motor gekocht, maar nog niet mogen rijden

Al zou ik het willen... mijn ouder-persoontjes zien het niet zitten..
die denken echt dat ik mezelf in de prak ga rijden als mijn motor er al zou staan.. (of dachten ze dat dat nou zowiezo al :X )

ik moet zeggen... de verleiding zou voor mij ook te groot zijn.
Gewoon even geduld hebben!

Wel mooie fietsen gezien hier!!


Eerm... Ik vind dat je ouders niet gelijk hebben wat het in de prak rijden betreft... Maar wel wat de verleiding betreft!!

Ik heb nu al een ruime maand deze VFR in de schuur staan:
full

full


En het valt me heel lastig om er niet op te gaan rijden met dit weer! Ik ben van plan om een snachts een toertje te gaan maken O-)
17 juli heb ik het eerste examen, de theorie is binnen. Maar ik ben bang dat mn instructeur niet snel kan aanvragen voor het laatste examen en dat hij op vakantie gaat...
 
Zo, die is mooi opgeknapt ! Hoop alleen wel dat je nu een ander slot hebt voor om je achterwiel. :)

Enige wat ik nog zou doen als je toch bezig bent, is de velgen zwart poedercoaten. Dat wit is altijd zo lelijk geweest bij de GS500e.

Ik zie dat ze op de eerste foto al deels gepoedercoat zijn geweest _O-



edit ; ben ik dan de enige geweest die gewoon op een motor heeft gereden op de openbare weg wat nog niet mocht 8-) Lijkt me sterk. Ik ben altijd zo'n nette jongen die zich aan de regels houd. *O*
:Y
MBT-3063-Defender%2090%20cm%20120%20cm%20150%20cm%20180%20cm%20%5B2%20sleutels%5D.jpg


Velgen poedercoaten gaat niet (weer ;) ) gebeuren,heb ze niet voor niets schoongemaakt. Vind em juist mooi zo.

Moeten alleen nog Suzuki stickertjes op, wel al liggen.
 
Ik heb vanochtend een ZXR400 gekocht. Ook even een paar korte stukjes op gereden en m´n vader een wat uitgebreidere proefrit toen ik achterop zat. Ik mag over 5 weken op, maar nu is er dus nog wat tijd om hem op 25kw te zetten en rijklaar te maken zodat ik straks gelijk kan gaan rijden (hopelijk, ga ik wel vanuit).
Hij reed in ieder geval wel lekker, nu wordt het wachten alleen nog maar lastiger.

full
 
ik heb sinds 3 week een cb250n en word in oct. 18 en dan pas kan ik beginnen met men rbw

heb er 1 keer s'avonds voor het huis bij een LEGE WEG wat op gereden
(vond vaders de plisie agent niet zo mooi toen hij het filmpje zag maar ja)

kan het filmpje helaas niet op de computer zetten (is met een telefoon gemaakt maar als ik hem op de pc aansluit zegt het programma dat er bij zat dat de telefoon niet aangesloten is) kweet het zelf nie egt driver heb ik ook geinstalerd


en tja verder voor de rest reed ik een beetje in de tuin om het schakelen onder de knie te krijgen
 
Ik had m'n ZX6R '00 op zaterdag gekocht en moest de maandag erop afrijden. Uiteraard in 1x geslaagd. maar had er dat weekend dan ook al dik 500 km wegervaring extra bij :X Stom, ik weet het want in geval van ongeluk etc was je dik de lul geweest, maar goed zo gaat het nou eenmaal als je een jarenlang gekoesterde droom in je bezit hebt

full
 
Ik heb sinds vorige week zaterdag ook een eigen motor, alleen het papiertje om te mogen rijden heb ik nog niet.......

Erggg moeilijk om je in te houden, maja.
Dinsdag voor mn theorie (2e keer :o ) en woensdag voor mn AVB :Y

De foto's:
naamloos20ar.jpg

naamloos35ul.jpg

naamloos49hx.jpg
 
misschien is mijn verhaal nog sterker, maar egt waar!

moet nog 3 jaar voordat ik uberhaupt 25 kw mag en heb een z1100 :)

verbouwd naar street fighter (daarom heb ik het beestje dus ook). eind deze zomer is mijn streven om klaar te zijn en aan een gixxer te beginnen :Y een 750 oldskool welis waar.

the monster:

full


Gr. Steven :9
 
Ow leuk...iemand die denkt dat een supermoto de ideale fiets is om op te beginnen...NOT. Kijk maar uit, op het asfalt wil je je gewicht op je voorwiel hebben, niet op het achterwiel....
 
Johnny had zijn motor al op de zaak staan, moest de eerste rijles nog krijgen, alleen maar intake les gehad. Was zo goed bevallen gelijk week erna (begin april) motortje gekocht. Motor zat onder de krassen en stickers die er niet op hoorden, dus toen een paar goede avonden aan gespendeerd en stond hij er zo bij. Uiteindelijk begin juni afgereden. Had vroeger al gecrosst, had/heb ik heel veel profijt van. Tuurlijk stiekem een paar km eropgezet je kan hele mooie rondjes rijden in het amstel business park :]

Bijlage: mf1.jpg
 
tell me about it..

donderdag mijn examen en dan mag ik dus rijden (als ik het haal enzo)

gelukkig staat mijn gloedjenieuwe 2ehandse srad nog even bij een kennis voor een nieuwe kettingset en olie(filter) want anders zou ik helemaal gek worden hier :D
 
Bij mij was het anders.. Had me rijbewijs al, de motor stond ook mooi te glimmen in de schuur maar ik moest 4 weken wachten om hem in te voeren |(

DAN is de verleiding pas echt groot...
 
Bij mij was het anders.. Had me rijbewijs al, de motor stond ook mooi te glimmen in de schuur maar ik moest 4 weken wachten om hem in te voeren |(

DAN is de verleiding pas echt groot...

ouch.. :X
 
Mijn oudste zoon heeft een kawa 250 eliminator gekocht.
maar tot hij zijn rbw heeft zorg ik wel dat ie niet vastroest })
 
Alleen op kenteken mag ik hopen, anders zou het echte verkrachting wezen
op kenteken iig wel, of ie dat is kan ik niet zeggen. daarvoor moet ie op de testbank. ik denk het eigenlijk niet, de vorige eigenaar dacht ook van niet aangezien hij echt super reed. toen de vader van een goede vriend van me er een proefritje op maakte had hij werkelijk een grijns van oor tot oor. hij reed wel zo verschrikkelijk goed en hij maakte wel zo'n verschrikkelijk mooi geluid. en hij is zelf best wat gewend (ducati monster, buell city x ofzo 2005)

k zal nog even mijn verhaal vertellen over 'de aanloop naar' het afrijden: 22 mei voertuigbeheersing gehaald en op naar de verkeersdeelneming (theorie had ik nog niet). ik had al een paar keer aan hem gevraagd of hij mijn theorie examen een keer wilde aanvragen, want ik weet wel hoe dat gaat: je kan dan toch pas 4 weken later een keer terecht, maar hij wilde het nog niet aanvragen. hij zei: ga eerst maar leren B| toen vond ie dat ik wel klaar was voor t laatste examen en had hij mijn laatste examen aangevraagd op 5 juli. ik blij :) zegt ie: nu alleen nog je theorie daartussen een keer halen, anders mag je niet afrijden. tja en toen kwam ie erachter dat er geen plek was om daartussen nog theorie te halen en moest hij het examen verkopen |( nu kan ik pas 17 juli theorie doen en ergens eind augustus mijn lessen oppakken en half september ofzo (hopelijk) examen doen. dit omdat hij zelf op vakantie gaat en in deze periode zijn er maar 4 van de 10 examinators beschikbaar bij het CBR (de rest heeft vakantie -O- )

oftewel: als hij eerder was met het aanvragen van mijn theorie (wat ik hem had aangedrongen) had ik nu mijn laatste examen al gehad en wellicht mijn A-rijbewijs in mijn broekzak.

