Motor gejat!!

was net aan het rondrijden om hem te zoeken! weet hoe stom het is maar hij zei dat ie zijn pasport in zijn tas had liggen binnen, en hij had eerst hier een half uur gezeten had het kunnnen weten ja. HIj is met de bus gekomen. ik heb de politie al gebeld en motor opgegeven als vermist.

Wat een vieze teringlijes lopen er ook rond in nederland( en nee was geen allochtoon)
Damn :X ypu're fucked,...Oh wacht even,....hij is al terug,...

Zo he,..wat een mazzel,...er zijn er niet veel die m terugkrijgen,.....

Succes met het opknappen,... :Y
 
Ogen toch wat verder openhouden dan want hij is al terug :P
AARGGGHHHHH, ik wist dat ik hem snel moest veranderen, ik had jou al verwacht!!!!haha Heb hem al gewijzigd, ik was het begin aan het lezen en kreeg alweer een woedeuitbarsting. Had nog niet gelezen dat hij al terecht is. :W

HereIam: 0 Luigibernau: 1 :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
AARGGGHHHHH, ik wist dat ik hem snel moest veranderen, ik had jou al verwacht!!!!haha Heb hem al gewijzigd, ik was het begin aan het lezen en kreeg alweer een woedeuitbarsting. Had nog niet gelezen dat hij al terecht is. :W

HereIam: 0 Luigibernau: 1 :Y *O*

Heb niet gescored hoor, kijk maar naar mn vorige post...

O-)

;)

:+

*O*
 
Je had hem nagekeken? :+

Misschien toch eerst een cursus motorvoertuigen voordat je hem gaat demonteren? O-)

Erg goed dat je hem terug hebt, erg veel mazzel maar forget it! Next time, zorg dat je zijn RB/ID hebt + autosleutels van de auto waarmee hij is aangekomen ofzo.

haha :) nee had hem laten nakijken :P maar ben nu bezig het blok eraf te halen scheelt toch weer wat uurloon en daarna breng ik het blok naar brouwer, die hadden als het goed is nog wel wat oude rotzooi :P liggen.

enne ik weet niet bij welk industrie terrein de motor is teruggevonden, heb niet echt details gevraagd ik kwam daar namelijk 10 voor 5 en ze wilden volgens mij al naar huis stelletje ambtenaren.
 
is de dader niet de eigenaar van de loods? (klinkt te makkelijk, maar wie weet) krijg je de schade tenminste vergoed en kun je nieuwe spullen gebruiken.
 
De motor is terguggevonden in Borculo bij een loods.
De motor is helemaal vastgelopen ziet er naar uit dat dit expres gedan is omdat ik de week voordat ie gestolen was helemaal nagekeken aangezien ik geen verrotte motor wou verkopen.

Ik heb in ieder geval de motor terug en behalve het motorblok is de rest in goed staat hij is er ook niet mee gevallen en ook op de band geen rare slijtplekken dus hij is denk ik stilstaand vastgelopen:S?

Fijn dat ie terug is, kut van dat blok. Succes ermee.
 
Je neemt wel radicale maatregelen :+
Artikel uit De Twentsche Courant Tubantia van 05-11-2005
Distributiecentrum verwoest

BORCULO - Een felle brand legde zaterdagmiddag het bedrijf Technisch Distributiecentrum De Mors aan de Bosberg in Borculo volledig in as. Van het bedrijf kon niets meer worden gered, er bleef niets anders over dan een rokende puinhoop.

De politie zette in de ruime omgeving van industriegebied Overberkel wegen af en liet niemand door omdat door brandend pvc-materiaal giftige gassen vrijkwamen.
 
Naar ik aanneem heeft de politie toch navraag gedaan bij de loods eigenaar over het feit dat je moter bij hem in de loods stond?

Waarom heeft de dief hem in de loods gezet, als je motor onderweg in de soep is gelopen had de dief hem toch gewoon daar laten liggen waar die stuk ging?


Vraag ik mij zo af....
 
Quote:
Artikel uit De Twentsche Courant Tubantia van 05-11-2005
Distributiecentrum verwoest

BORCULO - Een felle brand legde zaterdagmiddag het bedrijf Technisch Distributiecentrum De Mors aan de Bosberg in Borculo volledig in as. Van het bedrijf kon niets meer worden gered, er bleef niets anders over dan een rokende puinhoop.

De politie zette in de ruime omgeving van industriegebied Overberkel wegen af en liet niemand door omdat door brandend pvc-materiaal giftige gassen vrijkwamen.



Jij dus ook 8-)
 
Je neemt wel radicale maatregelen :+

:+

Maar de motor stond niet in de loods maar bij de loods.
maar hij stond blijkbaar wel gewoon op de middenbok want de werknemers van het industrieterrein hebben 2 dagen gedacht dat hij van iemand van dat bedrijf was. als die neergesmeten was zouden ze dat niet zo snel denken.
 
Gelukkig dat je em terug hebt man, maar goed dat er nog eerlijke en oplettende mensen op deze wereld zijn :)

Wel enorm kut dat ie em vast heeft laten lopen. Tis toch een 4-takt? Heeftie goed z'n best voor moeten doen dan (Waarschijnlijk gas vastgezet in de vrij en weg gegaan...) Zwaar nutteloze actie, snap niet wat zo'n kerel dan beweegt.
 
:X

die, die and die again motherf*ckert*ringlijèr van een dief :(

*O* hij is weer terug MOOI *O*

[me]Trixz gaat niets zeggen over de onfortuinlijke eigenaar ;) [/me]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan