motor gekocht, maar nog niet mogen rijden

Ik hoor hier ook thuis

Heb vanmiddag mijn 25 kw droom motor gescoord...deze kawasaki zx6r uit 2001 :)

Een kwestie van 2 jaar lang elke cent opsparen *O* ...Hier is mijn groene Kawasaki monster dan...

Jullie trouwens ook allemaal supermotoren!! Leuk om te weten dat ik niet de enige ben met een motor voor m'n rijbewijs

:}

Bijlage: DSC00268.JPG
 
dit is zoooooooooo herkenbaar, had mijn motor ook al voordat ik mn rijbewijs had. Nu heb ik mijn rijbewijs sinds 5 dagen en heb er al voor 70 euro aan benzine doorgejaagt :9


:] :] :] :] :]

Allemaal nog even sterkte!! Als je al een motor hebt, heb je in ieder geval wel heel veel motivatie! :)
 
26 avb en 31 avd en 11e had ik hem staan *D :9~
4.JPG
 
Mij lijkt, dat wanneer je zonder (geldig) RBW op je motor gaat rijden.. je niet verzekerd bent voor eventuele ongevallen of schade die je bij anderen maakt. Daarnaast krijg je vast ook wel een boete als je gesnapt wordt.

:W

Inderdaad... Niet zo verstandig om te gaan rijden zonder rijbewijs!

Maarja, soms MOET het gewoon :X

Wat ging die hard :X O-) :X




8-)
 
hmmz, al weer een paar jaar geleden maar mijn ouders lieten het niet toe dat ik voor het behalen van mn rijbewijs al een motor zou kopen.. af en toe een klein ritje was dan onvermijdelijk geweest.. O-) (nu had ik hem 2 weken na het behalen van mn rbw in huis, ook niet heel erg)

Btw R3emco, je had toch ook gewoon zelf je theorie aan kunnen vragen ipv van op je instructeur te w8en.. of een middagje bij het CBR gaan zitten en op de reservelijst registreren, er komt vaak minimaal een man of 5 niet opdagen.. (vanwege dubbele boekingen ivm met zakken enzo..)

Succes nog iig.
 
Btw R3emco, je had toch ook gewoon zelf je theorie aan kunnen vragen ipv van op je instructeur te w8en.. of een middagje bij het CBR gaan zitten en op de reservelijst registreren, er komt vaak minimaal een man of 5 niet opdagen.. (vanwege dubbele boekingen ivm met zakken enzo..)

Succes nog iig.


als mijn instructeur zegt dat hij alles onder controle heeft dan ga ik daar vanuit. als ik dan toch nog mijn theorie zelf ga regelen laat ik niet echt vertrouwen zien. en toen hij erachter kwam dat hij mijn theorie niet meer kon regelen voor de afrij datum, had hij hem alweer verkocht en was hij al weg voordat ik kon zeggen dat ik wel op de gok zou gaan.
nou goed...mijn theorie heb ik iig (1 foutje) en 7 september ga ik afrijden. 4 augustus kon ook maar dan ben ik op vakantie -O- was een erg lastige keus om daar nee tegen te zeggen
 
Trouwens, over die verzekering, officieel zou je een motor niet eens mogen kunnen kopen als je nog geen motorrijbewijs hebt.

Dat is echt onzin hoor. Iedereen kan een motorvoertuig op zijn naam laten zetten, het enige wat je nodig hebt is een geldig legitimatiebewijs.

Ik twijfel of je het ook onder de 18 jaar mag, maar ik ben ook nog nergens een regel tegengekomen die zegt dat dat niet zou mogen.
 
mijne stond in mn slaapkamer, naast mn bed zo ongeveer... heerlijk wakker worden met de geur van benzine :+

ohja, in een flat _O-

motor in de lift, omhoog, motor de gang in, en in de woonkamer geparkeerd (tevens mijn slaapkamer)


full



begin november 2004 gekocht, eind november rbw gehaald. 3 weekjes sleuteltijd O-)



edit: sniff, helaas niet zo mooi meer nu '(
 
Dat is echt onzin hoor. Iedereen kan een motorvoertuig op zijn naam laten zetten, het enige wat je nodig hebt is een geldig legitimatiebewijs.

Ik twijfel of je het ook onder de 18 jaar mag, maar ik ben ook nog nergens een regel tegengekomen die zegt dat dat niet zou mogen.


tuurlijk mag je wel een motor kopen, alleen verzekeren gaat lastiger worden. ik kon bij interpolis geen motor verzekeren zonder motorrijbewijs...
 
mijne stond in mn slaapkamer, naast mn bed zo ongeveer... heerlijk wakker worden met de geur van benzine :+

ohja, in een flat _O-

motor in de lift, omhoog, motor de gang in, en in de woonkamer geparkeerd (tevens mijn slaapkamer)


(Afbeelding)


begin november 2004 gekocht, eind november rbw gehaald. 3 weekjes sleuteltijd O-)



edit: sniff, helaas niet zo mooi meer nu '(

Heey, lekker mandarijntje op de tank :9
 
In the old days kon je nog voor een tientje per maand een proefrijbewijs op het
politieburo halen waar je elke maand een stempeltje op moestlaten zetten en met een
blauw bordje met een L erop in je eigen gemeente kon rondkarren.
 
Mij lijkt, dat wanneer je zonder (geldig) RBW op je motor gaat rijden.. je niet verzekerd bent voor eventuele ongevallen of schade die je bij anderen maakt. Daarnaast krijg je vast ook wel een boete als je gesnapt wordt.


Ik kende ook iemand die bijna kon afrijden. helaas kon hij de verleiding niet weerstaan en reed zichzelf dood tegen een boom. ;(

dus koop gewoon geen motor als je nog geen rijbewijs hebt, de verleiding is gewoon te groot en je hebt geen nog geen rijervaring en verzekering.
die motoren zijn ook nog te koop als je over een maand je papiertje hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan