Motor gejat..

wel, ík hoop voor je dat ze 'm nooit meer vinden!
wie weet wat ze ermee gedaan hebben...even totaal 30 daagjes wachten, geld beuren en om een nieuwe kijken!

en ja, ook ik was 2 jaar terug de l#l...splinternieuwe 2006 SP-2 black edition is toen gejat :(
 
Toch worden er wel veel motoren gejat in en rond A-dam...

Sterkte Bsight... :( :( :(
Op motorgestolen.com is te lezen dat amsterdam bovenaan staat met 13%. (zoals het daar gemeld is natuurlijk)
Ik meen pas geleden ook ergens gelezen te hebben (uit cijfers van de politie) dat 25% in amsterdam gestolen wordt, 25% in Rotterdam/Den Haag en de overige 50% in de rest van Nederland. Maar ik kan het helaas niet meer terugvinden.

Heeft TS natuurlijk niks meer aan, hopen natuurlijk dat je hem nog terug krijgt.
Maar erg verstandig is het natuurlijk niet om een R6 buiten te laten staan, zeker niet gezien bovenstaande cijfers.
 
Ten eerste mijn medeleven;

Ik ga zeker mijn ogen open houden naar een rood met zwarte R6, heb je voor ons nog een kenteken?

Joey
 
Ten eerste mijn medeleven;

Ik ga zeker mijn ogen open houden naar een rood met zwarte R6, heb je voor ons nog een kenteken?

Joey

Kenteken is: MS-VV-91

Dit is/was :N 'm trouwens

full
 
Hey,

MS-VV-91, ik ga het onthouden en ga zeker mijn ogen open houden naar iemand op deze motor. Als ik hem voor 't stoplicht zie staan trek ik hem van de motor!!!

Joey
 
Zwaar klote voor je zou ook opletten of ik hem zie, want je weet maar nooit.

Misschien dan toch maar zo'n spyball alarm plaatsen... :?
Misschien anders voor als je weer motor koopt een gps tracking systeem inbouwen?
Die zijn tegenwoordig ook aardig betaalbaar en je kan zo zien op je pc thuis waar je motor is.
Ik denk ook die te gaan in bouwen als ik een motor(scooter) koop, want is toch aardig handig.
 
Laatst bewerkt:
Zwaar klote voor je zou ook opletten of ik hem zie, want je weet maar nooit.Misschien anders voor als je weer motor koopt een gps tracking systeem inbouwen?
Die zijn tegenwoordig ook aardig betaalbaar en je kan zo zien op je pc thuis waar je motor is.
Ik denk ook die te gaan in bouwen als ik een motor(scooter) koop, want is toch aardig handig.


Dat zei de politie ook ja. Ga ik ook zeker doen, want dit wil ik dus nooit meer. Dat ik mn bike niet meer terug krijg is 1 ding, maar dat die gasten gewoon door kunnen gaan met jatten vind ik nog veel erger.
 
Het is echt weer flink raak de laatste weken -O-

Succes met de afhandeling, eerlijk gezegd kan je er beter op hopen dat je hem niet meer terugkrijgt... Want als die gasten erop gereden hebben zal hij nooit meer de oude zijn :r :N

Ik moet vanmiddag richting Amsterdam, dus zal in ieder geval me ogen open houden voor je :)
 
Wat een honden. Hopen dat iemand anders ze eerder vind dan de politie. En dan een fijn spelletje vingertjetik spelen met een grote hamer. Zodat ze blij mogen zijn als ze ooit nog een kop koffie beet kunnen houden.

Succes met de afhandeling! Hoop dat je snel weer een nieuw beesje hebt.
 
zeker... vooral als je een mooie dure motor hebt, zijn die kosten te overzien. Nu maar afwachten hoe de werking is van dit apparaat :)
 
Toch blijf ik bij het feit dat er weer handjes gehakt moeten worden....
Met die straf boven je hoofd denk je toch wel ff na denk ik..

Damn, sterkte man!!!!
 
Beste mede motor-forummers,

Na 4 maanden glimmmend in mijn box gestaan te hebben kon ik dan eindelijk met mijn R6 uit 2005 de weg op. Hij komt oorspronkelijk uit Italie, dus het heeft even geduurd met de invoer etc.

Ik heb om precies te zijn 2 weken met een glimlach kunnen rondrijden, want vannacht is mijn motor gestolen. Hij stond voor de deur in Amsterdam-Zuideramstel en vannochtend liep ik met mijn pakkie aan om naar mn werk te gaan en daar was enkel nog mijn kapotte kettingslot.

Ik maak me geen illusies dat ik 'm nog ooit terug krijg, maar dit Forum heeft al eerder op wonderbaarlijke wijze motoren toch bij hun eigenaar terug gekregen!!!

Het is een rood met zwarte R6 uit 2005, met enkel een zwart MotoGP ruitje als opvallend kenmerk. Ik zal ook nog een foto uploaden vanavond.

Mochten jullie iets zien of horen.. laat het me aub weten. Het is mijn 1ste bike en ik ben er goed ziek van.

Thanx

...weet je de km-stand toevallig nog ?
sterkte verder met je verlies... -O-
 
...weet je de km-stand toevallig nog ?
sterkte verder met je verlies... -O-


Z'n Kilometerstand was net iets boven 8000 km.


Serieus B. ik vind het idee van hammertje tik niet eens zo'n slecht idee voor als we er achter komen wie het was. Helaas is de kans vrij klein dat we daar achter komen.

Ik vind het overigens echt cool dat iedereen zo z'n steun geeft.
 
Klote man! Maar waarom zo'n mooie R6 buiten zetten... Er zijn altijd eikels die niet van andermans spullen af kunnen blijven als ze iets moois zien... Zonde. Succes met het verwerken van het verlies...
 
Terug
Bovenaan Onderaan