Motor gejat Breda Fireblade

KARELTJE

MF'er
13 jan 2003
53
0
Breda
Vanmiddag is mijn motor voor de deur van huis gejat, het is een fireblade uit 96 met als kenteken MX-24-RL. Het is omstreeks 14:00 gebeurt in de dennenbroek in breda. Op de foto is hij met buddyseat toen hij gestolen werd zat er een witte soloseat op.

misc
 
voor je deur gejat, t moet niet gekker worden zeg !
Stelletje hufters.

all risk verzekerd ??

succes met de hele afhandeling.

VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
voor je deur gejat, t moet niet gekker worden zeg !
Stelletje hufters.

all risk verzekerd ??

succes met de hele afhandeling.

VFRiendelijke groetuh
Speedy

Dat ze hem voor zijn deur jatten vind ik nog niet zo raar, maar om 2 uur smiddags?? Das wel lef hebben.
-----------------------------------------
Klote voor je in elk geval, 1 op 3 word terug gevonden tegenwoordig toch? Denk maar zo, die kans is tig maal groter dan de lotto winnen.
 
Klote voor je in elk geval, 1 op 3 word terug gevonden tegenwoordig toch? Denk maar zo, die kans is tig maal groter dan de lotto winnen.


Zal je net zien dat je buiten de 1 op 3 valt en je motor niet meer ziet ;(

Ik hoop voor je dat ze ze te pakken kenne krijge. Alvast een leuke boom zoeke om ze aan op te knope. })
 
foto uitgeprint en ligt op dashboard van auto en motor :(

Heb je ook een telefoonnummer? Mocht ik hem hier in de buurt tegenkomen dan kan ik/iemand anders die hem tegenkomt bellen.

Btw. ben je al in de omgeving gaan zoeken? Soms staan ze nog wel even in de omgeving te wachten om opgehaald te worden 's nachts B|
 
Bedankt voor jullie reacties, ben gelukkig wel verzekerd maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ze gewoon met de poten van je fiets af moeten blijven.
 
:^

deauville uit mijn garage in breda gestolen

ik hoop voor je dat hij ervoor verzekerd is. mijn motor rijdt nu of in polen of is in onderdelen verkocht :(
 
ik houd dus mijn hart vast ,paar sloten bijzetten op die schuur hiero denk ik dan.
OOK IK hou mijn ogen open .Maar kan je geen tel hier wegzetten ofzo ,kunnen we bellen als we iets zien.
veel succes van basman en mo
 
Eeh heb je 'm terug? Of rijd er precies dezelfde hier in Breda rond?

Ik kwam vanmorgen echt jou motor of dezelfde tegen!

Daar net voorbij takelbedrijf Bogers, ik reed vanuit het viaduct naar de stoplichten om naar de A16 te gaan en hij kwam van de stoplichten af.

Het viel me gelijk op omdat ik gisteren je topic had gelezen en vooral die zwarte kuipruit, maar het lijkt me wel heel onwaarschijnlijk dat ze met een in Breda gejatte motor door Breda gaan rijden :?

en anders is het helemaal klote,want ik heb er nog m'n klauw uitgestoken ook! :(

Als ik 'm morgenvroeg weer zie,ga ik in de achtervolging! (Hoop ik dat ie nie goed kan rijden anders dan hou ik 'm nie bij met m'n zx6je! |(
 
Nee ik heb hem niet terug en ik ben zelf nog nooit de zelfde blade in Breda tegen gekomen, wie weet is het een hele domme dief. Dat hij in breda rond rijd of hij heeft een hoop lef.

Eeh heb je 'm terug? Of rijd er precies dezelfde hier in Breda rond?

Ik kwam vanmorgen echt jou motor of dezelfde tegen!

Daar net voorbij takelbedrijf Bogers, ik reed vanuit het viaduct naar de stoplichten om naar de A16 te gaan en hij kwam van de stoplichten af.

Het viel me gelijk op omdat ik gisteren je topic had gelezen en vooral die zwarte kuipruit, maar het lijkt me wel heel onwaarschijnlijk dat ze met een in Breda gejatte motor door Breda gaan rijden :?

en anders is het helemaal klote,want ik heb er nog m'n klauw uitgestoken ook! :(

Als ik 'm morgenvroeg weer zie,ga ik in de achtervolging! (Hoop ik dat ie nie goed kan rijden anders dan hou ik 'm nie bij met m'n zx6je! |(
 
We zullen zien! Als ik 'm toevallig weer zie ga ik erachteraan!

Was van plan om vanavond nog een rondje te gaan vlammen dus wie weet!

Zou toch wel superstom zijn,maar ik weet zeker dat het exact dezelfde was qua kleuren en ook dat zwarte ruitje,Heb er alleen niet opgelet of ie ook echt een pak aan had :X

Anders is ie misschien wel gejat voor joyriding en dat ze er gewoon hier in de buurt mee rond knallen.


Laten we dan met z'n allen bidden en hopen dat ie zich kapot rijd dan })
 
Laten we dan met z'n allen bidden en hopen dat ie zich kapot rijd dan

daar ben ik het geheel met je eens
 
Tis niet te geloven hoeveel motoren er worden gestolen.

Denk dat ik maar eens wat semtex onder mijn motor plak en deze met een electrisch slagpijpje laat detoneren wanneer het alarm afgaat.

Suc6 met de afwikkeling!
 
Terug
Bovenaan Onderaan