Motor gejat Breda Fireblade

Jammer, Ik heb 'm gisteravond niet gezien en vanmorgen ook niet tegengekomen :X

Maar we blijven opletten! 8-)

Ben je al stiekem/heel stilletjes aan 't kijken voor een opvolger of wacht je een tijd of tot volgend voorjaar met :] ?
 
Sterkte maat.
Alles komt wel goed..
DAt je iets kwijtraakt zonder dat het je eigen fout is = klote..
MAar , je zal zien, alles gebeurd voor een reden 8-)
 
sterkte met afhandeling, de politie moet zich minder bezig houden met te hard rijders, maar met gestolen motoren
 
Ja ik ben motoport al binnen gelopen, maar zit stieken ook wel aan een supermotard te denken.
Jammer, Ik heb 'm gisteravond niet gezien en vanmorgen ook niet tegengekomen :X

Maar we blijven opletten! 8-)

Ben je al stiekem/heel stilletjes aan 't kijken voor een opvolger of wacht je een tijd of tot volgend voorjaar met :] ?
 
Eeh heb je 'm terug? Of rijd er precies dezelfde hier in Breda rond?

Ik kwam vanmorgen echt jou motor of dezelfde tegen!

Daar net voorbij takelbedrijf Bogers, ik reed vanuit het viaduct naar de stoplichten om naar de A16 te gaan en hij kwam van de stoplichten af.

Het viel me gelijk op omdat ik gisteren je topic had gelezen en vooral die zwarte kuipruit, maar het lijkt me wel heel onwaarschijnlijk dat ze met een in Breda gejatte motor door Breda gaan rijden :?

en anders is het helemaal klote,want ik heb er nog m'n klauw uitgestoken ook! :(

Als ik 'm morgenvroeg weer zie,ga ik in de achtervolging! (Hoop ik dat ie nie goed kan rijden anders dan hou ik 'm nie bij met m'n zx6je! |(
Tsjesus, ziet ie m rijden gaat ie er niet eens ff achteraan... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan