Motor-forum stickers

Ik wil wel een M-F sticker op me motor plakken.Moet natuurlijk niet al te groot zijn.Zo groot ongeveer om hem op het voorspatbord te plakken misschien.
Welke kleuren hebben jullie voor de stickers in gedachten ?
 
Ik wil wel een M-F sticker op me motor plakken.Moet natuurlijk niet al te groot zijn.Zo groot ongeveer om hem op het voorspatbord te plakken misschien.
Welke kleuren hebben jullie voor de stickers in gedachten ?
Doe maar zwart met witte letters, past goed op mijn zwarte fiets. :)
 
Is hier eigenlijk iemand mee bezig? Of is het bij een idee gebleven?

Als er niemand mee bezig is, dan geef een een paar goeie ideeën van hoe die sticker eruit moet/mag zien zodat ie een beetje op ieders fiets past, dan ga ik eens rondhoren.
 
Ik heb in een filmpje van Bikemovies.com gezien dat er eentje reed met hun reclame op zijn motor. Op zijn voorruitje dat hij staan \"www.bikemovies.com\", ergens denk ik van: \'Waar ben je mee bezig!?\'
Aan de andere kan denk ik: \'Het is goeie reclame!\'
Ik weet niet wie er hier www.gsxfclub.nl ken, maar zij hebben ook stickers, die zij uit geven.
 
die stickers moeten er snel komen, liefst vandaag als morgen!!! Wachten op de MFCD?? dat duurt nog een paar maanden, dus misschien iets eerder?
 
Waarom wil je die zo snel hebben dan??

Plak je ze nu al op je fiets dan? Dan maak ik er ook een paar mo-fo stickers bij :) ):
 
ik lees mijn eerder berichtje en vind dat het wel iets genuanceerder had gekund. Wil gewoon graag meer naamsbekendheid aan het forum geven en de eigenlijke reden is dat wanneer ik andere leuke motoren zie staan of rijden ik het leuk zou vinden om te weten dat het ook motor-forum gasten zijn.
 
helldesker: wel leuk die sticker op je cockpit :)
Wat kost zoiets? Zal vast niet veel zijn maar toch nieuwsgierig
 
Kom maar op met die stickers! Heb nog wel een plekje vrij op m\'n helm en vind ook vast wel wat ruimte op m\'n, nog aan te schaffen, fiets.
 
helldesker: wel leuk die sticker op je cockpit :)
Wat kost zoiets? Zal vast niet veel zijn maar toch nieuwsgierig

Effe voor de duidelijkheid, kheb een sticker \"HELLdesker\" op mijn ruitje zitten omdat ik nog steeds geen sticker heb van Mo-Fo...

Sticker was niet duur, gewoon losse lettertjes van \"pickup\"
 
Maar uhm, tis al een tijdje stil rond dit onderwerp. Ik wil graag STICKERS...

Zo iets als dit
viphelm2.jpg
bijvoorbeeld :P
 
Viziersticker zie ik niet zo zitten. Zit je toch alleen maar tegenaan te kijken. Doe dan maar voor op \'t kuipruitje. Witte letters, transparante achtergrond.
 
We hebben het er over gehad tijdens onze vergadering. Wordt als het goed is samen met de t-shirts gemaakt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan