Motor gejat :-(

Ik hoop voor je dat je verzekering niet moeilijk gaat doen, het zijn soms van die zeikerds dat ze bijv. het aantal sloten niet genoeg vonden ofzo. :?
 
dank u voor de wijsheid achteraf

niet iedereen heeft de mogelijkheid om een motor binnen te zetten, en dat kettingslot gaat dus niet, de eigenaar van de gevel stond het ondanks dringend verzoek niet toe om een bevestigingsoog in zijn gevel te plaatsen
Of aan een lantarenpaal? Dik kettingslot er omheen en door je achterwiel.
 
dank u voor de wijsheid achteraf

niet iedereen heeft de mogelijkheid om een motor binnen te zetten, en dat kettingslot gaat dus niet, de eigenaar van de gevel stond het ondanks dringend verzoek niet toe om een bevestigingsoog in zijn gevel te plaatsen

Ik vind het erg rot voor je dat je motor gestolen is en natuurlijk begrijp ik dat niet iedereen de mogelijkheid heeft z'n motor binnen te stallen. Buiten stallen brengt een risico met zich mee. Je moet er helaas rekening meehouden dat je motor gestolen kan worden.

Om te voorkomen dat de motor van je pa ook gestolen word (niet om je ongerust te maken, maar die bende weet natuurlijk dat er nog een motor staat) kun je misschien een vloer- of grondanker en een zwaar kettingslot gebruiken. Een stoepje kun je wel in originele staat terugbrengen, misschien dat de eigenaar van het appartementencomplex daar geen problemen mee heeft.

Zie dit aub niet als kritiek, maar ik zou het heel erg vervelend vinden als naast jouw motor ook de motor van je pa ten prooi zou vallen aan dat uitschot.

http://home.wanadoo.nl/saroh/beveilig/veilig.htm
 
Is geen idee hier wat gegevens te posten? Misschien word ie wel gespot door een oplettende mede mf-er.

(ik meen dat ik ergens gezien heb dat daar ook een site voor is, maar kweet niet of dat een beetje loopt)

Er is zeker een goeie website voor, en dat is de mijne :)

http://www.motorgestolen.com[/b]]http://www.motorgestolen.com

En dat loopt best aardig! Al meer dan 45000 bezoekers tot nu toe en al 56 motoren als gestolen aangemeld. Ik zou je motorfiets echt toevoegen en vul ook zoveel moegelijk info in over je sloten en verzekering, daar genereerd de site allerlei interresante statistieken uit die weer goed van pas komen voor mensen die een motorfiets of een beveiligingsmiddel willen gaan aanschaffen.

Ik wil de mensen die geen alarmsysteem op hun fiets hebben zitten graag verwijzen naar een verslag wat ik net op motorgestolen heb toegevoegd, nl www.motorgestolen.com/applications/reviews/get_review.asp?reviewid=1.
Dit is een goed alternatief voor een inbouw alarmsysteem tegen een erg lage prijs.

Ik hoop dat je fiets weer ergens boven water komt kerel...
 
Ik vind het erg rot voor je dat je motor gestolen is en natuurlijk begrijp ik dat niet iedereen de mogelijkheid heeft z'n motor binnen te stallen. Buiten stallen brengt een risico met zich mee. Je moet er helaas rekening meehouden dat je motor gestolen kan worden.

Om te voorkomen dat de motor van je pa ook gestolen word (niet om je ongerust te maken, maar die bende weet natuurlijk dat er nog een motor staat) kun je misschien een vloer- of grondanker en een zwaar kettingslot gebruiken. Een stoepje kun je wel in originele staat terugbrengen, misschien dat de eigenaar van het appartementencomplex daar geen problemen mee heeft.

