Motor-Forum uitgedaagd door Lotus op PPP

Op Zondag 30 september 2001 13:33 schreef Gizzmo13 het volgende:
Maar de tegemoet komende auto seinde, had me gezien en ging netjes aan de kant, aaredig he, van die automobilist, HAHAHAHAHA

ps. fastcruiser mag dit niet lezen.


Kijk, dat zijn nu nog eens leuke automobilisten..
maar eeuhh.. fastcruiser mag\'t niet lezen :?
 
Ten eerste...als je goed kan rijden rijd je met een sportauto iedere motor zoek in alle bochten...en raul en r1beest kunnen echt een mooi stukkie sturen hoor ;) maar als je een goeie bestuurder in de auto hebt kunnen zelfs zij hem niet bijhouden...ten tweede...ik ben niet door een pan van de weg gehaald, maar door een mercedes van de A13...(zelfde klootzakken die ons wegstuurden bij PPP)
[fastcruiser pestmodus]
gelukkig ben ik niet de dag ervoor gepakt...of die middag op de A13 van rotterdam richting PPP...beide keren zat ik met een slordige 200 kmph meer als een KM op mn achterwiel...
[/fastcruiser pestmodus]
nou reed ik gelukkig niet te hard...ik had al zo een gevoel dat er iets niet klopte...dus ik trok hem niet door, en ging na de rest voorbij te zijn gegaan naar de rechterbaan(op mn achterwiel weliswaar) en toen ik in mn spiegels keek zag ik een mercedes achter ons groeppie vandaan komen...en hij wist niet hoe hoog de boete zou worden...ik zie het wel allemaal...het is een artikel 5, gevaarlijk weggedrag...nou ja, ik teken bezwaar aan en zie wel hoelang het duurt allemaal...
 
Laatst bewerkt:
Je wil helemaal geen artikel 5 hebben...omdat ze de boete zelf mogen verzinnen...begint meestal bij 480 piek heb ik me door een maat van me late vertelle die sinds kort agent is...het is maar net hoe de agent denkt...vindt hij dat je heel gevaarlijk was krijg je een hoge boete...zijn mening, jouw geld...staat in direct verband met elkaar...
Misschien kan Fastcruiser het ons vertellen...volgens mij is hij met zn normen en waarden en Pan European gewoon een agentje :P ;)
 
Laatst bewerkt:
Een nu stoppen met dat afgeven over Fastcruiser.
Geintje is leuk, maar dit is al de zoveelste opmerking binnen 1 topic.
Iedereen heeft zijn normen en waarden, of je respecteert dat of je doet het niet.
Ik hoop dat jullie voor de 1ste optie kiezen.

Dit is niet gericht op 1 specifiek persoon, maar als je aangesproken voelt doe er dan wat mee.

JW

[edit] ff tekst vervriendelijkt :]
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt deze :
stupid3.gif
:P
 
Een nu stoppen met dat afgeven over Fastcruiser.
Geintje is leuk, maar dit is al de zoveelste opmerking binnen 1 topic.
Iedereen heeft zijn normen en waarden, of je waardeert dat of je fl*kkert heel gauw op.

Dit is niet gericht op 1 specifiek persoon, maar als je aangesproken voelt doe er dan wat mee.

JW
Ja juf, sorry juf, zal het noooooit meer doen juf...maar dan wil ik ook geen enkele opmerking van hem jegens mij hebben....
 
Nou heb ik me net de klere zitten zoeken naar die Smiley met dat bordje maar kan hem niet vinden. Als ik hem wel had gevonden stond hij hier, wijzend naar bovenstaand bericht van JW.

Je bedoelt mijn fantastische, speciaal aangepast aan dit forumpje maar helaas nooit ingevoerde icoontje ????

stupid2.gif
 
Op Zondag 30 september 2001 20:43 schreef J.W het volgende:
Iedereen heeft zijn normen en waarden, of je waardeert dat of je fl*kkert heel gauw op.
...
...
JW

Juist, en de normen & waarden van Maximum zijn Wheelies & Stoppies :}
En die moet Fastcruiser dan toch ook waarderen :?
 
Juist, en de normen & waarden van Maximum zijn Wheelies & Stoppies :}
En die moet Fastcruiser dan toch ook waarderen :?

Dit was allemaal uitgesproken in dat betreffende topic.
En nu begint het weer, dat schiet toch niet op.
Net zoals dat euwige ge-ouwehoer welk merk het beste is, iedereen heeft zijn eigen voorkeur.
Perfect, dat horen we gewoon te respecteren
 
Relax, motormaatjes...
Max bedoelt vast dat Fastcruiser, gezien zijn motor & correcte rijstijl en verantwoord rijgedrag wel eens een agent zou kunnen zijn (Die hebben toch ook diverse rijvaardigheidscursussen gehad?) En de eerdere opmerkingen a/h adres van fastcruiser zijn bedoeld om hem niet ongerust te laten zijn over de capriolen die soms uitgehaald worden... Is toch alleen goed? Als flame kan dit toch onmogelijk bedoeld zijn, want wij zijn volwassen bikers, die niet eeuwig doorgaan op eerder commentaar en ons niet hoeven te verlagen tot welke vorm van flaming dan ook...

En dat JW die opmerkingen toch anders ziet (flame)en daarom ons als mede-forummers wil oproepen om ons niet massaal in een flamewar te storten, is toch ook alleen maar goed?

... Dus waarom al die drukte?

Conclusie:
We bedoelen het in principe allemaal goed & maken ons hier druk om niets... So back on subject, please...
 
Sorry,het was een flauw geintje.Ik stond vandaag op de ppp met een motoragent te praten die iedereen slecht vond rijden,want hij had wel zooooo\'n goede rijopleiding gehad!
Toen ik er wat verder op in ging over bochten technieken en motorbeheersing(ik rij 20jaar),begon het broekje gelukkig wat te dimmen.
Het zijn vervelende mannetjes die de gehele dag de ppp en de A-4 afstruinen om te schrijven.MAAR.....als het volgende zondag weer lekker weer is,komen we met de ppp-delegatie naar jullie knoopunt te Ressen.
We hebben hier een zwaargewicht van +140kg.met spijkerbroek op een fzr1000 die vrijwel iedereen op bochtensnelheid aftroefd!
Die is dus echt gek!Maar wel goed. :}
 
Deal! Volgende week een delegatie PPP-ers in Ressen... Wil dat wel eens zien, een FZR1000 met 140+ bestuurder die stevig hoekt... Nu alleen nog dat mooie weer... :)
Alvast een piccie van Ressen:
ressen.jpg
 
MAAR.....als het volgende zondag weer lekker weer is,komen we met de ppp-delegatie naar jullie knoopunt te Ressen.
We hebben hier een zwaargewicht van +140kg.met spijkerbroek op een fzr1000 die vrijwel iedereen op bochtensnelheid aftroefd!
Die is dus echt gek!Maar wel goed. :}

Ik ben die gast al een paar keer tegen gekomen en ik zal wel niet de enige zijn hier. Hij gaat inderdaad goed hard :) .
 
Ik ben die gast al een paar keer tegen gekomen en ik zal wel niet de enige zijn hier. Hij gaat inderdaad goed hard :) .

Volgens mij is dat ook die gast waar Maximum zo onder de indruk van is, ben benieuwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan