Motor-forum op radio 3 (let op: update!)

Shit ik dacht ook dat het vandaag was. Ik was me al enorm aan het haasten.....\'k heb dus nog een week pffffff. Ik wilde nog net even posten dat ik te laat ben en dan op de motor springen. Gelukkig dat ik nog even checkte :+

Gelukkig man, ik dacht namelijk al dat het aan mij lag, maar ik zie het al....

Ligt aan de motor!! :P
 
duderuud wrote:

Gebeld naar 3FM, en de kantine is niet meer open om 18:00 uur! Dus je kan best langskomen, maar je kan (hoogstwaarschijnlijk) niet naar binnen helaas!

hmmm....dan moeten we maar een cafe of restaurant onveilig maken in de buurt van de studio....iemand ideeen?
 
u begrijpt natuurlijk dat mensen niet 2uur in de kou buiten gaan staan...

dat lijkt me geen goeie optie...

laat dat wel even duidelijk weten, want als we binnenkunnen zitten...dan ben ik van de partij...

moet ik 2 uur buiten in de kou kleunen....dan kom ik niet...sorry...
 
Heeft Corné hier geen oplossing voor?

Ik ga ook niet 2 uur buiten staan te kleumen...


PS Maar wij zouden er toch om 17.00 uur zijn? Blijven we toch lekker zitten na 18.00 uur... :P
 
Laatst bewerkt:
hmmm....dan moeten we maar een cafe of restaurant onveilig maken in de buurt van de studio....iemand ideeen?

Gooiland, soort Grand Cafe met parkeer plaats er voor, 5 minuten van het media park & 5 minuten van de afslag H\'sum op de A27
 
Gooiland, soort Grand Cafe met parkeer plaats er voor, 5 minuten van het media park & 5 minuten van de afslag H\'sum op de A27

Hmmm, da\'s een goed idee. Is een leuk café, ben er wel eens geweest.

Maar ze moeten natuurlijk wel 3FM er op hebben staan, anders gaan we ergens anders heen :+
 
Laatst bewerkt:
Wat gaan we nu doen dan?

- Verzamelen bij BP tussen 16.00 en 16.30
- Om 16.30 vertrekken naar Mediapark
- Als iemand het koud krijgt richting Grandcafe Gooiland.

:?

Andere ideeen?
 
Misschien een idee om het heel \"gezellig\" te maken in de studio zelf?? })

Ik zie wel of ik uberhaupt wel ga volgende week, binnenzitten of buitenstaan daar gelaten...
 
Dat cafe lijkt me een goed idee.

Ik rij (als het goed weer is) met Albert (Unstable) mee, en hoop er rond 16.30 te zijn. (Afhankelijk van mijn baas, hoe vroeg ik weg kan)
 
Hmmm, da\'s een goed idee. Is een leuk café, ben er wel eens geweest.

Maar ze moeten natuurlijk wel 3FM er op hebben staan, anders gaan we ergens anders heen :+

Als je met 20 motorrijders binnenkomt, en je bestelt allemaal wat, dan lijkt het me nog weining moeite om ff te regelen dat er radio 3FM opgezet kan worden :)

En anders neem je de zaak daar ff over.. :) voor die paar uurtjes :+
 
Op Vrijdag 19 oktober 2001 22:56 schreef Unstable het volgende:En anders neem je de zaak daar ff over.. :) voor die paar uurtjes :+

Moet geen probleem zijn, ik kijk ze wel ff lief aan :) Enne, als iemand het koud heeft kannie ook in mn auto komen zitten...heb dan airco lekker warm staan...en radio aan, op 3FM, al moet ik zeggen dat ik liever aan het koukleumen was op mn R1 \ '(
 
Update: Ik moet dan werken en kan waarschijnlijk niet vrij krijgen dan vanwege een groot project ;(

Ik doe mijn best maar kan helaas niks beloven... :(
 
Even ter samenvatting:

Wie staat er om 16.15 bij station RAI in Amsterdam ?

Voor wat betreft buitenstaan. Als de uitzending begint gaan de sprekers naar binnen en zelf ben ik dan van plan om weer huiswaarts te keren. Tenzij er nog een cluppie naar een Grand Café gaat ofzo dan sjeez ik waarschijnlijk nog ff mee.
 
Ik sta (als alles goed gaat op het werk) om 16.15 bij de Rai. Daarna kunnen we misschien nog door naar de BP en anders naar het mediapark. Daarna nog even door naar dat cafeetje of lekker een eindje knallen (met de koptelefoon in). Het word toch opgenomen door iemand dus we kunnen het altijd nog even naluisteren.
 
Helaas ben ik ook niet van de partij, kan nl niet komen ivm groot aantal zieken op me werk. In ieder geval veel plezier en zorg dat we na de uitzending weer een paar 100 nieuwe leden hebben.
 
helaas kan ik niet mee ,ik heb vandaag mij tickets binnen gekregen,en we vertrekken vrijdag ochtend heeeeellll vroeg dus heb donderdag de tijd nodig om te pakken
dus bij deze ,shit maar ja vakantie gaat voor
groeten redbull man
 
Ik ga naar de BP. Vandaar rij ik achter de groep aan naar de studio\'s. Ik hoop daar toch wel wat vette wheelies en stoppies van jullie te zien (daar kom ik voor).

Daarna zal ik wel zien of ik mee ga naar een kroeg of naar huis.

Tot morge.
 
ik denk dat ik slecht nieuws heb...ik kan ook niet komen waarschijnlijk..

zit met een introductie van windows xp ...
ik ben uitgenodigd door microsoft...te rotterdam.

en vanwege me werk ga ik daar toch wel ff kijken...

het begint om 15:30...als het meezit kan het misschien nog...anders jammer..dan...

we shall see...
 
Blijft niet veel van over!! Iedereen die in het begin snel toe heeft gezegd haakt nu af om begrijpelijke redenen. Ik zie het morgen wel. Denk dat ik een baaldagje neem, of in elk geval een middag. Ik probeer zelfs op tijd te zijn bij de BP, dus misschien iets eerder bij de Rai weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan