Motor Gehuurd, Een recensie voor alle motorrijders

YoshimuraGixxer

Die hard MF'er
25 nov 2007
327
0
Limburg
Beste Motormuizen & Co,

Heb laatst een motor gehuurd bij Motorent Heerlen.
Ik heb de Suzuki(kan ook niet anders) Gsx-f 650 gehuurd.
Wat een heerlijke motor is dat.
In het begin was ik wel zenuwachtig want ik had nog nooit gehuurd.
Maar even met de eigenaar gesproken die ik nog kende van het Quad vehuur.
Hij stelde me gerust zo van : Geniet van de rit,komt helemaal goed
En daar ging ik dan,ik had in het begin zoiets van : Hmmm wel apart dit.
Nou lekker een 24 uur de motor in mijn bezit gehad.
Heerlijk voelt dat,ik kreeg 150 km'ters om te rijden en daarna 15 cent per km.
De Suzuki is echt een aanrader en Motorent Heerlen ook.
Best wel raar dat je zoiets hebt van: ''Niet mijn motor maar wel kunnen amuseren''
Ik ben zeer tevreden over de zaak en hij heeft een ruime keuze.
Misschien een voorproefje,2012 misschien wegracers die verhuurd gaan worden bij hem.

Zo dat moest er even uit :}
 
mooi te horen! motorrijden moet ook leuk zijn *O*

Mein Herr..Motorijden is iets magisch..heb ook veel respect voor het rijden opzich.
Het is voor mij en ik denk voor velen andere een vorm van meditatie.
Als de stress ketel begint te fluiten dan wil ik rijden.
bedankt voor je reactie
 
Motor huren is leuk! Splinternieuwe motor onder je kont! Geen onderhoudskosten! Wat wil je nog meer?

HEEEEEL GOED VERZEKEREN ZONDER EIGEN RISICO...

[me="Hayfork"]had een week het rijbewijs en kreeg een CBF1000F mee waar toen pas 7km op stond.[/me] Eigen risico afgekocht tot 750,- en die daarna ook nog mogen betalen omdat een paar kinderkopjes het niet eens waren met m'n U-bochtje.
 
Motor huren is leuk! Splinternieuwe motor onder je kont! Geen onderhoudskosten! Wat wil je nog meer?

HEEEEEL GOED VERZEKEREN ZONDER EIGEN RISICO...

[me="Hayfork"]had een week het rijbewijs en kreeg een CBF1000F mee waar toen pas 7km op stond.[/me] Eigen risico afgekocht tot 750,- en die daarna ook nog mogen betalen omdat een paar kinderkopjes het niet eens waren met m'n U-bochtje.

Pijnlijk, maar tjah eigen schuld dikke bult.
 
Ik heb de Suzuki(kan ook niet anders) Gsx-f 650 gehuurd.
Wat een heerlijke motor is dat.

Nou en of dat een heerlijke motor is, ik ben er in ieder geval erg blij mee. Enige nadeel tot op heden vind ik het geluid: ik hoef geen takkeherrie uit mijn uitlaat, maar voel me nu iets teveel het braafste jongetje van de klas *D
 
Maaruh, waar is de recensie nou? Of heb je die ergens anders neergezet?
"Het is een heerlijke motor en een aanrader". Aha, ik bestel er gelijk één! :+ :P
 
Juist.. Verdient dat nou nog een beetje leuk?
Uit mijn financiële ervaring bij leasemaatschappijen kan ik je vertellen: zeker de huurtak ervan is dramatisch. Banden gaan 30% mee van wat ze normaal meegaan, machines worden niet fatsoenlijk warmgereden. Schuldvraag mbt gereden schades is vaak lastig erkend te krijgen, terwijl je zou denken dat het makkelijk is omdat je hem schadevrij hebt meegegeven.

Het trieste van de zaak is dat uiteindelijk de consument die denkt een koopje te hebben gevonden (afdankertje) het apparaat uiteindelijk koopt en met de long term onderhoudskosten zit.
 
Laatst bewerkt:
Nou en of dat een heerlijke motor is, ik ben er in ieder geval erg blij mee. Enige nadeel tot op heden vind ik het geluid: ik hoef geen takkeherrie uit mijn uitlaat, maar voel me nu iets teveel het braafste jongetje van de klas *D

Hey kerel dat klopt,hij klinkt een beetje dof of zeg maar veels te braaf,de uitlaat is bijna even zo groot als mij:P hahah maar voor de rest glijd hij heerlijk door de versnellingen heen en als je een beetje gaat liggen heb je niet veel last van de wind.
Super motor ik ben dik te tevreden....
 
Motor huren is leuk! Splinternieuwe motor onder je kont! Geen onderhoudskosten! Wat wil je nog meer?

HEEEEEL GOED VERZEKEREN ZONDER EIGEN RISICO...

[me="Hayfork"]had een week het rijbewijs en kreeg een CBF1000F mee waar toen pas 7km op stond.[/me] Eigen risico afgekocht tot 750,- en die daarna ook nog mogen betalen omdat een paar kinderkopjes het niet eens waren met m'n U-bochtje.

Soo dat is flink genaaid zijn dan, motor huren is / kan duur zijn vooral als je valt,
Ach ja 2012 !!! eigen motor kopen
 
Terug
Bovenaan Onderaan