motor games op pc en diverse consoles

Toch vraag ik me af of die Riding Spirits echt zo klote is want Gran Turismo 3 is ook een behoorlijk klote spel om in te komen... oefening baart kunst maar ik had al moeite met het eerste rijbewijs te halen met de eerste oefening (binnen 35 sec. de Beetle 2.0 na 1km te laten remmen).. elke keer 36 sec...

Oh Bostrom, je vergeet Moto Racer 3.. schijtspel, wel leuke opties... racen, offroad, city traffic en trail.

Het geluid schijnt echt heel kl#te te zijn. opgefokte naaimachines, beetje jammer... maar aangezien motoGP 3 pas over een maand ofzo komt ga ik hem toch maar eens proberen.
 
Wat is er lame aan warez? Jij koopt wel elk spel wat je leuk vind in de winkel zeker? Beetje geld teveel? Ik haal gewoon m'n games van internet, vind ik het tof dan kan ik het alsnog kopen. Sim-pel

Toch is het een beetje lame. Goeie games moet je gewoon in de winkel kopen. Die programmeurs werken niet voor niets. Gelukkig heb jij wel de instelling dat als het echt tof is, je het dan wel koopt.

Ben ik ff blij dat ik mijn PS2 niet heb omgebouwd... dan lag mn kamer nu al helemaal vol met spellen. Nu een klein net rijtje spelletjes en deze week weer 3 topspellen er bij.
 
Het geluid schijnt echt heel kl#te te zijn. opgefokte naaimachines, beetje jammer... maar aangezien motoGP 3 pas over een maand ofzo komt ga ik hem toch maar eens proberen.

TJa, de een vind het geluid klote, de ander niet. De een hecht veel waarde aan het geluid, de ander niet. Ik heb Mr Moskeeto gekocht op de PS2, kreeg een laag cijfer, geluid klote, grafisch klote enz. Nou ik heb 'm gespeeld en het geluid vind ik prima, grafisch ziet het er leuk uit, PS2 kan wel veel beter, maar moet dat ??? Dit is gewoon een origineel Japans spel.

Een vriend van me is ook van plan 'm te kopen, dus ff kijken hoe het spel is en wie weet bestel ik 'm dan zelf ook nog wel... ja, geld teveel Skoezie ;)

En voordat ik MotoGP3 koop, koop ik eerst deel 2.
 
Oh Bostrom, je vergeet Moto Racer 3.. schijtspel, wel leuke opties... racen, offroad, city traffic en trail.
dus er was ook nog een deel 3. tja, ik vond de eerste niet echt super en heb toen een tijdje zitten twijfelen voor de tweede en dat uiteindelijk toch niet gedaan (nog geen spijt van overigens), een derde versie kan ik me niet herinneren maar ik vermoed dat ik daar niet zo veel mee gemist heb aangezien ik toch niet van off-road hou (of het moet echt grappig zijn).
 
a) het is geen rip, gewoon dvd game..
b) wel eens een blokhout op je voorhoofd zien belanden? doe maar ff een meetinkie, zullen we zien wie de lamer is..

heb je nu een origineel of niet :?
mij maakt het geen fuck uit wie wat koopt en of ie kopieen of originelen koopt, dat moet iedereen zelf weten. Ik wil graag het origineel en ben dus benieuwd of dat er al is :(
 
Toch is het een beetje lame. Goeie games moet je gewoon in de winkel kopen. Die programmeurs werken niet voor niets. Gelukkig heb jij wel de instelling dat als het echt tof is, je het dan wel koopt.

Ben ik ff blij dat ik mijn PS2 niet heb omgebouwd... dan lag mn kamer nu al helemaal vol met spellen. Nu een klein net rijtje spelletjes en deze week weer 3 topspellen er bij.

Weet je wat lame is.... 800% winst maken op produkten. Kom niet aan zeiken met die programmeurs werken niet voor niets of als je blijft kopieëren hebben de producenten dadelijk geen geld meer want dat is echt regelrechte bullshit. Neem nu bijvoorbeeld ene spel als Splintercell. Voor de pc ligt deze voor 40 euro bij de Mediamarkt. Kijk je naar de prijs van de Xbox dan betaal je als ik mij niet vergis 70 euro en als je hem goedkoop vindt 60 euro. In het gunstigste geval dus een verschil van 20 euro. Wat denk je dat dit is? De extra kosten? Nee dit is pure winst. Bovenop de grote winst die ze al maken op die versie voor de pc.

Laten we nu even kijken naar wat dit de producent opbrengt. Als voorbeeld schakel ik hier even over naar het spel Fifa 2003. Fifa 2003 heeft al meer dan 2,5 miljoen exemplaren heeft verkocht binnen Europa. Laten we stellen dat elk spel voor gemiddeld 40 euro (een hele gunstige weergave van de werkelijke prijs) over de toonbank gaat. Dit leverd 100 miljoen euro aan inkomsten op. Denk je dat ze 100 miljoen aan kostne maken voor zo'n spel. Ik heb de cijfers er niet van en zou willen dat iemand ze hier even kon laten zien maar ik weet haast zeker dat de kosten erbij in schril contrast staan.

Ik weet ook dat er veel zielige cijfers en infromatie 'op internet' is te vinden die in het voordeel spreekt van de producent. Deze kunnen ze echter linea recta bij zichzelf anaal penetreren. Ik trap er niet in. Net zoals de opmerking van producenten dat ze met de winsten die ze op grote titels maken (zoals fifa 2003) ook kleinere titels kunnen uitbrengen. Dit zou betekenen dat ze op die titels geen winst maken.... dit geloof je toch zelf niet. Zo'n bedrijf denkt alleen maar aan winst. Titels die zichzelf niet kunnen verkopen worden niet uitgebracht. Er zijn ongetwijfeld argumenten die in het voordeel van de producent spreken en die ook nog stand houden en waarop ik niks te zeggen heb maar er zijn er meer tegen. Wat mij betreft kunnen ze de schijt krijgen. Het is net zoals met CD's en DVD's trouwens. Hou krijgen ze het in hun zotte kop om 40 euro voor een film te vragen (ja echt ongelofelijk als je ze ziet liggen voor die prijs!!!)

Dit is pas lame. Iedereen moet werken voor zijn geld. Wij werken veel en krijgen weining geld in vergelijking met de producenten die heel weinig werken en heel veel geld verdienen.

Ik ben gewoon net zo boos op die games, cd's en dvd producenten als op Amerika. Je kan ze ook zo mooi vergelijken. Het zijn allebei huichelaars die alles doen voor hun eigen belang en daarbij valse argumenten aanvoeren alsof hun daden in ons belang zouden zijn. FUCK YOU!
 
van motogp.com geplukt.

Last weekend in Catalunya at the MotoGP test the latest video game for the PlayStation 2 that will attempt to bring the excitement and speed of the MotoGP World Championships to more homes around the world was presented to the press and the paddock. ´MotoGP 3´, set for launch in April, was unveiled by Chris Deering, Head of Sony Computer Entertainment Europe, Carmelo Ezpelata, CEO of Dorna and game producer Isao Nakamura.

nog even wachten dus :(
 
Motocross Madness 2 MOET je gespeeld hebben !! Heb 'm nog gekocht toen ie net uit was voor 95 gulden... nu issie 5 eurootjes bij Free Record Shop. Ook online mogelijkheden, dus samen wedstrijdjes doen of bijv. tikkertje op de offroad. Gelukkig heeft deel 2 ook 4 takt motoren, was dat gejank zat van die 2 takters :)

Binnenkort maar weer installeren... en online tikkertje spelen ;) Dacht dat je ook kon voetballen op de motoren, maar dat weet ik niet zeker. Waarschijnlijk komt er geen Motocross Madness deel 3 '(
Als je eens wil online spelen wil ik het ook nog wel eens installeren, en eerst terug wat oefenen natuurlijk O-)
En tikkertje/voetbal spelen? Heb ik dan iets gemist of zo :?
Of is dat via één of andere cheat te activeren?
Ik speel het liefst de endurance ritten, supercross ben ik niet zo goed in '(
Maar het blijft in de eerste plaats voor de fun hé ;)
 
Laatst bewerkt:
Motogp 3 release europa : 25 april.
Motoracer zijn allemaal ruk, sfeerloos en saai, geluid suckt ook, maar op een of andere manier hebben alle race spellen daar last van. Ze moesten gewoon een microfoon achter een origineel hangen en dat rechtstreeks in het spel plakken. Hebben ze bij ace combat 4 ook gedaan en ik kan de glazen van tafel laten trillen. De buren zijn vast blij met die afterburner... :+
 
Review: MotoGP 3 For Playstation 2



Copyright 2003, Roadracing World Publishing, Inc.

First Person/Opinion

By David Swarts

Namco’s MotoGP 3 for Sony’s Playstation 2, the much anticipated follow-up to the company’s earlier two versions of the game, reached stores Wednesday, March 19 and looks to be another hit.

Motorcycle road racing fans and racers - all the way up to professionals who have admitted to using the game to learn unfamiliar international racetracks - have fallen in love with the incredible accuracy and realistic action of Namco’s MotoGP series of games, so it was only appropriate to do a review of the latest version.

MotoGP 3 updates the real FIM MotoGP World Championship line-up as of the 2002 season to include the new four-stroke 990cc machines, their colors, their sponsors, their sounds and their riders. Valentino Rossi and Tohru Ukawa are on the new V5 Honda RC211V, Max Biaggi and Carlos Checa ride the inline-four-cylinder Yamaha YZR-M1s, Kenny Roberts and Sete Gibernau push V4 Suzuki GSV-Rs to the limit and Regis Laconi tries to control the powerful Aprilia RS3 Cube Inline Triple.

Ignoring the real life mid-2002-season changes to four-stroke machines for some riders, Alex Barros and Loris Capirossi still ride the Sito Pons Honda NSR500, Daijiro Kato rides a Gresini Honda NSR500, Tetsuya Harada rides a Pramac Honda NSR500, Jurgen Van den Goorbergh rides a Kanemoto Honda NSR500, Norick Abe and Pere Riba ride D’Antin Yamaha YZR500s, Shinya Nakano and Olivier Jacque ride Tech 3 Yamaha YZR500s, Garry McCoy and John Hopkins ride WCM Yamaha YZR500s and Jeremy McWilliams and Nobuatsu Aoki ride the Proton KR3 Triples.

Five more current MotoGP tracks have been added to MotoGP 2’s 10 for a total of 15 accurately reproduced circuits in MotoGP 3. The new tracks added are the Czech Republic’s Brno, Portugal’s Estoril, Malaysia’s Sepang, Australia’s Phillip Island and the Spanish Valencia circuit. The Paul Ricard circuit in France is included in the game even though it is not a current 2003 venue, and the only 2003 MotoGP venues not reproduced in MotoGP 3 are Rio’s Nelson Piquet circuit and the South African track Phakisa Freeway. The changes to the real life Suzuka Circuit for 2003 have not been added to MotoGP3.

Another 20 “fantasy” tracks, meaning they do not represent a real racetrack, are included for fun and for use in some of the 100 new Challenges, making a total of 35 different courses in the new game.

The Legends line-up has also changed, allowing players to race against Kevin Schwantz, Mick Doohan, Wayne Rainey and Wayne Gardner. Some legends like three-time 500cc World Champion Kenny Leroy Roberts have been sent back to retirement or the front office if you prefer.

Playing the new game is very similar to MotoGP2, but MotoGP3 adds a first-person cockpit view that is realistic in that you can see the clip-ons moving back and forth, and the tachometer needle moves accurately. However, the fairing surrounding the windshield on the Yamaha YZR-M1, for example, blocks too much to use the cockpit point of view effectively, at least not at this early stage of playing the new game.

Among the instrument readouts displayed on the screen during normal views is a new “slipstream indicator” light, which has been added to the speedometer and is said to detect “slipstream conditions,” and horizontal line gauges indicating throttle and braking application force now sit at the bottom of the screen. Drafting is definitely possible on MotoGP 3 as I discovered while racing a friend on one of the fantasy tracks.

Most bikes power-wheelie much less in MotoGP 3, which is not entirely accurate of the 220-plus-horsepower four-strokes in real life, but intentional wheelies, stoppies, burnouts and victory poses are only a couple of buttons away. In addition, players can now, with advanced control settings, control the weight shift of the rider front-to-back (with the directional arrows or the left analog stick) and front and rear brakes independently. I did not have enough time to evaluate either of these new features, but the weight shift ability would be more realistic if the bike wanted to wheelie more, as in trying to put weight over the front end to keep it on the ground.

Also, in Season mode you can now adjust the amount of fuel your machine carries from one to 100 percent for each race. The manual claims, like in real life, that the machine will respond “slower” with a full fuel load and “easier” as the fuel is consumed during a race. A fuel gauge is not included among the instrument readouts, and if you run out of fuel during a race, you DNF.

A new Grand Prix selection has been added to supplement the VS (versus, one-on-one at one track) Multiplayer mode. In Grand Prix mode, two players can race for points in up to 15 rounds of variable lengths against a full grid of computer-controlled riders. And new for 2003, up to four players can race each other at the same time with Sony’s optional Multitap adapter; however, I would have to believe a very large monitor would be necessary to enjoy this application of the game.

Most of the existing features of MotoGP 2 remain with MotoGP 3 including different difficulty levels; Simulation on/off; automatic or manual transmission; machine adjustability including a choice between 16.5- and 17-inch tires; dry, wet or variable weather conditions and three Handicap levels that keep the racing close between riders of different skill levels.

After about 90 minutes of playing MotoGP3--hey, we’ve got a magazine to finish here--game play appears to be virtually identical to MotoGP2 with the aforementioned exception of the relative lack of power wheelies. It also appears as though the game has removed some capability of the 500cc two-strokes to make their performance relative to the more potent four-strokes. For instance, I could not use my same Suzuka brake markers riding Norick Abe’s Yamaha YZR500 on MotoGP3 that I could use riding the same machine on MotoGP2.

On the positive side, the literature accompanying the game claims the two-strokes and four-strokes have been re-calibrated for the player to feel the different weights of the machines. I could detect a slight difference in ease of turn-in and change of direction between the Yamaha YZR-M1 and the Yamaha YZR500 in my short test run. Also, riding the Honda RC211V I was able to see suspension action of the rear shock that helped predict the nature of rear-wheel slides. Also, the literature states that application of the rear brake can be used to control rear wheel spin.

The MotoGP 3 manual also includes a short description of each track and each of the 2002 MotoGP riders. So what does Namco have to say about our friend, young American John Hopkins? “John is the youngest MotoGP class rider in 2002. He has been involved in racing since the age of four, and his skill has earned him numerous titles. He entered the MotoGP class in 2002.”

In contrast, Pere Riba’s description reads, “Riba replaced the retired Alex Criville in 2002. He has steadily risen up the ranks, so his future in MotoGP looks promising.” Obviously, this text was written early in 2002.

The addition of the new four-stroke machines and updated rider line-ups to MotoGP 3 was mandatory, but I think reducing the bikes’ nature to power wheelie and the less-than-accurate reproduction of the new machines’ sounds are a bit of a letdown. If we can hear a distinct difference between machine sounds while listening to a tape-delayed satellite transmission of a live race from Europe, we should certainly be able to get more accurate sounds from a DVD connected directly to even the most basic television.

Those two low points aside, MotoGP 3 is a well-executed evolutionary improvement over MotoGP 2 just like the 2003 Yamaha YZF-R6 is to the 2002 Yamaha YZF-R6. MotoGP 3 takes what is already working and makes it slightly better, including subtly improved graphics, and adds new elements that will be appreciated by enthusiasts while not being intrusive to new fans’ enjoyment of the game.

If you already own the first two MotoGP games, you have probably already bought MotoGP 3. If you do not own a MotoGP video game but are reading Roadracingworld.com, what are you waiting for? MotoGP 3 by Namco is priced at $49.95 wherever most consumer electronics are sold and will most likely be the hottest topic of conversation in the AMA paddock at California Speedway.
 
Motocross Madness 2 MOET je gespeeld hebben !! Heb 'm nog gekocht toen ie net uit was voor 95 gulden... nu issie 5 eurootjes bij Free Record Shop. Ook online mogelijkheden, dus samen wedstrijdjes doen of bijv. tikkertje op de offroad. Gelukkig heeft deel 2 ook 4 takt motoren, was dat gejank zat van die 2 takters :)

Binnenkort maar weer installeren... en online tikkertje spelen ;) Dacht dat je ook kon voetballen op de motoren, maar dat weet ik niet zeker. Waarschijnlijk komt er geen Motocross Madness deel 3 '(

Motocross Madness 2 is gewoon uber vet :P , als je hem geinstalleerd heb meld het dan ff. Kunnen we online gaan rijden :9
 
Review: MotoGP 3 For Playstation 2



Copyright 2003, Roadracing World Publishing, Inc.

First Person/Opinion

By David Swarts

Namco’s MotoGP 3 for Sony’s Playstation 2, the much anticipated follow-up to the company’s earlier two versions of the game, reached stores Wednesday, March 19 and looks to be another hit.

Zie de datum...........weer een sprankje hoop *D
 
MotoGP3 ziet er toch wel cool uit hoor!!

m_screen008.jpg


m_screen015.jpg
 
ik heb motoGP 3 ff bekeken op me PS2, maar vind er eerlijk gezegt niet zoveel aan...

ik heb een xbox en een ps2, maar de motoGP op de xbox is duidelijk leuker, daar kun je teminste ook wheelies en stopjes doen, beetje sliden in bochten ed..

met motoGP3 op de ps2 kun je bijna niets behalve een bocht in sturen en gaf geven op het rechte stuk.. ook vindt ik het grafisch wat tegenvallen, maar dat komt omdat ik de motoGP van de xbox er naast zet..

en jammer blijft van de ps2 dat de bediening wat minder is, traploos gasgeven/remmen enzo..

dus mijn conclusie:
- weinig speelplezier met de nieuwe motoGP3 ;(
- grafisch wel iets verbeterd ten opzichte van motoGP2 8-)
- het spel zuigt ten opzichte van de xbox versie :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan