Motor gejat: Man probeert James Bond-sprong over brug

(...)Wat ik er uit opmaak is in ieder geval dat de motorrijders/stelende rotschoft, twee keer is weggekomen met de motor nadat de politie hem gespot had (dat geeft mij hoop bij een eventuele toekomstige staandehouding), maar dat de politie na dat uur rondneuzelen een brug open heeft laten zetten om de motor te stoppen.

En, niet onbelangrijk, dat dat gelukt is |( *D

Naast dat die dief een enorme paardenlul is dat ie iemand's motor jat, is hij natuurlijk ook heel dom om met die gejatte motor in dezelfde omgeving rond te blijven rijden terwijl de politie hem al 2 keer geprobeerd heeft aan te houden... Die verdient het dus dubbel om met z'n bek tegen een slagboom te rijden. Jammer dat Darwin even niet oplette.
 
verdorie ....wat jammer dat die gast niet in de plomp verdween :(
hadden die agenten hem niet even.............
ik had hem niet gemist de sukkel :Y
 
Brugwachters luisteren ook slecht, politie vraagt brug open, niet bomen naar beneden. Toch weer een kans gemist.

Kan ook weinig medeleven opbrengen in dit soort gevallen, kansen genoeg om dit te vermijden lijkt me.
 
Brugwachters luisteren ook slecht, politie vraagt brug open, niet bomen naar beneden. Toch weer een kans gemist.

Brug open betekend eerst bomen naar beneden. :Y

Anders hadden er, behalve de dief, 10 automobilisten tegen de brug aan 'gelegen'.........
 
Lijkt me eigenlijk best heel erg vet, met de supermoto over een opengaande brug (wel een met 2 delen die omhoog gaan dan) springen. Try before you die eens mailen :")
 
Brugwachters luisteren ook slecht, politie vraagt brug open, niet bomen naar beneden. Toch weer een kans gemist.

Kan ook weinig medeleven opbrengen in dit soort gevallen, kansen genoeg om dit te vermijden lijkt me.

Kijk, een Telegraaflezer. :P

Er zijn nou eenmaal procedures voordat je iets af mag sluiten.
Zo dient er een voorwaarschuwing te zijn. Daar kun je verkeerslichten voor gebruiken.
Als deze een tijdje actief zijn, mag je pas fysiek sluiten middels een slagboom.
Als er fysiek afgesloten is, pas dan mag je de brug bewegen. :)

Wees maar blij dat er zulke regeltjes bestaan en daar in principe geen uitzonderingen op zijn.
 
Brugwachters luisteren ook slecht, politie vraagt brug open, niet bomen naar beneden. Toch weer een kans gemist.

Kan ook weinig medeleven opbrengen in dit soort gevallen, kansen genoeg om dit te vermijden lijkt me.

*PLONS*

Zonde vd motor maar probleem opgelost 8-)
 
Iets betrouwbare bron.
http://www.politie.nl/hollands-midden/nieuws/110930leimuidenn207.asp

Leimuiden - Motorrijder gewond
Leimuiden, 30-09-2011 • Vrijdagavond 30 september is rond 19.30 uur een motorrijder gewond geraakt op de N207 in Leimuiden. De man reed op dat moment in de richting van Leimuiden. Hij is met onbekend letsel naar het LUMC vervoerd.

Rond 16.30 uur zagen surveillerende agenten een motor rijden die bij navraag bij de meldkamer gestolen bleek. Even later zagen de agenten dezelfde motor staan voor de brug op de N207 bij Leimuiden. De brug stond op dat moment open, vanwege een passerende boot. De motorrijder reed er echter bij het zien van de agenten hard van door. Bij het wegrijden haalde hij gevaarlijke capriolen uit. De agenten konden de motorrijder nog even volgen maar raakten hem daarna kwijt. Rond 19.30 uur zagen de agenten de motorrijder weer. Wederom reed de motorrijder er bij het zien van de agenten hard vandoor, over de N207 in de richting van Alphen aan den Rijn. Bij Alphen aan den Rijn keerde hij, omdat hem daar de weg werd versperd door de politie. Hij reed vervolgens, wederom met hoge snelheid, over dezelfde N207 in de richting van Leimuiden.



Om de motorrijder te stoppen heeft de politie besloten om de brug bij Leimuiden te laten openen. De agenten verloren de motorrijder weer uit het oog. Even later bleek dat de motorrijder met hoge snelheid tegen de slagbomen van de brug, die al naar beneden waren, was gereden. De man raakte daarbij even buiten bewustzijn en werd vervolgens met onbekend letsel naar het LUMC vervoerd. De verkeersdienst van de politie zal onderzoek doen naar het ongeval. De N207 is enige tijd afgesloten geweest voor verkeer.


Van mij had ie......

waarom :? laat maar liggen!
 
Ok, het zal aan mijn lage IQ liggen, maar wat is er mis met het artikel van de Telegraaf?
Aangezien daar zoveel commentaar op gegeven wordt, is er vast wel iemand die me dat kan uitleggen...
 
Ok, het zal aan mijn lage IQ liggen, maar wat is er mis met het artikel van de Telegraaf?
Aangezien daar zoveel commentaar op gegeven wordt, is er vast wel iemand die me dat kan uitleggen...

Onsamenhangende opbouw. Meeste stukken bestaan uit inleiding, kern, conclusie. Maar daar had deze auteur geen boodschap aan.
 
Dat stuk welke geschreven is als "Iets betrouwbare bron" is dan vast door een voormalig schrijver van de Telegraaf geschreven. Wat een populistisch 'gebrul'.
Maar goed, niet dit iets uit mag maken, het gaat immers om het verhaal [of het moet in de Volkskrant hebben gestaan ;) ] en dat is dat deze dief niet met een diefstal is weggekomen.

Lekker puh!
 
ik heb tegen de boef maar één ding te zeggen




foei.gif
 
Niet echt heel duidelijk . Maar dat een persoon met een gejatte motor tegen een slagboom is gereden en in de kreukels licht begrijp ik wel .




En vind ik eigenlijk wel leuk .

Ja en Nee.

Terechte beloning voor het klauwen van andermans spullen.

En nee, het zou maar eens jouw motor wezen die in puinpoeier ligt door zijn stunt '( '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan