Motor-Forum richtlijnen

Ik ben op zoek naar de technische gegevens van een HONDA CM 450 E uit 1984.
Ik heb reeds een werkplaats handboek,maar daar staan deze gegevens niet in.
Heeft er iemand de technische gegevens van deze motor voor mij ?
Alvast hartelijk bedankt !
 
Krèg nâh tietuh

Hij bestaat écht, die user policy...









Aïe
 
hallo duderuud

Is er een mogelijkheid dat ik via jullie een mail oid kan verzenden naar iemand die zn email onzichtbaar heeft gemaakt ?
Het gaat om iemand die hier al lange tijd niet geweest is dus ook niet via een topic kan benaderen....

als je mij via de mail uitsluitsel zou willen geven graag !!

Thanks FF
 
Hoi, Ik heb mijn email veranderd en nu ben ik mijn password kwijt (je krijgt een nieuwe en die heb ik nog steeds niet)
Heb mij nu weer opnieuwe ingelogt onder een andere naam maar wil graag mijn oude naam terug.
Hoe moet dat, kan iemand mij daar mee helpen. ik heb al van alles geprobeerd maar mijn oude password werkt niet meer. Alvast bedankt Martin (tornadochoppers) en nu tornadochoppers.tk???????
 
Het is NIET de bedoeling om meerdere accouts aan te maken. Andere 2 accounts zijn dichtgezet.

Je had een typefout in je oorspronkelijke mailadres, daarom kreeg je geen mailtje.
Is nu aangepast, je hebt een wachtwoord in je mailbox inmiddels.
 
hallo duderuud

Is er een mogelijkheid dat ik via jullie een mail oid kan verzenden naar iemand die zn email onzichtbaar heeft gemaakt ?
Het gaat om iemand die hier al lange tijd niet geweest is dus ook niet via een topic kan benaderen....

als je mij via de mail uitsluitsel zou willen geven graag !!

Thanks FF


Als iemand zijn mailadres onzichtbaar maakt doet hij/zij dat niet voor niks. Dus helaas, er is niks aan te doen.
 
Hello
Apolgies would it be possible to post in english as well for this subject.

thank you

john

Hello Apolgies would it be possible to mail well in english axis for this subject.

thank you free translation

john
 
Een flamewar is een scheldpartij of ruzie, warez is illegale software en een crack is een programmaatje of code om een ander programma mee te 'kraken' (en heeft dus ook betrekking op illegale software). Dit soort dingen zijn niet toegestaan op MF.

tja op de BCF forum krijg je een grote mond als je iemand vraagd om geen links naar cracks etc op het forum te plaatsen. Ik ben zelf engels maar soms denk ik dat die engelse echt dom zijn lol.
 
Sow..... OMA ook hier maar ff wakker rammelen... én daarmee een admin, hoop ik.

De link naar de [FAQ=userpolicy,]FAQ "userpolicy"[/FAQ] in de OP doet 't nie ....


Deze FAQ bestaat niet: userpolicy

(interne identificatie: board::get_faq::no_faq_found gegenereerd door de 'global_board' klasse)


:W
 
De userpolicy en richtlijnen zijn sinds kort samengevoegd waardoor alleen de richtlijnen zijn overgebleven. Ik heb de startpost aangepast.
 
dag Oma ..

even een vraagje: ik heb wat plaatjes in mijn documentenmap staan, waaronder een kaart die de Rebelmap noem. Maar die update ik geregeld zodat de oude weg zouden kunnen. Ik heb daarvoor een mapje "Afval, mag leeggemaakt" gemaakt in mijn documentenmap, want ik kan zelf geen plaatjes weggooien. Daar gooi ik alle oude of mislukte plaatjes in. ;(

Kunnen jullie die geregeld voor me leeg (laten) maken? Of zit er ergens anders een optie om een figuur te dumpen? Ik heb dacht ik steeds de oude plaatjes uit de tekstverwijzingen weggehaald dus de te dumpen plaatjes zouden nergens mee gelinkt moeten zijn. Misschien is dit een nieuw in te bouwen optie voor het MF: maak een lijstje met links waarmee een foto is verbonden (via zoeken zou ik hem ook moeten kunnen vinden), zodat ik weet dat ik hem veilig kan deleten. En natuurlijk een werkende Delete functie zou ik ook wel waarderen. *D
 
Laatst bewerkt:
Leuk idee! Ik zal mijn best doen om erbji te zijn (2 personen + Xmax)

Op het verkeerde topic geantwoord. Hoort bij Toertocht
 
Laatst bewerkt:
:+ REGELS :+
full
 
hallo
[modbreak]
Dit gaat niet helemaal goed.
[/modbreak]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hi all, my option to the motorcycle is that to look your requirement then select the motorcycle. some peoples like the sports bikes that is requirement of those peoples so sure to select the motorcycle
 
Terug
Bovenaan Onderaan