Motor-forum promo filmpieS

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Wie gaat zo\'n ding nu eens eindelijk in elkaar boksen?
We hebben max voor de wheelies en enorme stoppies, unstable en nog wat gekken kunnen desnoods nog meedoen.
Kneedown gekken hebben we genoeg.
Chasecam moet ook wel te doen zijn op een zondagochten op de ppp ofzo
DC10 kaart mannetjes hebben we ook genoeg..
adobe premiere en knutselkunstelaars hebben we ook al.

Waar blijven mijn filmpjes?!?!
 
haha pooh, daar heb je niet van terug

maar je hebt gelijk, zo\'n video moet er komen!!
ik wil gerust meedoen dus zal alvast beginnen oefenen
 
En jij voor de crashes? })
Sorry, ik hoor eigenlijk niet eens meer in dit clubje..
vanaf heden zijn duderuud en bertv de enige in het modteam met een motor.
Crashen kan\'k dus enkel met de vierwieler.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal je niet meer pesten hoor Pooh ;)

Het idee vind ik erg goed, ik kan er helaas echter niet in bijdragen. :)

(kan geen stunts, en heb geen camera of Mirokaart)
 
ik wil wel editen evt.
(heb 2 jaar bij een a/v-bedrijf gewerkt)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog wat footage :P
het is wachten op mijn radeon vi/vo en dan kan ik 10 minuten aan burnouts( met 4 man tegelijk)regelen en een paar wheelies.
Dit kan nooit langer dan 1 week duren !
Dan hebben we i.i.g al wat stukjes.
 
zeg jw, voor die burnouts: kun je niet wat wachten tot mijn achterband wat verder gesleten is dan ben je gelijk al met 5

vind het zo zonde om een perfect goeie band op te roken

en kunnen we niet wachten eerst tot na de forum-circuitdag, die moet normaalgezien toch ook wat beelden (o.a. crashes, of kom je niet pooh??? :) ) opleveren
 
heb laast wel gefilmd op de rondweg bij zutphen.
staan ook erg leuke stukjes op filmpje duurt intotaal 10 min heb de leuke stukjes laten staan de rest er uit gehaald.
kan het aleen niet omzetten.
iemand in de buurt van zutphen die dat wel kan dan kom ik natuurlijk ff langs met camera.
 
Ik wil ook wel meewerken, maar ik kan nog niet zoveel stunts, ben ik te arm voor... ;) nee deze smily moet ik daarvoor hebben :( :( :(
Dus ben ik wel de cameraman, heb er zelf een, een digitale... :z :z

edit: Alleen is er wel wat mis mee. Ik kan geen geluid uit de uitgangen krijgen :( |(
En als ik aan het begin van een bandje opneem stoort hij. Breng hem eerst weg, en dan kunnen we.
Ben benieuwd...straks wordt ik stinkend jaloers, op jullie omdat jullie wel kunnen wat ik niet kan.. \ '( \ '( \ '(
 
Laatst bewerkt:
mja, in elk topic kom je weer van die gozers tegen met wheelies en kneedown, en nu zelfs al een gek }) die met kont op tank en benen voorbij de cockpit gaat racen })
Ik wil gvd dat jullie eens samenkomen en dat er dan een hoop mensen hun camera\'s meenemen. Digitaal of ouderwets maakt niet uit.. genoeg mensen die je tapejes kunnen digitaliseren.

Redbull heeft zelfs zo\'n helmetcamera dingetje. Alles is er dus om een knap kewl filmpje te maken (en om veel brokken te maken, pas dus wel beetje op)..

Hoeft niks serieus te zijn ofzo maar film die shit nou een keer! :(
 
Laatst bewerkt:
Grmbl.. jaja, ik zal voortaan als\'k ga rijen een camera vasttapen op me tank.. kunnen jullie allemaal meegenieten van me stommiteiten.
nu iedereen happy? \ '(
 
Grmbl.. jaja, ik zal voortaan als\'k ga rijen een camera vasttapen op me tank.. kunnen jullie allemaal meegenieten van me stommiteiten.
nu iedereen happy? \ '(
Doe maar op de motorkap... Tank hangt bij je auto aan de onderkant :+

Wordt wel tijd dat je weer een motortje hebt, kan je al die \'stoute\' forummers bewijzen dat het allemaal best wel meevalt :)
 
Was je rechtstreeks verzekerd, of via tussenpersoon? Als je via een tussenpersoon verzekerd bent, trap die gast dan eens onder z\'n ballen... Hij is jouw tussenpersoon, laat hem ook eens wat doen voor z\'n francjes....
 
Was je rechtstreeks verzekerd, of via tussenpersoon? Als je via een tussenpersoon verzekerd bent, trap die gast dan eens onder z\'n ballen... Hij is jouw tussenpersoon, laat hem ook eens wat doen voor z\'n francjes....

Hier gaat het effe niet over (ik wil gvd filmpjes!) :) maar de advocaat is er mee bezig.. advocaten kan je nu eenmaal niet opjagen.. that\'s it.. geduld hebben dus
 
Op Dinsdag 02 oktober 2001 23:24 schreef J.W het volgende:[/b]
Ik heb nog wat footage :P
het is wachten op mijn radeon vi/vo en dan kan ik 10 minuten aan burnouts( met 4 man tegelijk)regelen en een paar wheelies.
Dit kan nooit langer dan 1 week duren !
Dan hebben we i.i.g al wat stukjes.
En? Morgen rond?
[me]muis is net als pooh nogal ongeduldig...*[/me]
 
maar de advocaat is er mee bezig.. advocaten kan je nu eenmaal niet opjagen.. that\'s it.. geduld hebben dus
Tuurlijk wel man, die gast verdient ook nog aan jou dus laat hem eens ff wat doen, elke week bellen, tot hij op het laatst gek van je wordt en je naam weet, gas erop!
 
Ik wil ook graag op die film. Als jullie samen komen is het misschien handig om eerst even een nieuw topic te starten met de datum. Ik hoop dat we binnenkort nog een droge zaterdag hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan