Motor-Forum Userpolicy

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orpheus

MF veteraan
Donateur
9 jul 2002
26.658
2
Lienden
Beste bezoeker,

Met de groei van Motor-Forum (meer dan 10000 geregistreerde gebruikers inmiddels!) werd het noodzakelijk om bepaalde zaken eens zwart op wit te zetten. Zo ook de policy oftewel wat regels en voorschriften om Motor-Forum een beetje netjes te houden. Met deze userpolicy hopen we dat het voor de bezoeker duidelijker is wat wel en niet is toegestaan op Motor-Forum. Bepaalde zaken zullen logisch en voor de hand liggend zijn maar ik raad iedereen toch aan deze policy eens door te lezen, wellicht staan er dingen in die je nog niet wist.

De policy is via onderstaande link te benaderen:
http://www.motor-forum.nl/forum/userpolicy.php

Eventuele vragen of opmerkingen hoor ik graag.
 
Is er nou wel of niet wat verandert sinds die revolution die policy heeft opgesteld :?
 
Is er nou wel of niet wat verandert sinds die revolution die policy heeft opgesteld :?
Er is niks gewijzigd maar omdat Revolution nog regelmatig mails kreeg met vragen over MF wordt zijn naam op zijn verzoek verwijderd uit de policy, is het oude topic dichtgegooid en is er een nieuwe gestart.
 
Wat ik niet terug kon vinden in de regels van dit forum wil ik toch nog even dit vragen:
Mag je een banner plaatsen als onderschrift?
 
Wat ik niet terug kon vinden in de regels van dit forum wil ik toch nog even dit vragen:
Mag je een banner plaatsen als onderschrift?
Nou, een banner kan niet, aangezien er geen plaatjes in een onderschrift kunnen.

Maar er zijn wel meer mensen die hun eigen site promoten. Als het echt reclame is voor een site om er geld aan te verdienen of om leden te werven, dan wordt het discutabel.
 
Laatst bewerkt:
Wie mod de modjes eigenlijk, soms heb ik het idee dat er wel heel gemakkelijk slotjes uitgedeeld worden..... '(

slotje1.gif
 
Nee, hoewel eeee joh, onwieze !!!!! , dit topic ging dan wel nergens meer over maar dat was in eerste instantie niet de bedoeling.

Het is gewoon voor mijn gevoel ,soms denk ik dat de discussie wel erg makkelijk gesmoord wordt....misschien dat sommige mods iets ruimer moeten gaan denken ofzo...snap je ?

Na 11 dagen geen antwoord, ik denk dat het anwoord 'nee' is :P
 
Ehhh.... ja.... ehhh.... Aangezien het niet mijn slotje was, heb ik daar niet zoveel over te zeggen. Misschien ff Spider een mailtje sturen?
 
Ehhh.... ja.... ehhh.... Aangezien het niet mijn slotje was, heb ik daar niet zoveel over te zeggen. Misschien ff Spider een mailtje sturen?
Nee, hier kom je niet mee weg, je begon je in de discussie te mengen dus nu moet je niet opeens Spider de schuld geven omdat het toevallig over een topic van haar cluppie gaat ;) :)
 
Nee, hier kom je niet mee weg, je begon je in de discussie te mengen dus nu moet je niet opeens Spider de schuld geven omdat het toevallig over een topic van haar cluppie gaat ;) :)
Mja, maar toch is het wel de waarheid. Tis nu eenmaal lastig om regels op te stellen voor wat te off-topic is en wat niet. Bijgevolg is het dus toch vooral een kwestie van de eigen inschatting van de moderator die het topic op dat moment onder ogen krijgt. En wat de één dan net op de grens vindt, is er voor de ander net overheen.
Verder zou het een slechte zaak zijn als de ene mod slotjes van de andere ongedaan zou maken en vice versa. Dus daarom geldt over het algemeen dat, wanneer je het niet eens bent met een slotje, je je moet melden bij de betreffende mod.
 
Orpheus schreef in een vaag mopper topic het volgende:Kortom het maakt geen ruk uit. Want er zijn toch altijd wel een paar mensen die het er niet mee eens zijn. En dat zijn dan toch degenen die zich laten horen en het zijn vaak ook nog eens dezelfden.

Wat dat full-time en professioneel betreft: Dat is niet te realiseren zonder opdringerige reclame of contributie. Als het al haalbaar zou zijn. Dat lijkt me ook niet echt gewenst.
En ik ben het eigenlijk wel met je eens hier.....ik trek het boetekleed aan....en probeer respect te hebben voor de mening van een ander zonder gelijk van alles te roepen...... 8-)
 
Ehm aangezien dit wel een topic is met modjes drin.....ehm ik weet niet hoe ik het anders zou kunnen vragen, en via welk topic.
MAar eh zouden (1van) jullie het volgende topic:

Plan: zat. 25 okt. --> Fotodag R'kerk holec bocht
"Plan: zat. 25 okt. --> Fotodag R'kerk holec bocht"

Kunnen veranderen in de volgende titel: "het HOLEC-Ridderkerk topic"
Ik zit er zelf erg vaak, enne de originele titel gaat nergens meer over, behalve dat het ooit is begonnen als een "afspreek dag" en dat nu is uitgegroeid tot een gezellige groep motorrijdende vrienden die vaak wat afspreken.
en dat allemaal danzij MF :}

Alvast bedankt.


EDIT: bedankt voor het verandere, enne zal et onthoue, next time stuur ik wel een mailtje
 
Laatst bewerkt:
Ehm aangezien dit wel een topic is met modjes drin.....ehm ik weet niet hoe ik het anders zou kunnen vragen, en via welk topic.
MAar eh zouden (1van) jullie het volgende topic:

Plan: zat. 25 okt. --> Fotodag R'kerk holec bocht
"Plan: zat. 25 okt. --> Fotodag R'kerk holec bocht"

Kunnen veranderen in de volgende titel: "het HOLEC-Ridderkerk topic"
Ik zit er zelf erg vaak, enne de originele titel gaat nergens meer over, behalve dat het ooit is begonnen als een "afspreek dag" en dat nu is uitgegroeid tot een gezellige groep motorrijdende vrienden die vaak wat afspreken.
en dat allemaal danzij MF :}

Alvast bedankt.
Ja hoor, geen punt. Tis geregeld.

Maar dit is niet echt de plaats voor zoiets. ;)

Beste is om ff een mod een mailtje te sturen als je een topictitel aangepast wilt hebben. Alternatief is om een topicje te openen in V&O. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan