Motor gejat!!

Biaz-Lc4

MF'er
15 dec 2002
82
0
Kunnen jullie opletten of jullie de volgende motor te koop ziet staan of iemand erop ziet rijden Kenteken MB-TR-89!

kenmerken

supermotard
fox stickers op de achterkappen
grote facom stickers op de achterbrug


gebeurd in wageningen
maar rijdt nu al veel verder weg.

de klootzak is er mee weggereden met een proefrit wat sta ik voor lul nou he.



full
 
Kunnen jullie opletten of jullie de volgende motor te koop ziet staan of iemand erop ziet rijden Kenteken MB-TR-89!

kenmerken

supermotard
fox stickers op de achterkappen
grote facom stickers op de achterbrug


gebeurd in wageningen
maar rijdt nu al veel verder weg.

de klootzak is er mee weggereden met een proefrit wat sta ik voor lul nou he.



(Afbeelding)


heb je niet zijn gegevens of rbw of zoiets..

politie gewaarschuwd?
 
oeps |( |( |( |( zeer kut voor je,hoop dat ze die hond snel pakken.


hoe ben je met hem in contact gekomen,email of telefoon.
zeker niet meer te achter halen.
 
Harstikke gave fiets...trouwens..


klerelijer B|



of hij ligt in het ziekenhuis kan ook natuurlijk
 
Allereerst... klote voor je... B|
Stelletje achterlijke honden zijn het... :(
Ik hoop voor je dat ze hem pakken en je jouw bike weer terug krijgt...


Ten tweede... hoe kan je zo stom zijn om iemand op je motor te laten rijden, zonder dat hij zijn rijbewijs achterlaat enz. enz... :?
 
Wat een hufter!! Heb je dan helemaal niks van hem? Is ie komen lopen of met bus of staat zijn auto nog ergens op de hoek van de straat?
 
Da's mooi kud! :(

Vanmorgen gebeurt? Hoe laat? Had 'ie een dialect oid?
Een beschrijving van die gast?


Maar hopelijk maakt 'ie gewoon een wat lange proefrit natuurlijk..... :?
 
Da's wel een naaistreek ... :( hoe was die bij jou gekomen dan ?? geen auto of motor of vriend oid achter gelaten ??
 
:^

je hebt hem weg laten rijden zonder enige vorm van borg? (geldbedrag / zn auto / zn vrouw :P )

das wel knap stom ja. succes ermee.

Geldbedrag: ok wie betaald het volledige bedrag voor hij hem koopt

Auto: kan ook gejat zijn

Vrouw: kan best een callgirl zijn (is al gebeurd)



en volgens mij durft die arme kerel hier niet meer reageren na al die comentaar :X :P
 
Iedereen is zo ontzettend wijs, maar het had er meerderen kunnen gebeuren hier. ;)

Het is idd verstandig identificatie te vragen en die achter te houden tijdens de proefrit. Zelf heb ik de laatste keer een vriend van me gevraagd om achter hem aan te rijden. Zo heb ik toch nog controlle, dus schades, boetes en doorgassen met koude motor wordt allemaal doorgegeven. :)
 
Geldbedrag: ok wie betaald het volledige bedrag voor hij hem koopt

Auto: kan ook gejat zijn

Vrouw: kan best een callgirl zijn (is al gebeurd)



en volgens mij durft die arme kerel hier niet meer reageren na al die comentaar :X :P


geldbedrag, ok. dat is een beetje onwaarschijnlijk.... (alhoewel, als ik een zwaar gepimpte MV had oid, dan zou ik het wel vragen, alleen om joy riders te weren.)

auto maakt niet uit, als ie maar even duur of duurder is _O-

callgirl is medeplichtig...
 
Iedereen is zo ontzettend wijs, maar het had er meerderen kunnen gebeuren hier. ;)

Het is idd verstandig identificatie te vragen en die achter te houden tijdens de proefrit. Zelf heb ik de laatste keer een vriend van me gevraagd om achter hem aan te rijden. Zo heb ik toch nog controlle, dus schades, boetes en doorgassen met koude motor wordt allemaal doorgegeven. :)

Zelf heb ik een keer achter de proefrijder gereden, op een snellere fiets... :)
Andere keer had ik de man's rijbewijs in handen, wist ik zijn privé adres (reeds gecontroleerd) en stond zijn bedrijfsbus, met aanhanger voor m'n deur... ;)

Voorkomen kan misschien niet... maar beperken scheelt al een boel... ;)
 
was net aan het rondrijden om hem te zoeken! weet hoe stom het is maar hij zei dat ie zijn pasport in zijn tas had liggen binnen, en hij had eerst hier een half uur gezeten had het kunnnen weten ja. HIj is met de bus gekomen. ik heb de politie al gebeld en motor opgegeven als vermist.

Wat een vieze teringlijes lopen er ook rond in nederland( en nee was geen allochtoon)
 
was net aan het rondrijden om hem te zoeken! weet hoe stom het is maar hij zei dat ie zijn pasport in zijn tas had liggen binnen, en hij had eerst hier een half uur gezeten had het kunnnen weten ja. HIj is met de bus gekomen. ik heb de politie al gebeld en motor opgegeven als vermist.

Wat een vieze teringlijes lopen er ook rond in nederland( en nee was geen allochtoon)

Mocht je hem nou vinden: >>> MF knokploeg inschakelen!! *D

Verder zwaar kud dat je dit geflikt wordt! Succes !
 
Moet ze er wel van weten...als ze al betaald is kan je mischien wel nog ff die beurt overnemen ter mentale compensatie :P

ja ik bel een callgirl op, komt ze bij me thuis...
vraagt ze hoe ze moet liggen, zeg ik dat we een motor gaan kopen :?

wekt wel een beetje argwaan he ;)
 
ik heb nu ook wel geleerrd niemand meer te vertrouwen maar wat een rat zeg ging echt zo gelikt was me er helemaal nie van bewust. maar mocht iemand de hond op de motor signaleren gelijk van mijn motor aftrappen! en hem ophangen
 
Terug
Bovenaan Onderaan