Motor-forum op radio 3 (let op: update!)

Wie komt er uit de buurt van Utrecht :?
Weet die personn dan misschien een goed afspreek plek, dat is dan lekker centrall voor de meesten.
Vandaar uit is het een half uurtje max. naar H\'sum.
ivm. met verscherpte veiligheidsmaatregelen lijkt het me zinnig dat we met z\'n allen tegelijk aankomen.
 
Als ik kom, dan moet ik uit Friesland komen, is dit te combineren? (dat we het laatste stuk samen rijden?) Ik weet het anders ook niet te vinden. :)
Had de planning via de A12 richting Utrecht te rijden en dan de A27 omhoog richting Hilversum. Maar kan ook bij Arnhem omhoog via de A50 en dan de A1 volgen naar Hilversum. \'k Weet niet waar jij ergens uitkomt op de snelweg??
 
Nou allemaal, ik wens jullie allemaal VEEL plezier toe. Ik wil DOL graag mee, maar ik kan niet. Ik heb de hele herfst vakantie met mijn vriendin geplanned, dus geen plaats meer voor dit. Houden jullie nog de mensen op de hoogte die niet mee zijn gegaan. :} :}
Ik ben namelijk dol benieuwd naar alles. Wordt het nog op genomen en omgezet naar MP3 ofzo...???
 
ik zou er ook om 5 uur kunnen en willen zijn. Lijkt me wel leuk om voor de uitzending nog even bij te praten met de mede mf-ers IRL.

Dan ga ik maar een keertje wat eerder weg (ongeveer 4 uur) vanuit amsterdam. Kan ik nog een mooi stukje rijden en dan op tijd zijn bij de studio. Ik zoek wel een paar motoren op en daar zet ik hem dan wel naast.
 
Boomboom je komt uit Amsterdam toch ?

Laten we dan afspreken bij een tankstation op de Ring A10 (komen Maximum en Raul ook ?). Kan ik lekker tussen de Yamaha R\'s rijden met mijn Bandit :+
 
Wie komt er uit de buurt van Utrecht :?
Weet die personn dan misschien een goed afspreek plek, dat is dan lekker centrall voor de meesten.
Vandaar uit is het een half uurtje max. naar H\'sum.
ivm. met verscherpte veiligheidsmaatregelen lijkt het me zinnig dat we met z\'n allen tegelijk aankomen.

Ik wil wel afspreken in/bij Utrecht.
Bij de BP langs de A27 (volgens mij)???
 
Laatst bewerkt:
Dan is het nog maar een klein eindje....

Hoe laat wil je daar zijn?

Als we om 17 uur bij het media park willen zijn moeten we om 16:30 daar vertekken.
Ik stel voor dat iedereen die mee wil rijden dus bij de BP op de A27, net voorbij Utrecht voor de afslag Maartensdijk verzameldt.
Tijd : Tussen 16 en 16:30, R6yes & ik zullen er om 16 uur zijn *D
Linda & Rev, jullie ook? Wie nog meer :?
 
Als we om 17 uur bij het media park willen zijn moeten we om 16:30 daar vertekken.
Ik stel voor dat iedereen die mee wil rijden dus bij de BP op de A27, net voorbij Utrecht voor de afslag Maartensdijk verzameldt.
Tijd : Tussen 16 en 16:30, R6yes & ik zullen er om 16 uur zijn *D
Linda & Rev, jullie ook? Wie nog meer :?

I\'ll be there!!!
 
Boomboom je komt uit Amsterdam toch ?

Laten we dan afspreken bij een tankstation op de Ring A10 (komen Maximum en Raul ook ?). Kan ik lekker tussen de Yamaha R\'s rijden met mijn Bandit :+

we kunnen afspreken bij station RAI. Bij het station onder het viaduct kun je mooi even parkeren en wachten op mij/ons. Ik heb hier ook al een keer afgesproken met Raul en Maximum duzzzzz....

We noemen wel een tijdstip als iedereen eruit is hoe laat we bij hilversum gaan zijn. Als iedereen pas om 18.00 uur daar wil zijn dan kunnen we later afspreken, maar als iedereen er om 16.00 wil zijn dan eerder. Ik kan alleen pas om 16.00 uur weg dus dan zou ik om 16.15 bij Rai kunnen zijn.

Lijkt me wel lachen: 1 R6, 2 R1 en een soes
 
Als we om 17 uur bij het media park willen zijn moeten we om 16:30 daar vertekken.
Ik stel voor dat iedereen die mee wil rijden dus bij de BP op de A27, net voorbij Utrecht voor de afslag Maartensdijk verzameldt.
Tijd : Tussen 16 en 16:30, R6yes & ik zullen er om 16 uur zijn *D
Linda & Rev, jullie ook? Wie nog meer :?

Zal er zijn. Nou maar hopen dat het een beetje droog blijft.
 
Als het gaat om daar met veel motoren te verschijnen wil ik wel proberen om mee te gaan.

Als jullie tenminste willen dat er veel soorten motoren meegaan. Ik rij een harley, maar met gsx-r voorvork, dus ook een beetje jap.
 
Als het gaat om daar met veel motoren te verschijnen wil ik wel proberen om mee te gaan.

Als jullie tenminste willen dat er veel soorten motoren meegaan. Ik rij een harley, maar met gsx-r voorvork, dus ook een beetje jap.

Gewoon komen dus! Hoe mee zielen...etc..
Iets meer twee cilinders kan trouwens geen kwaad :P
 
spreek effe af in wat is waar jongens,
hou dit voor het gebabbel of het item zel
 
Gezellige boel straks op het mediapark! :] Let wel even op jongens want er is verzwaarde bewaking om het media-park op te komen ivm teroristische aanslagen enzo.... Je moet je kunnen identificeren en vertellen waar en bij je wie je moet zijn. EN DAT WORDT GECONTROLEERD!!!! :(

Misschien kan Corne een uitnodigingetje maken.... :? anders staan jullie straks allemaal buiten het hek! |(

Hoe ik dit weet? Ik werk er! 8-)

Succes!

Joost
 
Je moet je kunnen identificeren en vertellen waar en bij je wie je moet zijn. EN DAT WORDT GECONTROLEERD!!!! :(

Misschien kan Corne een uitnodigingetje maken.... :? anders staan jullie straks allemaal buiten het hek! |(

Hoe ik dit weet? Ik werk er! 8-)

Succes!

Joost

Lijkt me wel een leuk gezicht. 40 ronkende motoren bij dat mediapark en dan een beveiligingsbeambte die naar ons toekomt (terwijl nog een paar mensen wheelies en stoppies aan het oefenen zijn) en vraagt wat wij hier komen doen. Ik doe mijn helm dan af: \"We komen voor Wagemakers, Joost Wagemakers!\"
\"okay, zet ze dan daar maar neer\". :)

sorry pooh, maar die moest ik nog even hier kwijt.
 
Gezellige boel straks op het mediapark! :] Let wel even op jongens want er is verzwaarde bewaking om het media-park op te komen ivm teroristische aanslagen enzo.... Je moet je kunnen identificeren en vertellen waar en bij je wie je moet zijn. EN DAT WORDT GECONTROLEERD!!!! :(

Misschien kan Corne een uitnodigingetje maken.... :? anders staan jullie straks allemaal buiten het hek! |(

Hoe ik dit weet? Ik werk er! 8-)

Succes!

Joost

Was trouwens op het nieuws te zien vanochtend
 
Had de planning via de A12 richting Utrecht te rijden en dan de A27 omhoog richting Hilversum. Maar kan ook bij Arnhem omhoog via de A50 en dan de A1 volgen naar Hilversum. \'k Weet niet waar jij ergens uitkomt op de snelweg??
Hoi Linda, ik zal vanavond even kijken wat voor mij het makkelijkst is, heb je ook ICQ of een emailadres wat ik kan gebruiken om je te bereiken? :)
 
hey boom boom...bij ns station de rai?

wat mij betreft ok...hoelaat?
16:15 bij het station...ik heb maximum gevraagd en landsaru die gaan ook mee... :)

dus zijn we daar al met zijn 4en...
toch? (reken ik nou wel goed?)

ik hoor het wel,

:)

we kunnen afspreken bij station RAI. Bij het station onder het viaduct kun je mooi even parkeren en wachten op mij/ons. Ik heb hier ook al een keer afgesproken met Raul en Maximum duzzzzz....

We noemen wel een tijdstip als iedereen eruit is hoe laat we bij hilversum gaan zijn. Als iedereen pas om 18.00 uur daar wil zijn dan kunnen we later afspreken, maar als iedereen er om 16.00 wil zijn dan eerder. Ik kan alleen pas om 16.00 uur weg dus dan zou ik om 16.15 bij Rai kunnen zijn.

Lijkt me wel lachen: 1 R6, 2 R1 en een soes
 
Hoi Linda, ik zal vanavond even kijken wat voor mij het makkelijkst is, heb je ook ICQ of een emailadres wat ik kan gebruiken om je te bereiken? :)

Ik sluit me aan bij de rest bij de BP, lijkt me net zo makkelijk :) . Als je via Zwolle, Harderwijk komt, kun je verder de A28 afknallen :] en dan de A27 weer omhoog naar de BP.

Ik heb wel easytravelkaartjes van het BP station aan de A27 en ook van het mediapark. Zut zet ze volgens mij ook op de site, als het hem lukt in ieder geval :+
 
Verzamelplek BP

BP.jpg
 
Als ik even snel tel kom ik op 20 personen die aanwezig zullen zijn. Er staan meer als 400 mensen geregistreerd. Missen er dus nog minimaal 380 :( ;)

Fastnappie
Raul
Maximum
Boom boom
landsaru
Revolution
R1no
R6yes
poohbeer
Johan Verhagen
Linda
Duderuud
Unstable
Scarface
MartijnL
Spoetablet
Daemon
Redbull man
Joking
Zut
 
Laatst bewerkt:
nog mensen uit omgeving almere? enne Daemon = Martin... (Daemon is maar een gebruikersnaam, mijn eigen naam vind ik beter)
 
Terug
Bovenaan Onderaan