en over het verzekeren: dit willen verzekeringen niet doen omdat ik mijn rijbewijs nog niet heb, d.w.z. hij mag niet op mijn naam verzekerd worden. dus het kan ook niet gebeuren dat hij af en toen een keer bereden wordt door een ander om hem niet heel lang stil te laten staan. en ik wil hem tegen diefstal verzekeren wat dus niet kan, beetje jammer
 
op kenteken iig wel, of ie dat is kan ik niet zeggen.

...

en over het verzekeren: dit willen verzekeringen niet doen omdat ik mijn rijbewijs nog niet heb, d.w.z. hij mag niet op mijn naam verzekerd worden.
Ik zou het wel nagaan of hij 25kw is of niet ivm je verzekering.
(Anders rij je op een motor die geen 25kw is, waar jij niet op mag rijden.)

Je kan de motor toch op je ouders naam verzekeren tijdelijk?
 
Ik zou het wel nagaan of hij 25kw is of niet ivm je verzekering.
(Anders rij je op een motor die geen 25kw is, waar jij niet op mag rijden.)

Je kan de motor toch op je ouders naam verzekeren tijdelijk?


Schorsen is bijna altijd goedkoper, kost maar 22 euro :)
 
Zit met het zelfde probleem.
Mag volgende week woensdag afrijden voor verkeer maar de motor staat al 3 week in de schuur.
Dit is em..
Foto=YUNBFVV8


Gelukkig heb k een aardige pa waarmee k regelmatig even mee ga toeren..
Uiterraad mag k op rustige weggetjes het stuur zelf ook even overnemen })

Heb er zelf al wel zon 250 km op gereden sinds dat k hem heb.
 
Hmm.... waarom laat je het zover komen dat je instructeur je theorie 'vergeet' aan te vragen?

Je kan toch zelf ook bellen naar het CBR en een afspraak maken? Dan had je deze situatie niet gehad. Nou ja, het is gebeurd.. succes de 17e!

Trouwens... die Soes van hierboven.... = *O* MOOI *O*
 
Dank je.. O-)
Ben er wel al flink op aan et poetsen geweest hoor :9
Wat moet je anders doen dan, als je je rijbewijs nog niet hebt.

En dan had ik weer een goede reden om er op te rijden.
Motor staat namelijk gestald in een garagebox 1 straat verderop.
Lekker relaxed de motor ophalen, uurtje poetsen en weer terugrijden. *D
 
Hmm.... waarom laat je het zover komen dat je instructeur je theorie 'vergeet' aan te vragen?

Je kan toch zelf ook bellen naar het CBR en een afspraak maken? Dan had je deze situatie niet gehad. Nou ja, het is gebeurd.. succes de 17e!

Trouwens... die Soes van hierboven.... = *O* MOOI *O*

tja...k kon ook niet weten dat hij opeens mijn laatste examen had aangevraagd. hij dacht zelf alles onder controle te hebben en daar ga ik dan vanuit. hij zei ook pas later tegen me dat ie het examen had aangevraagd B| beetje vaag maarja, niks aan te doen. was gewoon een fout van hem en ook niet zijn bedoeling want verder ben ik wel tevreden over hem en geeft hij mij graag les :)
 
Je kan de motor toch op je ouders naam verzekeren tijdelijk?
moet mijn pa eerst zijn motorrijbewijs hebben ;) en een vriend van me heeft dat wel gedaan. heeft ie zichzelf als eigenaar staan en zijn vader als bestuurder (bij unive) toen ik daarvan vertelde bij unive zeide ze dat hij dan mazzel had gehad omdat ze dat normaal niet doen |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan