Motor gejat: Man probeert James Bond-sprong over brug

fieldhouses

MF veteraan
5 aug 2003
6.083
3
Zwolle
Facebook
LEIMUIDEN - Een motorrijder is vrijdagavond bij Leimuiden (Zuid-Holland) gewond geraakt toen hij tegen de slagbomen van een brug aanreed. Dat gebeurde terwijl hij op de vlucht was voor de politie.

Surveillerende agenten zagen de man aan het begin van de avond rijden. Uit navraag bij de meldkamer bleek dat motor gestolen was. Iets later zagen de agenten dezelfde motor voor een open brug staan. Toen de motorrijder de politie ook zag, ging hij er met hoge snelheid vandoor. Dat gebeurde een uur later weer.

De politie besloot de brug bij Leimuiden te laten openen om de man tegen te houden. Toen ze bij de brug aankwamen, bleek hij tegen de slagboom te zijn gereden. Hij is naar het ziekenhuis gebracht.


Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl
 
Begrijp echt geen zak van het nieuwsbericht, is het voor de telegraaf zo moeilijk om eens een keer een fatsoenlijk artikel neer te pennen of het uberhaupt door de eindredactie te laten lezen.
 
Niet echt heel duidelijk . Maar dat een persoon met een gejatte motor tegen een slagboom is gereden en in de kreukels licht begrijp ik wel .




En vind ik eigenlijk wel leuk .
 
Begrijp echt geen zak van het nieuwsbericht, is het voor de telegraaf zo moeilijk om eens een keer een fatsoenlijk artikel neer te pennen of het uberhaupt door de eindredactie te laten lezen.

God ik hoor gewoon ook nooit iemand die tevreden is over de Telegraaf, waarom bestaat die achterlijke krant nog? Zijn er zoveel halve gladiolen in Nederland?

Wat ik er uit opmaak is in ieder geval dat de motorrijders/stelende rotschoft, twee keer is weggekomen met de motor nadat de politie hem gespot had (dat geeft mij hoop bij een eventuele toekomstige staandehouding), maar dat de politie na dat uur rondneuzelen een brug open heeft laten zetten om de motor te stoppen.
 
Wat een onwijs slecht geschreven artikel.

Thumbs up voor de slagboom, hoop dat er niet veel schade is voor deze rood-witte vriend.
 
Niet echt heel duidelijk . Maar dat een persoon met een gejatte motor tegen een slagboom is gereden en in de kreukels licht begrijp ik wel .




En vind ik eigenlijk wel leuk .

de rechtmatige eigenaar van de motor zal t minder leuk vinden.





Maar het wachten is erop dat iemand de politie de schuld geeft.
Nee, ik bedoel niet hier op M-F, dat kan vast niet lang duren.... maar irl.
Zul je zien dat t kereltje de politie aansprakelijk stelt omdat zij de brug zonder noodzaak hebben latebn openen :+
 
de rechtmatige eigenaar van de motor zal t minder leuk vinden.





Maar het wachten is erop dat iemand de politie de schuld geeft.
Nee, ik bedoel niet hier op M-F, dat kan vast niet lang duren.... maar irl.
Zul je zien dat t kereltje de politie aansprakelijk stelt omdat zij de brug zonder noodzaak hebben latebn openen :+
Eigenlijk best slim om de brug te laten openen ipv. er als een gek achteraan te blijven crossen... Als je het als politie slecht treft kan meneer de dief goed rijden en heb je 'r een flinke kluif aan om 'm te pakken...

Je kan nog zo goed rijden, maar een openstaande brug.... :W
 
Goed om te horen dat die dief gepakt is. Maar het is wel een domme dief, ik ken de situatie daar en had makkelijk kunnen wegkomen. Gelukkig is mijn motor weer een stukje veiliger.
 
Iets betrouwbare bron.
http://www.politie.nl/hollands-midden/nieuws/110930leimuidenn207.asp

Leimuiden - Motorrijder gewond
Leimuiden, 30-09-2011 • Vrijdagavond 30 september is rond 19.30 uur een motorrijder gewond geraakt op de N207 in Leimuiden. De man reed op dat moment in de richting van Leimuiden. Hij is met onbekend letsel naar het LUMC vervoerd.

Rond 16.30 uur zagen surveillerende agenten een motor rijden die bij navraag bij de meldkamer gestolen bleek. Even later zagen de agenten dezelfde motor staan voor de brug op de N207 bij Leimuiden. De brug stond op dat moment open, vanwege een passerende boot. De motorrijder reed er echter bij het zien van de agenten hard van door. Bij het wegrijden haalde hij gevaarlijke capriolen uit. De agenten konden de motorrijder nog even volgen maar raakten hem daarna kwijt. Rond 19.30 uur zagen de agenten de motorrijder weer. Wederom reed de motorrijder er bij het zien van de agenten hard vandoor, over de N207 in de richting van Alphen aan den Rijn. Bij Alphen aan den Rijn keerde hij, omdat hem daar de weg werd versperd door de politie. Hij reed vervolgens, wederom met hoge snelheid, over dezelfde N207 in de richting van Leimuiden.



Om de motorrijder te stoppen heeft de politie besloten om de brug bij Leimuiden te laten openen. De agenten verloren de motorrijder weer uit het oog. Even later bleek dat de motorrijder met hoge snelheid tegen de slagbomen van de brug, die al naar beneden waren, was gereden. De man raakte daarbij even buiten bewustzijn en werd vervolgens met onbekend letsel naar het LUMC vervoerd. De verkeersdienst van de politie zal onderzoek doen naar het ongeval. De N207 is enige tijd afgesloten geweest voor verkeer.


Van mij had ie......
 
Hier kan ik geen medelijden mee hebben. Blijkbaar heeft hij niet hard genoeg gereden.
 
Je bent dan ook best wel een (een nog grotere) sukkel als je je zo vaak door de politie laat spotten. Van mij mag ie lekker lang in zn bedje blijven ligggen, de straf die ie krijgt zal toch wel weer miniem zijn...
 
Iets betrouwbare bron.
http://www.politie.nl/hollands-midden/nieuws/110930leimuidenn207.asp

Leimuiden - Motorrijder gewond
Leimuiden, 30-09-2011 • Vrijdagavond 30 september is rond 19.30 uur een motorrijder gewond geraakt op de N207 in Leimuiden. De man reed op dat moment in de richting van Leimuiden. Hij is met onbekend letsel naar het LUMC vervoerd.

Rond 16.30 uur zagen surveillerende agenten een motor rijden die bij navraag bij de meldkamer gestolen bleek. Even later zagen de agenten dezelfde motor staan voor de brug op de N207 bij Leimuiden. De brug stond op dat moment open, vanwege een passerende boot. De motorrijder reed er echter bij het zien van de agenten hard van door. Bij het wegrijden haalde hij gevaarlijke capriolen uit. De agenten konden de motorrijder nog even volgen maar raakten hem daarna kwijt. Rond 19.30 uur zagen de agenten de motorrijder weer. Wederom reed de motorrijder er bij het zien van de agenten hard vandoor, over de N207 in de richting van Alphen aan den Rijn. Bij Alphen aan den Rijn keerde hij, omdat hem daar de weg werd versperd door de politie. Hij reed vervolgens, wederom met hoge snelheid, over dezelfde N207 in de richting van Leimuiden.



Om de motorrijder te stoppen heeft de politie besloten om de brug bij Leimuiden te laten openen. De agenten verloren de motorrijder weer uit het oog. Even later bleek dat de motorrijder met hoge snelheid tegen de slagbomen van de brug, die al naar beneden waren, was gereden. De man raakte daarbij even buiten bewustzijn en werd vervolgens met onbekend letsel naar het LUMC vervoerd. De verkeersdienst van de politie zal onderzoek doen naar het ongeval. De N207 is enige tijd afgesloten geweest voor verkeer.


Van mij had ie......
verspilde tijd, idioot rijdt tegen slagboom punt
 
Goed werk van de politie maar wel een enorme factor geluk dat ze hem tot 2x toe opnieuw hebben kunnen 'spotten'. Tja verder zonde van die fiets en slagboom daarmee zal alles gezegd zijn.
 
Niet echt heel duidelijk . Maar dat een persoon met een gejatte motor tegen een slagboom is gereden en in de kreukels licht begrijp ik wel .




En vind ik eigenlijk wel leuk .
voor hem wel, alleen niet voor de motor/eigenaar.

als ik zo het artikel lees en de titel van het topic, lijkt het wel of de redacteur ook een motorrijder van M-F is..... :+
 
Laatst bewerkt:
Zonde van de motor. Kunnen ze in het ziekenhuis die man niet meteen een spuitje geven? Dat soort mensen zijn geen toevoeging aan de samenleving.
 
Begrijp echt geen zak van het nieuwsbericht, is het voor de telegraaf zo moeilijk om eens een keer een fatsoenlijk artikel neer te pennen of het uberhaupt door de eindredactie te laten lezen.

Tis wel de Telegraaf...... Als die zeggen dat morgen de zon weer opgaat, geloof ik het nog niet....
 
Terug
Bovenaan Onderaan