Motor-Forum SPAM?

DrsRob

MF veteraan
Donateur
14 dec 2002
7.120
236
Leiderdorp
Sinds een week of twee markeert mijn mailserver notificatie-mails van MF als spam. Hierdoor komen die mails in mijn spambox terecht ongeacht of ik het adres als veilig markeer.
 
Ik heb exact hetzelfde, ook bij mij begon dat ongeveer 2 weken geleden.
Ik zie het wel, want mijn spambox laat ook de meldingen zien, maar vreemd is het wel.
 
Nu er toch iets over spam gaande is;
Ik denk dat de manier van registreren als nieuw lid op het forum anders moet. Wellicht met een captcha en of door een moderator goedkeuren van de eerste 5 posts voordat men ongelimiteerd mag posten..

Zoiets zie je wel vaker op andere forums. Gezien de vele passporten spam die hier allemaar gaande is..
 
Laatst bewerkt:
Nu er toch iets over spam gaande is;
Ik denk dat de manier van registreren als nieuw lid op het forum anders moet. Wellicht met een captcha en of door een moderator goedkeuren van de eerste 5 posts voordat men ongelimiteerd mag posten..

Zoiets zie je wel vaker op andere forums. Gezien de vele passporten spam die hier allemaar gaande is..

spambot nr. ..tig :(
 
Laatst bewerkt:
En nu ook voor geneesmiddelen :? Net een hele lijst nieuwe topics voorbij zien komen. Heb al 'n PB aan de admins gestuurd dat ze het meenemen in de nieuwe softwareversie.
 
Laatst bewerkt:
Jullie hebben natuurlijk gelijk, maar het gaat hier om notificaties van topic's waar je je op geabonneerd hebt.
Die verdwijnen in de spambox, niet alleen bij DrsRob sinds een week of 2, maar ook bij mij.

Over andere spam is al wat geschreven, daar gaan ze met de nieuwe software pas iets mee doen.
Het schijnt dat ze de oude zo laten, want echt lang duurt het niet meer las ik ergens,
voor de nieuwe software gaat draaien.

Dan zijn we daar hopelijk van af. Het is rete-irritant vind ook ik.
:Y
 
Het is dwijlen met de kraan open inderdaad. Topics worden gesloten door de mods en ik verwijder ze helemaal.

Het is nog even volhouden, de nieuwe software moet er toch echt snel aankomen. Die biedt ook veel meer mogelijkheden om spammers te bestrijden.
 
En nog even over de mail die als spam wordt aangemerkt. Ik heb gekeken of we op een blacklist staan maar dat is niet zo.

Meer dan dat kan ik vanuit onze servers niet doen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan