Motor-forum stickers

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
Dit naar aanleiding van een aantal topics waarbij we wat willen afspreken of elkaar gewoon willen ontmoeten... Is er een mogelijkheid om deze te regelen/maken/fixen :?

Was op de TOMS ook wel handig geweest }) :P
 
Moet er eerst wel iemand tof ontwerp maken (bertv?) van die standaard letterdingen wil niemand toch?
Moet leuk passen op elke fiets :)
 
goed idee, ik denk dan meer aan een sticker achterop mijn helm...


op mijn cat wordt NIET geplakt 8-)

is er iemand in dit forum met besticker-connecties?
 
Duderuud had er ook 1tje op zijn fiets zitten op de TOMS cursus... Was wel erg duidelijk.

Als ik er 1tje op moet plakken voor zo\'n SAFE dag of een TOMS cursus heb ik daar geen moeite mee.
 
goed idee, ik denk dan meer aan een sticker achterop mijn helm...


op mijn cat wordt NIET geplakt 8-)

is er iemand in dit forum met besticker-connecties?
Op m\'n helm ook niet!!!

tis zoiets da\'s toch zonde
rossi.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het welgoed komt...bepaalde mensen zijn makkelijk te herkennen...Ikzelf spring overal tussenuit...en als de groep R1 rijders bijelkaar staat is het niet zo moeilijk om erbij te gaan staan :P Ik denk ook niet dat je zomaar Nitromax over het hoofd ziet...dus zal wel goed komen :)
 
wacht de motorforum circuit dag maar af...
ook hier is aangedacht!!!!

verder zeg ik niks... :)
 
Dealtje sluiten, rev....
Pooh wil eens biken & heeft er een ritje Friesland in een ouwe golf voor over... Kan je vast ook wel even z\'n username & pass tijdelijk \'lenen\'... })
})

We hadden al een andere deal, hij zou voor mij die Fastbikes DivX uppen, en dan mocht hij stukje op mijn fiets sturen, alleen bij nader inzien vondt hij het ook wel ver, in zijn golfje naar Friesland crossen. :)
 
})

We hadden al een andere deal, hij zou voor mij die Fastbikes DivX uppen, en dan mocht hij stukje op mijn fiets sturen, alleen bij nader inzien vondt hij het ook wel ver, in zijn golfje naar Friesland crossen. :)

Hola, het is gewoon uitgesteld tot later tijdstip he. Rijden zal\'k op dat ding van je!! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan