Motor-forum website

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Ok, we hebben misschien eindelijk een gek gevonden die wat tijd wil steken in een site voor motor-forum. Voor bij het forum dus.

Enige probleem is.. we weten niet precies wat :)
Userpages? Nieuwssiteje? ...?

Onder de modjes zijn al een paar ideetjes geopperd maarja, we zijn maar met 4 dus input mag altijd.
Niet te ver doordenken aangezien dit alles nog niet zeker is. Het moet realiseerbaar zijn zonder maanden codeerwerk. Kwestie van de html\'er beetje blij houden :)
 
Userpages om je eigen trots op te tonen met bijbehorende technische info vind ik het allerbelangrijkste. De gallerie (http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1337) is bijna niet meer te openen via een analoge lijn.

Nieuws is natuurlijk ook leuk. Via een zelfde methode als fok.nl?
 
Ik sluit me hierbij aan.. Anders maak je bv. een template voor de userpages en voor de crea-bea\'s onder ons laat je een optie open om hun eigen page te ontwerpen..

Is hier iemand die zoiets als bikepics kan verwezenlijken toevallig?
 
Mijn idee: zowiezo een user gedeelte waar iedereen foto\'s kan uploaden en info kan neer zetten.

Verder misschien nieuwsitems, net zoals Motorcyclenews dat heeft bijvoorbeeld, maar dat zal wel erg intensief zijn, om dat te onderhouden.
 
Allebei zou kewl zijn: én een users sectie én nieuws! Ik neem aan dat er wel M-F´ers zijn die een steentje willen bijdragen als het nodig mocht zijn :) .
 
Neem aan dat deze server op Linux draait, zal dus wel iets met PHP en MySQL moeten worden, helaas ben ik daar niet thuis in (Microsoft slaaf :P ), hebben we forummers in ons midden die dat wel goed kunnen en ook bereid zijn er tijd in te steken? :)
 
Gaat helemaal goedkomen...ik = geen mickeysux slaaf...en ga aan het userpage gedeelte in PHP en mysql werken...eventueel in samenwerking met anderen....komt goed....denk ik :P
 
Ik kan overweg met ASP en PHP en ben ook bekend met audio/video.

Misschien handig. :)
 
Niet meteen gaan bouwen. Eerst functionele specificaties bepalen, dan technische consequenties beoordelen en dan pas gaan bouwen.

Oftewel:
Wat wil je ermee ?
Wat voor navigatiepaden kan je bedenken ?
Hoe gaat dat eruit zien ?
Welke technische consequenties heeft dat (welke programmeertechnische oplossingen zijn nodig om de functionele wensen te realiseren) ?
Kan je dit opdelen in meerdere releases ?

Dan gaan bouwen en releasematig de functionaliteit van de site uitbreiden.
 
-Veel links.
-Te koop gevraagd/aangeboden?
-Waar is wat te doen.inschrijving/routebeschrijving/enz.
-Adressenbestand + foto\'s
 
-Veel links.
-Te koop gevraagd/aangeboden?
-Waar is wat te doen.inschrijving/routebeschrijving/enz.
-Adressenbestand + foto\'s

En verslagen met foto\'s van meetings.

Ik had trouwens zelf al het idee om een users pagina te maken. Maar aan die PHP en ASP mannen kan ik niet tippen.... :P
 
Niet meteen gaan bouwen. Eerst functionele specificaties bepalen, dan technische consequenties beoordelen en dan pas gaan bouwen.

Oftewel:
Wat wil je ermee ?
Wat voor navigatiepaden kan je bedenken ?
Hoe gaat dat eruit zien ?
Welke technische consequenties heeft dat (welke programmeertechnische oplossingen zijn nodig om de functionele wensen te realiseren) ?
Kan je dit opdelen in meerdere releases ?

Dan gaan bouwen en releasematig de functionaliteit van de site uitbreiden.

Verstandig woorden :)
Bezint eer ge begint...

Een gallerie zou tof zijn :9~
 
GP500 nieuws is steffie beter voor geschikt denk\'k.. echt gp gek is dat :-)
 
Probeer net zelf een site te maken, heb eindelijk wat online gekregen, valt allemaal nog tegen als je het nog nooit gedaan hebt members.rott.chello.nl/mjdevos

lijkt nog nergens op maar ik probeer maar wat, komt nog goed :+ :+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
ik kan misschien ondersteuning bieden? ik bouw m\'n eigen site, blijf alleen databases niet begrijpen (met xml, asp, etcetera). maar eigenlijk heb ik daar nooi aandacht aan besteed :) . laat maar horen...

ciao, martin
 
Humm.... als jullie wat ondersteuning willen hebben in Java, JavaScript, C++ (voor bijv. cgi-scripts), Delphi, Style-sheets en Java-applets dan wil ik gerust ook wel wat mee helpen hoor.. 8-)
 
die martijnL die snapt het :)

Niet meteen gaan bouwen. Eerst functionele specificaties bepalen, dan technische consequenties beoordelen en dan pas gaan bouwen.

Oftewel:
Wat wil je ermee ?
Wat voor navigatiepaden kan je bedenken ?
Hoe gaat dat eruit zien ?
Welke technische consequenties heeft dat (welke programmeertechnische oplossingen zijn nodig om de functionele wensen te realiseren) ?
Kan je dit opdelen in meerdere releases ?

Dan gaan bouwen en releasematig de functionaliteit van de site uitbreiden.
 
Wat ook wel :} is

Een pagina met de mooiste klaverbladen van Nederland.
Dus met routebeschrijving, foto, aantal bochten.
En wat tips(door lokale kneedownhelden, in de omg. van die klaverbladen) over hoe je welke bocht op dat klaverblad moet nemen.

Miscshien dan er ook een team van experts samengesteld kan worden, die de klaverbladen beoordelen.

Ik stel voor dat Maximum de klaverbladen beoordeelt op mogelijkheid tot wheelyen :P

Goed idee?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan