Motor garage regio Amsterdam?

Amsterdam.....ik ga altijd met de trein, motor blijft thuis (net als de auto) omdat kans dat hij gestolen wordt mij veel te groot is.
 
Waar breng jij je motor en waarom?

Cheers!
Gedeelde \ openbare garages geven een vals gevoel van veiligheid.

Beter op straat, in het zicht en vast aan een paal zetten.

In een garage staat de motor uit het zicht en daarmee het dievengilde ook. Kunnen ze rustig op hun gemakje aan de gang. Niemand die ze hoort of ziet wanneer ze bezig zijn jouw slot door te slijpen.
 
De enige keer dat ik in Amsterdam was met de motor had ik mijn motor maar voor het politie bureau gezet. Moeten diefjes wel heel brutaal zijn willen ze 'm daar stelen. :')
 
De enige keer dat ik in Amsterdam was met de motor had ik mijn motor maar voor het politie bureau gezet. Moeten diefjes wel heel brutaal zijn willen ze 'm daar stelen. :')
Joh, voor mijn werk hebben ze ook mijn stuurslot geforceerd. Ik zal niet aangeven waar exact, maar een bizar drukke toeristenplek met rondom alleen maar camera's.
De motor stond ook pal voor een camera (ze zijn daarom uiteindelijk ook gepakt sukkels).
 
Goede ervaringen met Moto Dick, eerlijke prijs en je krijgt serieus advies. Zit ook op een gunstige locatie ipv een industrieterrein in Zuid-Oost of bij Westpoort.

Heb zowel Motorcity als Motoport een keer gebeld voor een afspraak en zou teruggebeld worden, van beide niks meer gehoord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan