Motor-forum op radio 3 (let op: update!)

Blijft niet veel van over!! Iedereen die in het begin snel toe heeft gezegd haakt nu af om begrijpelijke redenen. Ik zie het morgen wel. Denk dat ik een baaldagje neem, of in elk geval een middag. Ik probeer zelfs op tijd te zijn bij de BP, dus misschien iets eerder bij de Rai weg.
Ik rij om 16.00 uur weg bij mijn werk in Diemen, boomboom. Als er verder niemand uit de regio Amsterdam komt kunnen we ook bij NS station Diemen afspreken. Dat zit voor mij dichterbij en het zit dichterbij de afslag van de A1.

Eerder dan vier uur kan echt niet i.v.m. het werk.
 
Ik kom waarschijnlijk met een R1 (achterop bij Unstable :P :P ).
Mocht het weer echt tegen zitten, dan kom ik met de auto....

Ik denk dat we (ik) gewoon naar de studio rijden..verwacht er rond 17:00 te zijn....
 
Veel plezier morgen!! :)

Ik ben waarschijnlijk niet in de gelegenheid om dan naar 3FM te luisteren maar het zal hier (hoop ik) ongetwijfeld als MP3 verschijnen. :)
 
Ik ga het zeker regelen...

En iemand merkte het al op, ik ga ook aan corne ragen of hij het digitaal kan opnemen...(niet met minidisc of dat/dcc wat dat kan ik allemaal niet afspelen :) )
 
Nog meer slecht nieuws.... ik kom waarschijnlijk ook niet. Vorige week had ik \'s middags nog vrij deze week is het weer gewoon druk. :(

Als ik al kom ben ik zeker te laat.
 
Ik kom wel, naar de BP zie julli daar wel als er nog iemand over blijft.



helaas kan ik niet mee ,ik heb vandaag mij tickets binnen gekregen,en we vertrekken vrijdag ochtend heeeeellll vroeg dus heb donderdag de tijd nodig om te pakken
dus bij deze ,shit maar ja vakantie gaat voor
groeten redbull man

Prettige vakantie.....
:P
 
En hier haakt nog iemand af. Door een hd-crash kan ik helemaal opnieuw beginnen met een project dat ik voor vrijdagmiddag klaar zou hebben.

:( :(

Mooi man, die techniek :j

Ik kan dus flink aan het werk...
 
Het is wel opvallend hoeveel mensen er net voor het bezoek afvallen zeg, wel jammer...

Maar ja, shit happens! :P
 
Ik rij om 16.00 uur weg bij mijn werk in Diemen, boomboom. Als er verder niemand uit de regio Amsterdam komt kunnen we ook bij NS station Diemen afspreken. Dat zit voor mij dichterbij en het zit dichterbij de afslag van de A1.

Eerder dan vier uur kan echt niet i.v.m. het werk.

Ik ga op mijn werk om 15.30 weg, dan ben ik om 15.45 bij station Rai waar ik met Raul heb afgesproken. Daarna zoefen we naar de BP bij Maartensdijk (proberen we die te vinden).

Ik denk dat we er om 16.20 zullen zijn. Mochten we ietsje later komen, wacht dan even a.u.b.

Martijn: kom maar gelijk naar de BP. Als je onderweg nog een rode R6 en een blauwe R1 aan ziet komen, zet hem er dan maar voor of achter en cruise een stuk mee.
 
Vanochtend speciaal het ijzer weer uit mijn veel te krappe schuur getrokken. Staat nu voor de deur van mijn werk.
De weergoden zijn ons goed gezind.
Ik hoop nog wel iemand te zien bij de BP, nu er zoveel afmeldingen zijn.
Heeft iemand bijgehouden wie er nou nog waar komen want ik ben het overzicht kwijt.
 
De weergoden zijn ons goed gezind.
Ik hoop nog wel iemand te zien bij de BP, nu er zoveel afmeldingen zijn.
Heeft iemand bijgehouden wie er nou nog waar komen want ik ben het overzicht kwijt.

Het weer is inderdaad prima. Vanmorgen droog op het werk gekomen.

Ik rijd ook naar de BP.

Ik heb nog 18 mensen op mijn lijstje staan.

BertV
Boom boom
Bym
Duderuud
Johan Verhagen
Johnv
Joking
landsaru
Linda
MartijnL
Maximum
R1no
R6yes
Raul
RogierG
Soeptablet
Unstable
Zut

Iemand op of aanmerkingen?
 
Laatst bewerkt:
KNMI: Overdag zijn er wolkenvelden en vanochtend kan er hier en daar
nog een buitje vallen. Vanmiddag blijft het meest droog. Later
op de dag wordt in het westen en noordwesten de bewolking
dikker en vanavond valt daar mogelijk wat lichte (mot)regen.

NOS Teletekst:
Later vanmiddag neemt de bewolking verder toe,maar blijft het op de meeste plaatsen droog.Het kwik stijgt tot zo\'n 16 graden en de er waait boven land een zwakke tot matige zuidelijke wind.

Weerkamer:
Af en toe zon en kans op een bui, in de middag toenemende bewolking en meest droog.

Oftewel: droog en een klein kansje op zon. Lekker weer dus voor het eind van oktober. Laat dit dus geen spelbreker zijn!!
 
KNMI: Overdag zijn er wolkenvelden en vanochtend kan er hier en daar
nog een buitje vallen. Vanmiddag blijft het meest droog. Later
op de dag wordt in het westen en noordwesten de bewolking
dikker en vanavond valt daar mogelijk wat lichte (mot)regen.

NOS Teletekst:
Later vanmiddag neemt de bewolking verder toe,maar blijft het op de meeste plaatsen droog.Het kwik stijgt tot zo\'n 16 graden en de er waait boven land een zwakke tot matige zuidelijke wind.

Weerkamer:
Af en toe zon en kans op een bui, in de middag toenemende bewolking en meest droog.

Oftewel: droog en een klein kansje op zon. Lekker weer dus voor het eind van oktober. Laat dit dus geen spelbreker zijn!!

Mensen die dus niet komen omdat het misschien gaat regenen moeten toch maar overwegen een bmw c1 te kopen })
 
Op Donderdag 25 oktober 2001 08:27 schreef boom boom het volgende:Martijn: kom maar gelijk naar de BP. Als je onderweg nog een rode R6 en een blauwe R1 aan ziet komen, zet hem er dan maar voor of achter en cruise een stuk mee.
We vinden elkaar onderweg wellicht. Jullie komen in principe langs de plek waar ik invoeg. Alleen als ik later ben haal ik jullie noooooit meer in natuurlijk :P ;)

Als je onderweg een groene Bandit en berijder met een zilverkleurige Nolan en een rugzak tegenkomt ben ik het waarschijnlijk.

CU onderweg of bij de BP
 
waar ik dus godverdomme bang voor was is dus ook gebeurd. Een vergadering die ik zou hebben vanochtend om 11 uur is al drie keer uitgesteld, maar die moet vanavond nog wel gebeuren. Ik heb al lopen schelden en vloeken tegen die gasten, maar de directeur van ons moederbedrijf komt morgen langs en die wil een aantal zaken bekijken. Ik ben dus uiterlijk om 16.00 klaar met die vergadering en kan hier dan om 17.00 uur weg. Mis ik dus de Rai, mis ik dus het BP station en om 17.00 rij ik ook zo de file in. Ik probeer nog naar het mediapark te komen en hoop daar wat mensen te zien.

Excuus van mijn kant en nu ga ik eens wat gasten afblaffen. Dit is de eerste keer dat ik zin heb om te vergaderen en dan alleen maar om wat mensen af te maken.
 
Het weer is inderdaad prima. Vanmorgen droog op het werk gekomen.

Ik rijd ook naar de BP.

Ik heb nog 17 mensen op mijn lijstje staan.

BertV
Bym
Duderuud
Johan Verhagen
Johnv
Joking
landsaru
Linda
MartijnL
Maximum
R1no
R6yes
Raul
RogierG
Soeptablet
Unstable
Zut

Iemand op of aanmerkingen?
 
Dan maar rechtstreeks naar de BP. Met een beetje mazzel ben ik daar om half vijf, anders wacht ik wel aan de snelweg bij de afslag Hilversum.
 
Diemen ZUID :)

Sorry voor de verwarring. Ik ga me nu ff omkleden en dan kom ik eraan. Moet nog wel ff tanken bij de BP pomp (tegenover Eekholt), als je bekend bent met de situatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan