er waren wel meer mensen niet zo fotogeniek. Is die vrouw met lichte broek Motogirrrl :? En wie waren er nog meer van het MF aanwezig bij de stand vandaag (zaterdag)?

<edit>
Ah.. nog steeds technische probleempjes hier, merk ik.
</edit>
 
Laura bedankt voor de kaartjes.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik eerst dacht dat het een grap of een truc (om aan adressen te komen) was. Maar ze zaten de volgende dag al bij de post!!! :}

Zo zie je maar.....een beetje meer vertrouwen in de mensheid........
 
Ik maakte een reply met origineel bericht van de ander. Na toevoegen van mijn tekst drukte ik op Posten. Resultaat was een venster met alleen het replybericht. Mijn toegevoegde tekst was gewoon ´vanished´.
Dan heb je toch echt iets fout gedaan ben ik bang... naja mocht het toch nog een keer gebeuren dan hoor ik het wel.
 
Laura bedankt voor de kaartjes.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik eerst dacht dat het een grap of een truc (om aan adressen te komen) was. Maar ze zaten de volgende dag al bij de post!!! :}

Zo zie je maar.....een beetje meer vertrouwen in de mensheid........
En bedankt ;)
met de adressen die ik heb gekregen heb ik niets anders gedaan dan ze op de envelop geschreven, ik heb dus ook niemand in het bestand van de NVVM gezet of in welk ander bestand dan ook (even voor de duidelijkheid).
Nu weet je natuurlijk wel alvast voor de volgende keer dat het geen grapje is ;) (motorbeurs in Utrecht bijvoorbeeld)
groetjes laura
 
Terug
Bovenaan Onderaan