Zie dit aub niet als kritiek, maar ik zou het heel erg vervelend vinden als naast jouw motor ook de motor van je pa ten prooi zou vallen aan dat uitschot.

http://home.wanadoo.nl/saroh/beveilig/veilig.htm

thx voor de adviezen, nu is het wel zo dat de motor van mijn vader er niet stond toen de mijne gejat werd, tevens was de mijne 6 weken oud en die van mijn vader 5 jaar en is die uitgerust met alarm
maar k zal het hem zeggen..
 
Potver de Gver...... :(

Hiero in de omstreken is een bende motor dieven opgepakt....
Hadden ook snelkraken gepleegd bij motoport

zijn gepakt bleken zelf monteurs te zijn van motorzaken...

Zwaruh burnouts op hun hoofden is misschien het enige wat helpt om gasten als die iemands eigendommen jatten teguh te gaan...

Hopen dat ze je motor onbeschadigd en in goede staat terug vinden!
 
Ouch...je zal er vast wel buikpijn van hebben :(

Maar eh... schijfremslot en stuurslot... hopen dan maar dat je geen clausule in je polis hebt waarin staat dat de motor aard en nagelvast moet staan (oftewel met een ketting aan een anker/boom/lantaarnpaal) want dan kan je fluiten naar je geld. Ik hoop voor je dat die clausule er niet in staat!!!!!!
 
pistool kopen?
headshot.gif
 
Aloha Msxx,

Echt kut voor je, ik hoop dat je snel weer een motor hebt en er nu meer plezier van hebt. En wat dieven betreft, helaas heb je die overal en je moet helaas echt heel goed op je spullen letten. Ik vind het ook erûhg triest, waarom respecteerd niet iedereen andermans eigendom. Als je je motor ergens stalt krijg je er tegenwoordig gelijk zo'n onbehaagelijk gevoel bij. En als ze hem niet jatten heb nog steeds kans dat een paar eikels denken van heej een motor laten we die us vernielen.
 
Ouch...je zal er vast wel buikpijn van hebben :(

Maar eh... schijfremslot en stuurslot... hopen dan maar dat je geen clausule in je polis hebt waarin staat dat de motor aard en nagelvast moet staan (oftewel met een ketting aan een anker/boom/lantaarnpaal) want dan kan je fluiten naar je geld. Ik hoop voor je dat die clausule er niet in staat!!!!!!
Hoezo? Hij stond toch aan die lantaarnpaal? O-)
 
Ophangen dat soort lui.
Ze moeten gewoon met hun jatten van andermans zuurverdiende spullen afblijven.
 
ah een troost...je ken nou toch weer een blackbird kopen ;)
(geintje hoor)...

klote man....snel de poen vangen...en weer een nieuwe halen.
 
De gasten die dat doen: :j voor jullie, ik :r op jullie!!!!!
Hopen dat die gasten gepakt worden en voor, laten we zeggen: de komende 20 jaar opgesloten worden!!!

Ga binnenkort motor kopen, ga alleen nog wel heel hard nadenken hoe die te stallen!!!
 
Holy F*ck, kl :( te man!

Ben ineens voor islamitische rechtspraak: afhakken die handen van dat soort zakken!

iig gelukkig dat je verzekerd bent, al zal het wel ff duren voordat je je geld krijgt (hij zou tenslotte nog teruggevonden kunnen worden :+ ).
 
Holy F*ck, kl :( te man!

Ben ineens voor islamitische rechtspraak: afhakken die handen van dat soort zakken!

iig gelukkig dat je verzekerd bent, al zal het wel ff duren voordat je je geld krijgt (hij zou tenslotte nog teruggevonden kunnen worden :+ ).

Heb jij tussen de schapen gezeten :? Dit is alweer bijna oud nieuws ;)
 
Hey,
Ik zie op die motorgestolen dat r6,cbr600 en gixxers 750 nogal gewild zijn. veel succes. Je ziet aannemelijk het verschil tussen andere motoren en deze twee. Ze zijn 3 koplopers gedeeltelijk eerste plaats van 6 %. dat steekt best af tegen de rest...
het beste man :( .......
 
Terug
Bovenaan Onderaan