Motor gejat :-(

msxx

MF veteraan
8 jun 2002
1.697
155
Hasselt, Belgie
Iets na middernacht de hond uitgelaten en toen stond de motor nog te glimmen in het licht van de lantaarns...

Om vier uur komt mijn vader thuis van zijn werk en die komt me vragen of ik de motor soms ergens anders neergezet heb... niet dus, maar hij is wel weg...

Teringlijers..


edit: wel goed idee van jullie van die gegevens, bij deze dus:
type: Suzuki GSX-R600 K2, kenteken MB-HN-08, kleur: blauw zilver
geen uiterlijke kenmerken want hij was nog standaard
undertail had ik al wel gekocht maar nog niet gemonteerd...

5995 km plezier van gehad..

ah ja, wel iets bijzonders, ik heb hem af laten leveren op BT010's

einde edit
 
Laatst bewerkt:
smileydies.gif
met dat volk dat niet van andermans spullen kan afblijven! Sterkte.
 
altijd zeer k*t!
dood aan de personen die zoiets doen...
hopelijk is ie diefstal verzekert!
 
f*ck :(

verzekering?

sterkte iig... moest je ze zien die klojo's, je doet ze iets aan, maar dat maakt ut nog frustrerender, dat je die sneaky bastards zelden of nooit op heterdaad betrapt. hier krijg'k nou es koude rillingen van. '(

sterkte.
 
gore ^&$#@#$ :( :(
zulke lui moeten ze echt opknopen. of gewoon de handjes afhakken zoals ze in sommige landen doen.
hier krijgen ze alleen een standje van de politie, zo van: en niet meer doen he!
ik haat zulke lui die niet met hun poten van andersmans spullen af kunnen blijven!!
 
:( :( Ze moeten met hun poten van andermans eigendommen afblijven :j
Stond 'ie wel op slot (en op alarm)? Ik hoop dat je goed verzekerd bent!
 
Shoot zeg :(

Succes met de afwikkeling en sterkte met de frustraties.
 
:( :( :( Vind het echt ongelooflijk k*t voor je!!!

Je had em pas net... nog korter dan ik de mijne... :(

Dit soort gasten heb ik echt geen enkel respect voor. Succes met de verdere afwikkeling, houd ons op de hoogte!
 
Goed klootte voor je..maar hoe ken je hem midden in de nacht buiten laten staan....dit snap ik echt niet :?

Als ik dit doe weet ik 100% zeker dat tie binnen een paar dagen pleitte is.

Er zijn in het land bende's :j :j :j :j :j :j actief die bepaald niet achterlijk zijn met het zoeken /vinden van ons troeteldiertje,en zonder schaamte/vrees/angst/etc: tot actie overgaan....die vuile teringleiers.
 
Is geen idee hier wat gegevens te posten? Misschien word ie wel gespot door een oplettende mede mf-er.
(ik meen dat ik ergens gezien heb dat daar ook een site voor is, maar kweet niet of dat een beetje loopt)
Dit is de site waar roestendoenze naar refereert : Motor gestolen

Zwaar :( in ieder geval. Maar ik zou hem wel op de bovenstaande website plaatsen. Op hoe meer plekken de motor staat vermeld des te meer kans dat hij wordt teruggevonden.
 
Heb 't zelf gelukking nog nooit meegemaakt, maar 'k kan me voorstellen dat er spontaan moordneigingen opkomen als 't je overkomt.
D'r lopen helaas teveel klootzakken rond die denken gewoon andermans zuurverdiende spullen zomaar mee te kunnen nemen. :(

Succes met de verdere afwikkeling met de verzekering in ieder geval.
 
Sjah, we wonen in een appartement en allebei de motoren staan altijd buiten...

Vanaf januari rijd ik motor en altijd stonden ze buiten, de eerste twee hadden alarm, deze niet, maar wel een schijfremslot van Oxford en uiteraard op stuurslot..

Wel allrisk verzekerd maar ja, leuk is anders...

mijn eerste motor heb ik verkocht aan mijn vader, zelf veel plezier van gehad
tweede motor: na 6 weken uitgegleden over olie: total loss
derde motor: na 6 weken gestolen..

kan je wel zeggen dat mijn plezier in t motorrijden op deze manier daalt tot onder het nulpunt..

Enne wat dat tegenkomen betreft, ben blij dat mijn vader het niet gezien heeft anders zou hij nu waarschijnlijk opgepakt zijn voor zware mishandeling en daar word je ook niet vrolijk van |(

wat ik nu ga doen?

dunno yet... zit erover te denken om nu een auto te kopen waarmee ik de winter door ga komen, normaal gezien reed ik ook in de winter met mijn motor maar dan heb je er toch niet echt plezier van

*zucht*

thx voor de support, voelt goed :}
 
Klote, erg ziek natuurlijk dat sommige onverlaten niet van andermans spullen af kunnen blijven. :(

Maar ik vind het eerlijk gezegd erg naief om een splinternieuwe motor altijd buiten te stallen, zeker met alleen een schijfremslot en stuurslot. De motor met een kettingslot ergens aan vastleggen is in deze situatie wel het minste wat je kunt doen. Misschien heb je hier minder aan een goed alarm en startonderbreker. Maar de combinatie maakt het weghalen iig een stuk moeilijker. Nu was het waarschijnlijk inladen en wegwezen.
 
Klote, erg ziek natuurlijk dat sommige onverlaten niet van andermans spullen af kunnen blijven. :(

Maar ik vind het eerlijk gezegd erg naief om een splinternieuwe motor altijd buiten te stallen, zeker met alleen een schijfremslot en stuurslot. De motor met een kettingslot ergens aan vastleggen is in deze situatie wel het minste wat je kunt doen. Misschien heb je hier minder aan een goed alarm en startonderbreker. Maar de combinatie maakt het weghalen iig een stuk moeilijker. Nu was het waarschijnlijk inladen en wegwezen.

dank u voor de wijsheid achteraf

niet iedereen heeft de mogelijkheid om een motor binnen te zetten, en dat kettingslot gaat dus niet, de eigenaar van de gevel stond het ondanks dringend verzoek niet toe om een bevestigingsoog in zijn gevel te plaatsen
 
Terug
Bovenaan Onderaan