Motor-forum op radio 3 (let op: update!)

Moet geen probleem zijn, ik kom in ieder geval kijken / mee ondersteunen, dat had ik al gemaild.

Ehhh... waarom staat mijn naam er tussen? Nah ja, ik lees het wel, ik vind alles best.

Ciao, Martin

ps, adres en zo? en je kunt toch niet zomaar het mediapark inrijden?
 
Laatst bewerkt:
Goed idee!!

Het is voor mij ook een eind rijden, en Pooh moet er ook voor een hele dag een fiets voor huren, we kunnen mits het weer meezit best wel een leuke tocht van te voren rijden met een groep. :)

Inderdaad een goed idee, R1no & R6yes zijn waarschijnlijk vrij die dag.
Weet iemand misschien een goede afspreek plek, McDonalds by Vianen of zo (lekker centraal) en dan van daaruit naar H\'sum :] (ik weet het mediapark (inderdaad aan de sumatralaan) wel te vinden.

Wie heeft er een beter idee :?
Duderuud, jij hebt toch geen motor meer :? hoe ga jij :? Moet ff m\'n stepjes weer terug op de R1 zetten :?
 
Maak er wat van mensen :up: :) .

PS: niet vergeten, zoals iemand hierboven reeds aangaf, het op te nemen of zo.
 
ik ga proberen om er ook bij te zijn ,aangezien hij ducati rijdt (momenteel dan) en hij gek is van yamaha (redbull ) dus ik denk dat als hij daadwerkelijk mee kijkt naar de motoren hij dit wel zal warderen .
ik heb voor de rest geen illusie dat ik mee naar binnen kan ,maar het lijkt me leuk om er bij te zijn
greeetzzz redbull man
 
Zijn er ook mensen uit de omgeving Rotterdam die even in Hilversum willen kijken?

Lijkt me echt :9~ als we daar met grote groep M-F\'ers staan...
 
Ik ga iets zeggen om even met ze alle over na te denken.

Ik vind het heel leuk om alles te doen dat verboden is, maar niet iedereen hoeft het te weten.

Ik bedoel dat we op moeten passen niet als een stel rand debielen over te komen op mensen die niet motorrijden.

Dit soort uitzendingen wordt overal bewaard, dus elke stompzinnige uitspraak kan nog jaren tegen alle motorrijders gebruikt worden en zal zeker gebeuren door mensen als NEEEEEtelenbos.

Er zijn al zeer veel vooroordelen over motorrijders, laten we ze niet helpen hun gelijk te krijgen.
Sommige hebben zelf gezien waar dat toe leidt op de PPP.

Let op, ik zeg niet dat je niet op je achterwiel mag rijden en minstens de max snelheid drievoudig overschrijden, maar het lijkt mij niet slim dit op de radio te roepen.

SUCCES
 
Ik denk dat Gizzmo wel een goed punt heeft...

Zeker iets om in het achterhoofd te houden. :)
 
Ik bedoel dat we op moeten passen niet als een stel rand debielen over te komen op mensen die niet motorrijden.

Gizzmo, blijkt, jij bent zo gek nog niet! :}
:)

idd jongens pas op dat jullie niet zo lyries worden en gaan verhalen over afspraken op klaverbladen met MF leden en de dingen die wij \"allemaal\" zo leuk vinden om te kunnen.

(lees kneedown, stoppie, wheelie)

Dit is NIET te verdedigen tegenover veel motorrijders en ALLE niet motorrijders.

Jullie worden NIET begrepen!!!
 
Laatst bewerkt:
dat zijn zeker puntjes waar we over na moeten denken...Maarre, met een beetje gezond verstand moet het volgens mij wel loslopen hooor.

Uiteindelijk is het toch reclame voor het motorforum, en de mensen moeten weten dat IEDEREEN er terecht kan...dus zullen we ons zo op moeten stellen dat dat ook blijkt....(dat zijn wel heel wijze woorden uit mijn mond, slik)

dus.....
 
Ik kan nog geen wheelies, stoppies en mijn knietjes zijn nog helemaal gaaf. ;)

Een slechte indruk zal de radio 3 luisteraar niet krijgen. Hooguit een beetje het idee dat de motorrijder een saaie lul is ;)
 
R1no, ik kom denk ik gewoon met de auto. Mocht het goed weer zijn, dan mag je me wel op komen halen hoor :)

Okee, Linda en ZuT zijn er ook bij. Mooi.

Spreken we nog ergens af van tevoren? Dus Duderuud, Albert, Linda en Zut? Lijkt me wel handig...

Zet het hier ff neer...

PS. Heb nog een paar mailtjes gekregen van Corne:
Kom maar gewoon met die
gasten die wheelies willen maken en we zien wel waar het schip strand. Hoe
meer zielen hoe meer vreugd.
groeten Corne.
 
Het is geen politiek spel, dat Netelenbos meeluisterd mag niet meetellen.. gewoon waareheidsgetrouw lullen op de radio.. anders maak je reclame voor iets waar je jezelf niet in kan vinden.
Je wil mensen die oingeveer hetzelfde denken als de mensen die er nu al zijn.
Natuurlijk moet je niet enkel over wheelies en stoppies en dergelijke lullen maart ook over vrijheid en dergelijke onzin maar lul gewoon waar je zin over hebt en niks anders!
 
Ik probeer, samen met Unstable, rond 17:00 aanwezig te zijn.

Ik ga aan corne vragen of we van tevoren even in de kantine kunnen zitten (met z\'n allen dus!) om even bij te praten.

Goed idee? Denk het wel... :)
 
Kunnen we eerst niet ergens afspreken en dan er met z\'n allen heen rijden?

Ik kom uit Rotterdam en kan bijvoorbeeld met mensen vanuit het Zuiden/Westen in Utrecht afspreken.
 
Laatst bewerkt:
Nog iets, ga eens een balletje op over een circuit in het westen van het land waar dagelijks gereden mag worden, zoals zoveel circuits in Frankrijk bijvoorbeeld.
Maasvlakte bij Rotterdam zou een mooie plek zijn.

Of misschien het openstellen van het PVI circuit in het weekend.

Moeten toch een beetje gebruik maken van deze landelijke uitzending, toch??
 
Nou, ik mocht mensen meenemen...dan bedoel ik buiten :)

Hij vond het wel leuk als hij wat stunts zou zien...

Hij is net als elke andere motorrijder, mooi om veel motoren bij elkaar te zien! :)
 
Misschien goed idee...maar kan ook in kantine 3fm als het kan/mag...

Ik kom vanuit de Achterhoek, vertrek om een uurtje of 3 \'s middags. Ik rij maar gewoon direct naar H\'sum toe, ken de weg in die buurt toch al niet geweldig. Ik kan de rookwolken van smeulend rubber gaan volgen als ik dichtbij de studio ben? :)
 
Ik kom vanuit de Achterhoek, vertrek om een uurtje of 3 \'s middags. Ik rij maar gewoon direct naar H\'sum toe, ken de weg in die buurt toch al niet geweldig. Ik kan de rookwolken van smeulend rubber gaan volgen als ik dichtbij de studio ben? :)
Als ik kom, dan moet ik uit Friesland komen, is dit te combineren? (dat we het laatste stuk samen rijden?) Ik weet het anders ook niet te vinden. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan