Motor garage Amstelveen/Amsterdam

Geen motoport -> te duur. raar factuur

Motomaat -> altijd wel duidelijk , als er iets vervangen moet worden. vraag wel hoeveel t gaat kosten anders bestellen ze iets waar je voor gaat dokkuh. (ook leuke verassingen).
Heb zelf goed ervaring mee. Maar let wel op als ze dingen gaan bestellen want t kan goedkoper denk ik ook vaak.

grote beurt + kleppencheck/stellen 4 cyl. 435 euries.

maar blijkbaar kan t goedkoper by Motocenter.. misschien volgende keer daar maar eens informeren.

gewoon ff rondbellen .. suc6
 
Laatst bewerkt:
oh, da's maar 56% meer.
Is er ook meer werk verricht dan vooraf gemeld?

Ja indicatie prijs die ze gaven was alleen filter en olie vervangen. Ik heb zelf gevraagd ff beetje alles te checken. Dus zat ff wat meer uur werk bij met ketting stellen en kleine overal check.
 
Motoport uithoorn kom ik alleen voor onderdelen of als ik t echt ff niet meer weet.. ze zijn gewoon verrot duur maar de werkplaats mannetjes zijn wel ok.
service/klantvriendelijkheid is wat minder helaas.

en voor al t andere ga ik naar Jos smit in haarlem. goede monteur, goede service aardige mense gewoon TOP. tis een klein zaakje maar ik denk dat motoport wel es wat van hun zou kunne leren
 
Laatst bewerkt:
persoonlijk ben ik zeer positief over motomaat :Y . goede service, nooit lang wachten en geen slap gel*l. en als het geld op is voor nieuwe onderdelen, kan er bijna altijd wel wat geimproviseerd worden.
 
Mss ben ik wel kortzichtig maarre..ik schrok laatst wel ff van de medewerkers van motomaat die niet precies wisten hoe dik mijn voorremschijven van mijn mogelijk toekomstige suzuki gsx 600 f moesten zijn..ze gokten op 5 of 6 en kwamen er daarna op terug.
Vervolgens vroeg ik wanneer wordt het gevaarlijk om er op te rijden? Kreeg ik als antwoord van 1 van die gasten 'bij 1 of zo..'..nou sorry hoor..correct me if I am wrong maarre..wordt t niet al gevaarlijk om te rijden als ze onder de verplichte 4 mm komen?Of is dit ook een beetje subjectieof zo?..
Wat voor de een gevaarlijk is is voor de andere mss de normaalste zaak van de wereld..
 
Mss ben ik wel kortzichtig maarre..ik schrok laatst wel ff van de medewerkers van motomaat die niet precies wisten hoe dik mijn voorremschijven van mijn mogelijk toekomstige suzuki gsx 600 f moesten zijn..ze gokten op 5 of 6 en kwamen er daarna op terug.
Vervolgens vroeg ik wanneer wordt het gevaarlijk om er op te rijden? Kreeg ik als antwoord van 1 van die gasten 'bij 1 of zo..'..nou sorry hoor..correct me if I am wrong maarre..wordt t niet al gevaarlijk om te rijden als ze onder de verplichte 4 mm komen?Of is dit ook een beetje


Hier mario (motomaat)
de desbetreffende medewerker is hier over berispt.
wat betreft de min. dikte van de remschijf er staat op de schijf MIN.TH. met eencijver erachter bijv 4.5 dit wil zeggen dat de schijf niet dunner mag zijn dan 4.5 mm

ps wij zijn ook gewoon mensen
 
Ding was natuurlijk veels te duur dus er 500 euries vanaf gekregen

sorry kris
maar de motor was ruim onder de normale verkoopprijs, je hebt 500 euro korting gehad mede vanwege de band waar bij aflevering voldoende profiel (3,5mm)op zat ik weet niet wat je na aanschaf met de motor gereden hebt maar je zei zelf dat je het cirquit opging.

en dan nog kom dan naar me toe, wij streven ernaar om iedereen zo goed mogelijk te helpen en helemaal aangazien je via rom lemaire kwam.

nogmaals het spijt me dat je ontevreden bent maar ik heb naar eer en geweten gehandeld

grtz mario h/o motomaat :)
 
Nadat opnieuw mijn koppelingskabel was gebroken, MotoMaat gebeld.

Niet lullen, maar poetsen-mentaliteit. "Ik kom straks wel even langs en maak ik 'm ter plekke. Geen nood, het zit nog in de garantie"

En inderdaad, ik kan weer rijden. Top! :]

Wil je liever naar een grote motorzaak, dan kan ik Motor-Center aanbevelen.

Waar je NIET heen moet gaan: MotoPort Amsterdam. :( :( :( :( :( Klantvriendelijkheid hebben deze lui niet hoog in het vaandel staan.
 
sorry kris
maar de motor was ruim onder de normale verkoopprijs, je hebt 500 euro korting gehad mede vanwege de band waar bij aflevering voldoende profiel (3,5mm)op zat ik weet niet wat je na aanschaf met de motor gereden hebt maar je zei zelf dat je het cirquit opging.

en dan nog kom dan naar me toe, wij streven ernaar om iedereen zo goed mogelijk te helpen en helemaal aangazien je via rom lemaire kwam.

nogmaals het spijt me dat je ontevreden bent maar ik heb naar eer en geweten gehandeld

grtz mario h/o motomaat :)

kijk, goeie zaak dat er nu ook eens een dealer reageert. Krijgen we de andere kant van het verhaal ook eens te horen. Lekker makkelijk een dealer afbranden via internet.

Deze dealer heeft volgens mij gewoon correct gehandeld.
 
Woon zelf ook in Amstelveen maar ga altijd naar Haarlem naar Postma motoren in de veenpolderstraat.
http://www.postmamotoren.nl/ (Home - Postma Motoren)
Waarom?
Goede service, eerlijk en betrouwbaar.
Ben daar een vaste klant geworden de afgelopen 4 jaar en omdat ik veel km maak (25k/j)
kom ik er dus geregeld voor beurten en wat al niet meer zij.
Nogal wat pech gehad de laatste maanden en omdat ik een trouwe klant ben, doet hij een extra stapje voor me.
Tis even wat verder weg maar ik heb het er voor over.
 
Hier mario (motomaat)
de desbetreffende medewerker is hier over berispt.
wat betreft de min. dikte van de remschijf er staat op de schijf MIN.TH. met eencijver erachter bijv 4.5 dit wil zeggen dat de schijf niet dunner mag zijn dan 4.5 mm

ps wij zijn ook gewoon mensen




Inmiddels idd al begrepen!
Dikte staat idd gewoon op de schijf.. Maar je denkt dan toch snel van 'hmmm..weet men wel waarover ze t hebben' terwijl dat natuurlijk een beetje kortzichtig is.
Je kan niet zo snel een conclusie trekken op basis van een reactie.
Inmiddels weer bij jullie in de garage geweest. En begrepen dat t misschien niet helemaal ging zoals t hoorde..maar dat t idd gewoon makkelijk op te zoeken/checken is.


Verder tevreden over jullie service. Fijn dat ik gelijk geholpen kon worden.
En bedankt voor de koffie! *D
 
Ik werk dus bij Motor Center Amsterdam, weliswaar op de Kleding en ook nog administatie, maar omdat het vaak een klein team is dat in een motorzaak werkt, weet je van de meeste 'probleemgevallen', bijv. in de werkplaats wel wat af. Dat soort dingen worden naderhand besproken. Goed dat Motomaat in dit geval zelf reageert, want vaak hebben een hoop verhalen hier echt wel 2 kanten!
Als motorzaak heb je er niks aan als klanten ontevreden weglopen, maar sommige klanten..... ;(
En ook het personeel heeft wel eens eens een mindere dag... 8-)
 
Gilex hoeft van mij niet meer. Niet slecht denk ik maar mijn ervaring was niet super. Prijzen zijn minimaal 10% hoger, maar die krijg je niet terug in liefde voor je motor. Ik wil niet op details ingaan, want mij is ie als klant al kwijt. Voor mij iets te 'glad' Amsterdams daar.
 
Ik ben ooit eens per toeval bij Ben Smit binnengewandeld voor een onderdeel van de Bandit van een vriend van me. Goede indruk gekregen en sindsdien breng ik mijn fiets altijd daar heen.

Sterker nog: hij staat er zelfs nu voor een klein beurtje.
Goede zaak, goed werk, relaxte mensen :)

http://www.bensmit.nl/contact/index.html (Amsterdam Noord)
Ben het met je eens maar de monteur die werkte is niet meer werkt nu in Zaandam bij een honda dealer. Breng mijnbike leivber daar ken de persoon zelf en weet dat hij heel secuur en engoed werk levert. Enn moteur is nl wat het werk doet en niet de zaak die een goede naam heeft.
dajo
 
Ja indicatie prijs die ze gaven was alleen filter en olie vervangen. Ik heb zelf gevraagd ff beetje alles te checken. Dus zat ff wat meer uur werk bij met ketting stellen en kleine overal check.
Olie vervangen en filter kan men toch zelf wel doen en je ketting spanne ook, althans mijn moppie doet dat zelf scheelt ook wat eurries.
dajo
 
Gilex hoeft van mij niet meer. Niet slecht denk ik maar mijn ervaring was niet super. Prijzen zijn minimaal 10% hoger, maar die krijg je niet terug in liefde voor je motor. Ik wil niet op details ingaan, want mij is ie als klant al kwijt. Voor mij iets te 'glad' Amsterdams daar.


Nou, je hebt halve verhalen... maar verhalen zoals deze halen de helft nog niet eens! _O-
 
Wie er snel bij was heeft hier een halve dag mijn klacht kunnen lezen, maar heb besloten ze toch weer weg te halen omdat ik liever vooruit kijk ipv terug. tis goed zo. O-)
 
Laatst bewerkt:
Moto Dick op de Da Costakade, is een eenmansbedrijfje, ik heb daar mn motor voor zn eerste beurt naar toe gebracht en was 220,- kwijt, ik weet niet of dat een goede prijs is. Maar ze kwamen goed op me over daar.
 
Mokum Motors is wel ok. Verstand van zaken en geen onzin. Ik kom er meestal voor onderdelen en soms voor een klus waar ik zelf geen spullen voor heb. Laatste keer kwam ik vrijdagmiddag laat voor nieuwe remblokken die ik meteen nodig ivm vakantiereisje. Ze hadden ze niet op voorraad. Ze gingen meteen een collegamotorzaak bellen om te vragen of zij ze wel op voorraad hadden, zodat ik toch nog met verse blokken weg kon. Vond ik wel netjes.
 
Laatst bewerkt:
Olie vervangen en filter kan men toch zelf wel doen en je ketting spanne ook, althans mijn moppie doet dat zelf scheelt ook wat eurries.
dajo

Ja staat voor volgende keer ook op de planning, ketting had ik zelf ook al eens gespannen, maar deze kleine beurt was even gemakzucht. Volgende keer opzeker zelf klooien met de mooie walkthroughs die op dit forum staan! ^_^
 
Dr is maar 1 toko die aan mijn fiets mag komen,als ik het zelf niet kan maken en dat is Madracing in Noord-scharwoude. en ja ik breng mijn fiets dus vanuit Hoofddorp naar noord-scharwoude toe.
IK ben daar een aantal keer geweest nu en er worden eerlijke prijzen gerekend en heb zelfs meegemaakt dat ik met een lekke band stond in Alkmaar, dat ik netjes opgehaald werd er ter plekke even een achterbandje opgezet werd die nog wat profiel had (2e handsje) en vrolijk weer buiten het pand werd gezet zonder ook maar een cent te hoeven betalen.
Hoe bedoel je verstrekkende service !!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan