Motor-forum op radio 3 (let op: update!)

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Beste allemaal,
(Na aanleiding van http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1372 (deze), http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1127 (deze) en http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1143 (deze) threads...)


Vanmiddag heb ik Corné Klijn aan de lijn gehad.

Donderdag 25 oktober vanaf 6 uur kunnen we terecht in de studio bij 3FM.

Dat wil zeggen,ikzelf samen met 3 \'woordvoerders\'.
In ieder geval gaat Unstable met me mee, aangezien hij communicatief erg goed is. (Zut, Daemon en Linda, reageer hier even wie er nou meegaat!)

We kunnen terecht vanaf 6 uur, dan begint zijn uitzending. We mogen de hele uitzending aanwezig zijn, als wij dat willen (natuurlijk willen we dat :) ).

Het is niet de bedoeling om 2 uur lang een discussie te houden over motoren, maar we hebben het er wel even over (live dus!).
Motor-forum komt ook ter sprake, dus dat is weer goed voor de bezoekersaantallen. ;)

Er gaan een paar mensen mee ter ondersteuning(Maximum, R1no en meer), want ik meen dat Corné graag ook wat wheelies en stoppies wilde zien.
Ik denk hoe meer zielen, hoe meer vreugd...komt dus allen!

Donderdag 25 oktober, 18.00 uur, Hilversum, Mediapark, Muziekpaviljoen.

Update:

Gebeld naar 3FM, en de kantine is niet meer open om 18:00 uur! Dus je kan best langskomen, maar je kan (hoogstwaarschijnlijk) niet naar binnen helaas!
 
Laatst bewerkt:
Gaat die Rondleiding niet meer door dan?

Hallo R1no, ik heb het allemaal gezien en gelezen, heb gisteravond even op
de site gezeten.
Vier personen is prima. Ik heb wel zin om wheelies en stoppies te bekijken,
de luisteraars kunnen daar echter niks mee, maar dat zien we ter plekke wel.
We kunne gewoon jullie site effe hypen en ik wil gewoon laten zien dat ik
niet de arrogante bal ben die je jullie denken dat ik ben. Het geeft me wat
meer tijd om het een en ander uit te leggen over hoe het met mij en de motor
allemaal gekomen is. Het lijkt me leuk dat jullie wat eerder komen, om een
uur of 4 a 5, dan kan ik jullie rondleiden en hebben we wat meer tijd.
Het is
inderdaad op het mediapark, in het muziekpaviljoen. Als jullie bellen voor
een date dan komt het snel goed.
groeten Corne.
 
ik zal proberen om ook even langs te komen. Kunnen we buiten inderdaad nog wat plezier hebben en hilversum is toch bij mij om de hoek.

Goed geregeld gasten, van een totale afzeik actie terugkomen via een mailtje aan hem tot een pure advertisement campagne. Nu nog een camera die wat leuke filmpjes maakt en we zijn binnen.
 
dit staat inderdaad wel in een verdom-hoekje. Is ook te zien aan het aantal wachtenden hierop gedurende de middag en het aantal reacties tot nu toe.
 
\'k heb er effe een echte announcement van gemaakt.. bedoeling is toch dat IEDEREEN daat 25 oktober staat met een fietsje.

Wel moet\'k er vakantie voor opnemen en da\'s weer wat minder natuurlijk.. noujah, op moeten ze toch dus maak\'k er gewoon een heeeeeeeeeeeeeeeel lang weekend van :) als dat kan.. collage heeft dan al vakantie)
 
pooh: ga je dan nog een motor huren of cross je er in je gare bak heen? Zou wel handig zijn als je met de auto komt, dan kunnen we buiten meeluisteren met de radio

Ik ga gewoon om half 6 hier weg en ben dan om 10 voor 6 in Hilversum. Te vroeg inderdaad, maar beter nooit, dan te laat.
 
Is er niemand met een Goldwing, dan kunnen we ook radio luisteren. ;)

Als Pooh komt, dan kom ik ook. :)

(tenzij het echt enorm pokkeweer is, met stromende regen enzo, ik moet toch aardig eindje rijden ervoor...)
 
wie maakt er een mp3 van om dit na te kunnen luisteren ?
er zullen er altijd zijn die het niet kunnen horen, bijv op de motor om dat tijdstip ;)
 
Ik wilde er ook een announcement van maken, maar ik moest even werken :)

R1no...ik heb er niks van gehoord met dat telefoontje...ik denk dat hij die 4 mensen bedoelde. Die mogen tijdens zijn uitzendperiode aanwezig zijn (van 6 tot 8 dus).

Ik merk al wel dat er veel mensen HEEL graag mee willen. In principe hebben Zut, Daemon en Linda de eerste optie (wie het eerst komt, wie het eerst maalt).
Een van die personen kan dus niet mee, want iik wil Unstable er graag bij hebben. (Zie announcement) Beetje lullig, maar ik hoop dat er begrip voor is.

Ik denk dat er een hoop duidelijk wordt als we er eenmaal zijn....
Ga er gewoon heen, en je merkt het vanzelf wel :)
 
O ja, ik neem zelf ook een camera mee denk ik, leuk om vast te leggen :)

Zo\'n HELE ouderwetse...namelijk een spiegelreflex :) :)
 
Ik neem m\'n F505V mee, voor zowel foto\'s :) als leuke filpmjes :) Dan kan iedereen s\'avonds meegenieten via de filpmjes als die gepost zijn.. :)
 
hehe lachen
had ook wel ff willen kijken.
maar heb gvd een receptie op werk waar ik niet kan maken om weg te blijven.
maar suc6 er mee heren maak er wat moois van
 
Lijkt me echt heel gaaf om daar met een grote groep aan te komen op die parkeerplaats :)
Voor mij moet het ook wel ff mooi weer zijn om daar naartoe te crossen, maar als het dat is ben ik van de partij!
 
Joepie voor Motor-forum.

Zes uur is een hele schappelijke tijd dus count me in (rare fratsen op het werk daargelaten).

Dit is iig het adres van de NPS. Ik weet niet of de studio daar ook zit:

Sumatralaan 49 (Mediapark)
1217 GP Hilversum
 
Maak er in ieder geval iets leuks van, want een kans om je site op de Radio te promoten krijg je natuurlijk niet iedere dag :) .
 
Kunnen we er geen ritje aan vooraf laten gaan ofzo?

Ik heb namelijk niet veel zin om een motor te huren om rond 18 daar pas te zijn en dan nog een hele poos te wachten eer die 4 uit de studio komen.. kan\'k gelijk weer naar huis toe :(
 
Kunnen we er geen ritje aan vooraf laten gaan ofzo?

Ik heb namelijk niet veel zin om een motor te huren om rond 18 daar pas te zijn en dan nog een hele poos te wachten eer die 4 uit de studio komen.. kan\'k gelijk weer naar huis toe :(
Goed idee!!

Het is voor mij ook een eind rijden, en Pooh moet er ook voor een hele dag een fiets voor huren, we kunnen mits het weer meezit best wel een leuke tocht van te voren rijden met een groep. :)
 
Dat wil zeggen,ikzelf samen met 3 \'woordvoerders\'.
In ieder geval gaat Unstable met me mee, aangezien hij communicatief erg goed is. (Zut, Daemon en Linda, reageer hier even wie er nou meegaat!)

Linda en ik zullen er ook zijn. Linda gaat mee als reserve. Mocht iemand van de andere woordvoerders het niet halen dan kan ze invallen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan