Motor-forum op radio 3 (let op: update!)

Guys & Girls!

Veel plezier straks, vind het jammer dat ik niet mee kan.
Maar heb anderen verplichtingen.
Iig ik heb 3fm om 18:00 aan staan !

J.W
 
Ik kom net thuis, natuurlijk precies op het moment dat de uitzending is afgelopen. Als nog iemand online is laat dan even weten of het nog zin heeft om vanavond nog naar Hilversum te komen. Ik moet nog even snel wat eten en het is ca 20 minuten rijden (als ik het in 1 keer vind). tegen 21.00 uur kan ik dus in principe in Hilversum zijn. Heeft het nog nut?? :? :? :?
 
Ik kom net thuis, natuurlijk precies op het moment dat de uitzending is afgelopen. Als nog iemand online is laat dan even weten of het nog zin heeft om vanavond nog naar Hilversum te komen. Ik moet nog even snel wat eten en het is ca 20 minuten rijden (als ik het in 1 keer vind). tegen 21.00 uur kan ik dus in principe in Hilversum zijn. Heeft het nog nut?? :? :? :?

Heeft geen nut meer :) Iedereen is weer pleite volgens mij :)
 
ik heb de mannen gehoord...er is genoeg reclame gemaakt dus ik verwacht wel een stijging in het aantal bezoeken en gebruikers...

top man...t was erg grappig om jullie te horen :)
 
Ik vond het erg leuk....die Corne is echt zwaar relaxed, alleen is een radio uitzending toch wel ff wat anders als dat je je voorstelt.

Die man zit daar echt naar keiharde muziek te luisteren, tussendoor luistert ie ook nog ff naar wat ie uitzend, is ie ook nog es bezig een nieuw nummer uit te zoeken....en lult ie ook nog wat met ons. Je hoort echt van alles door elkaar, jingles, reclame, muziek....en Corne natuurlijk :)

Een hele leuke actie voor MF en natuurlijk leuk van Corne om ons uit te nodigen. Nog bedankt Corne!!

Morgen ga ik de foto\'s die met mijn camera gemaakt zijn posten...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een storing waar ik heen moet en kan helaas niet komen. Wel jammer, want dan had ik eindelijk wat meer mensen kunnen ontmoeten.

Veel plezier in elk geval...

Uhm, zie nu net dat het de 25e was? Ik dacht dat we vrijdag zouden gaan. Whatever... ;)
 
Laatst bewerkt:
Is hier nu eigenlijk ooit een digitale opname van gemaakt zoals het plan was? Zo ja, gooi 'm 's online :)

edit: Staat wel raar deze titel in de AT-lijst :X
 
Is hier nu eigenlijk ooit een digitale opname van gemaakt zoals het plan was? Zo ja, gooi 'm 's online :)

edit: Staat wel raar deze titel in de AT-lijst :X

gefeliciteerd met de schop 8-)
Godzijdank heeft het je maar 2 jaar en 3 maanden gekost om je af te vragen waar die digitale opnamen blijft :+
 
Dit is m.i. wel een verdienstelijke poging een recordschop af te leveren. :} :}
Nieuwe hype op MF??
 
Sjees man...moet ik ff zoeken hoor...

[edit]
Gevonden...http://files.motor-forum.nl/public/movieclips/MF_op_R3.mp3 (*Klik*)

En echt waar, ik zeg altijd wat anders als begroeting, maar op nationale radio doe ik dat niet meer...hehe!

Trouwens, nav (onder andere) dit gesprek zijn we vaker in contact gekomen met Corné...toch grappig dat, naarmate je iemand beter leert kennen, je idee over die persoon flink kan veranderen :)
 
Laatst bewerkt:
Sjees man...moet ik ff zoeken hoor...

[edit]
Gevonden...http://files.motor-forum.nl/public/movieclips/MF_op_R3.mp3 (*Klik*)

En echt waar, ik zeg altijd wat anders als begroeting, maar op nationale radio doe ik dat niet meer...hehe!

Trouwens, nav (onder andere) dit gesprek zijn we vaker in contact gekomen met Corné...toch grappig dat, naarmate je iemand beter leert kennen, je idee over die persoon flink kan veranderen :)

:}

Tanx, 's ff luisteren. Trouwens al 's een rondje gereden op de exclusieve motoren van Corné? ;)
 
Zwaar relaxed!
Ik heb dit stukje nooit gehoord,echt gaaf! :} :} :} :} :}
Wat is zijn nickname hier op het forum?(Corné dan hè)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Corné leest alleen maar...ik ben de vorige keer vergeten om piccies te schieten va zijn motoren, zal ik binnenkort alsnog ff doen.
Die Duc heeft hij nog steeds (dact een 996 Xaus-replica), en hij heeft ook een leuke CBR600 in Rossi-stijl...
 
Zit dit topic te lezen en denk fuck hoe kan ik dit nou gemist hebben??? Door de laatste post heb ik ook pas door dat het een topic is van 2 jaar terug, ik lig dubbel hier 8-) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan