motor gejat van me zus

vanacht is de motor van me zus gejat voor haar deur in rijswijk
het gaat om een bmw cs 650 scarver
bj 2001

kenteken
mf-vz
06




http://i44.tinypic.com/15hfp8p.jpg

En mevrouwtje tijger bedoelt dan deze BMW

15hfp8p.jpg


MF-VZ-06..

Even uitkijken dus ..

:(
 
Ik dacht dat iemand de motor had gejat van zn zus en hier kwam vragen hoe t allemaal werkt ofzo...

maargoed, Klote... Hoop voor jullie dat ie terrecht komt. Heb je al in de buurt rond gekeken of ie daar ergens verstopt staat om hem later op te halen?
 
:r succes met het vinden van de beemer... zo klote he als ze dat flikken :( ken dr jammer genoeg over mee praten :(
 
bmw's zijn wel weer erg populair de laatste tijd zeg ...

hopenlijk krijg je hem terug of geld van de verzkering
 
Sterkte er mee, ik hoop dat ze hem snel vinden of dat ze nog een leuk bedrag terugkrijgt van de verzekering...

Ik ken 't gevoel, ooit m'n Yamaha GTS1000 gejat (paar jaartjes oud toen). Ik heb de dief dan ook bijzonder veel onheil toegewenst.

Sindsdien is de 'lol' er wel een beetje vanaf om een droomfiets te bezitten. Dus rijd ik sindsdien oudere motoren die ik gerust ergens neer kan zetten. Wel verzekerd natuurlijk, want stel dat er net iemand is die die kappen wilt hebben :(
 
Laatst bewerkt:
Word hier helemaal simpel van he, lees het steeds vaker, ben bijna bang om m'n fiets ff alleen te laten staan... :( Ze kunnen de laatste tijd gewoon niet met hun poten van je spullen afblijven :(

Sterkte ermee en succes met de afhandeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan