Motor-Forum uitgedaagd door Lotus op PPP

R1no

Die hard MF'er
27 aug 2001
605
0
Ede
Unstable op de achtergrond met z\'n nieuwe engelse vriend ;)

misc.php


misc.php


PS: R1 met MF (motor-forum) nummerplaat is natuurlijk van R1no 8-) , Verder nog de R1\'s van Gizzmo, Raul & Maximum te zien.
 
Laatst bewerkt:
We waren met 6 R1tjes....
R1no --> blauwe R1
Gizzmo --> blauwe R1
Maximum --> blauwe R1
www.raul.nl --> blauwe R1
Unstable --> rooie R1
HELLdesker --> rooie R1

Wel erg stoerrr :9~
 
btw, WHO FUCKING WON?!
Vast wel een R1\'tje maar alle R1tjes gewonnen van die elise?
 
Ik herken max (?)(links), dan onbekend, helldesker, raul (?), wie nog?

Inderdaad vlnr Maximum, Gizzmo, HellDesker, Raul, ? (vriend Helldesker, naam ff vergeten) en R1no (niet de allerbeste foto van mij moet ik zeggen :( )
 
jaja, heren, mooie dag met ze alle.
Door maximum maak ik nu ook wheelies op de snelweg, jippie
 
Had best wel een aantal rondjes met die lotus willen toeren... maar geloof dat hij niet echt durfde?
Bochtenwerk moet hij toch wel aardig bij kunnen benen met zo\'n lotus,als hij er echt voor gaat dan?????????

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/157/8a2dbe2b0d809978fed9144f2ffa31d2 (m1.jpg)​
 
Had best wel een aantal rondjes met die lotus willen toeren... maar geloof dat hij niet echt durfde?
Bochtenwerk moet hij toch wel aardig bij kunnen benen met zo\'n lotus,als hij er echt voor gaat dan?????????

Niet echt durfde??????? HALLOOOOOO, de eerste keer dat ik achter die kerel aanging, ging hij meteen DRIFTEND!!!!!!!! de eerste bocht van het PPP door! Dus die kerel ging er echt voor, alleeen waren er TE veel auto\'s daardoor kon hij niet maximaal...ik trouwens ook nie, want was te druk met kijken naar die kerel.. :)

ps: als ik zondag nog ergens kom zalk een paar filmpjes en foto\'s van wheelies maken.. :)
 
En je bent volwaardig spookrijder geworden heheh.

Oh ja, dat was ik maar weer vergeten, haha

Als er een vrachtwagen voor je zit en je komt aan bij een rotonde, haal je toch gewoon via de andere kant in, echter kon niet terug na de rotonde naar eigen weghelft door middenberm.
Maar de tegemoet komende auto seinde, had me gezien en ging netjes aan de kant, aaredig he, van die automobilist, HAHAHAHAHA

ps. fastcruiser mag dit niet lezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan