motor gekocht, maar nog niet mogen rijden

R3mco

Die hard MF'er
21 jun 2006
794
1
Leersum
hey
ik ben bezig met rijlessen en het zal nog wel even duren voordat ik af kan rijden B |( vakantieperiode waarin t zo druk is en de examinatoren en mijn instructeur op vakantie zijn). toch heb ik al een motor gekocht zodat ik gelijk kan rijden als ik hem eindelijk gehaald heb :]
t is een mooi dingetje, maar t is wel zoooo ergerlijk om er niet op te mogen rijden. |( gewoon ff een klein rondje...
k vraag me af wie er nog meer al een motor heeft gekocht terwijl hij/zij zijn motorrijbewijs nog niet heeft/had. en laat ff een foto zien

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/387701/a68e1fc357c382551d18f8ee7aa51117 (DSC02934 klein.JPG)​
 
mooi ding :W

veel succes *O*


had die van mij ook al in de garage staan...........en dan zakken he B|
 
hier je foto

full


enne, ik ken een paar mensen die dit ook hadden, maar ze hebben niet gereden of toch wel :? :X
 
Meteen een goede keuze !!!
Ik heb wel 3 maanden voor m'n 25kw rijbewijs af liep een GSX600F gekocht en daar dus ook zo'n kleine 200km mee gereden ofzo 2 a 3x rijden excl. de proefrit en de rit om 'm naar huis te krijgen. Maargoed, ik had in mn 25kw periode vaker op zware motoren gereden.

 
Die heb ik ook gehad als eerste motor *O* *O* *O*

Superding! :Y

http://www.monomaniacs.nl/smf/ (SM forum linkje met veel informatie over supermotards)
 
:W
Heb Juni 2005 dit fietsje opgehaald:
RechtsVoor.jpg


Inmiddels staat hij er zo bij:
P1010012.jpg


Heb mijn Theorie gehaald en komende Dinsdag de 2e rijles.


(Wel een paar keer samen met Pa op parkeerplaatsjes geoefend, daarom had ik em ook alvast gekocht.)
 
Mooi ding ,R3mco :Y

Vorig jaar begin november motor gekocht (liefde op het eerste gezicht etc etc :Y )
Eind december rijbewijs gehaalt *O*
.....
En pas eind januari kunnen rijden omdat er een deuk en wat krassen moesten worden weggewerkt :(
motor v******e nog geen 3 weken ,valt ze om '( :X

In iedergeval
Sindsdien veel plezier van het beestje O-) })
 
Ik heb na mijn eerste rijles mijn motor gekocht. Enkele lessen later bij een vriend achterop bij mijn motor naar een rustig industriegebiedje gereden en daar enkele rondjes gereden.
Pas enkele dagen voor mijn verkeersdeelneming heb ik een rondje door de straat gereden.
Destijds was het afzien maar het moment dat je je rijbewijs in je zak hebt ben je die tijd direct vergeten!
 
al 3kwart jaar aan een CB250N aan t sleutelen geweest, rijbewijs halen

1 maandje op die CB gereden, DIT IS NIKSSSSSSSS

verkocht voor 500 euro _O- _O- _O- _O-

Hawk GT gekocht, superapparaat (gelukkig geen 25kwat papiertje *O* )
 
k vraag me af wie er nog meer al een motor heeft gekocht terwijl hij/zij zijn motorrijbewijs nog niet heeft/had. en laat ff een foto zien

Ik had ook al een motor gekocht voordat ik m'n rijbewijs haalde, en ook al wat gereden op afgelegen stukken van een industrieterrein ;) . Ondertussen de motor ook helemaal netjes gemaakt zodat 'ie mooi schoon was op de dag dat ik m'n rijbewijs zou halen. :P

Mooie motor trouwens, maar dat zijn alle KTM's *D . Succes met het behalen van je rijbewijs! :]
 
Ik heb er ook last van ;(

ik kan pas 26 juli afrijden en de motor staat al wel een tijdje te wachten in de schuur

Cagiva Mito uit 2000 btw
 
Leuk topic dit! Wil zelf ook zo graag een motor, maar mag er nog niet op rijden. Goede motivatie om af te rijden, als je er al eentje hebt.
:]
 
http://members.home.nl/bazzie/ZXR%20400/Fotos/19-03%203.jpg ((Afbeelding))

Staat nu bijna 5 maanden stil B| ;(

super mooie zxr400! Maaruh, heeft ie een x schade gehad? Topkuip glanst veel minder dan de zijkuip :? Misschien x'tje topkuip overgespoten geweest met andere lak?

Maar verder super motortje, ziet er echt nog netjes uit!


Ontopic:
Ik had voordat ik uberhaupt aan het lessen was een XR250 gekocht, tijdje daarna begonnen met lessen (eerst moest ik nog 18 worden), en al regelmatig op de XR gereden op de dijk langs het kanaal hier enzo, toen wou ik toch wat anders en heb ik een ZXR750 uit 1989 gekocht, en daar heb ik alleen iets van 3x een x 200 meter door de straat mee gereden zonder rijbewijs dus dat viel wel mee. Toen rijbewijs gehaald, en sindsdien lijkt het wel of ik ben vastgegroeid aan mijn motor ;)
Alleen bleek dat het niet zo was toen ik een ongeluk kreeg met de ZXR :(
Nu ZXR750 uit 1995, en ook super happy mee. Nu bijna 2 jaar mijn rijbewijs (dus de 25kw kut uhh kit mag er bijna uit! 8-) ), en al zoeen 40000KM verder, super tevreden over mijn zxr'tjes :)

En die zxr400 van jou ziet er ook echt nog prachtig uit!!
 
super mooie zxr400! Maaruh, heeft ie een x schade gehad? Topkuip glanst veel minder dan de zijkuip :? Misschien x'tje topkuip overgespoten geweest met andere lak?

Maar verder super motortje, ziet er echt nog netjes uit!
Niet echt gepoetst voor de foto's en dat glanzen kwam meer door de lichtinval, geen schade op een paar 2 kleine afgebroken stukjes schroefdraad aan de binnenkant van de kuip. Met normaal licht glanst de topkuip ook gewoon lekker mee ;)

En bedankt voor de complimenten *D
 
Al zou ik het willen... mijn ouder-persoontjes zien het niet zitten..
die denken echt dat ik mezelf in de prak ga rijden als mijn motor er al zou staan.. (of dachten ze dat dat nou zowiezo al :X )

ik moet zeggen... de verleiding zou voor mij ook te groot zijn.
Gewoon even geduld hebben!

Wel mooie fietsen gezien hier!!
 
Ik had mijn motor gekocht op de dag dat ik examen zou hebben. Dat werd alleen uitgesteld door sneeuw...
Dan maar lopen naar huis met mn motor (was gelukkig donker)
Vier weken later rbw gehaald, in te tussentijd ff gestart en klein rondje achter mn garage gereden :)
 
Vorige maand deze fiets gekocht, AVD examen pas in september ivm vakanties bij het CBR.... :(
Heb 'm maar bij een vriend in de garage gezet zodat ik er niet te vaak naar kan kijken haha, de verleiding is dan echt te groot! ;)

full
 
moeilijk hoor, had hier ook al een motor staan toen ik nog geen rijbewijs had. de verleiding is echter groot om toch stiekum een rondje te rijden he. als je die verleiding niet kan weerstaan maak je het jezelf niet makkelijk. ik heb hem dan ook om mezelf te beschermen maar verkocht...ik ken mezelf nl. een beetje :) .
toen ik uiteindelijk m'n rijbewijs haalde mezelf zelf nog even kunnen bedwingen ( wou gewoon geen overhaaste beslissingen nemen) en pas na 4 dagen een motor gekocht.

wel een super ding wat je hebt staan trouwens...eerste ritje straks gelijk op het achterwiel? :Y :N
 
:W
Heb Juni 2005 dit fietsje opgehaald:
(Afbeelding)

Inmiddels staat hij er zo bij:
(Afbeelding)

Heb mijn Theorie gehaald en komende Dinsdag de 2e rijles.


(Wel een paar keer samen met Pa op parkeerplaatsjes geoefend, daarom had ik em ook alvast gekocht.)

Zo, die is mooi opgeknapt ! Hoop alleen wel dat je nu een ander slot hebt voor om je achterwiel. :)

Enige wat ik nog zou doen als je toch bezig bent, is de velgen zwart poedercoaten. Dat wit is altijd zo lelijk geweest bij de GS500e.

Ik zie dat ze op de eerste foto al deels gepoedercoat zijn geweest _O-



edit ; ben ik dan de enige geweest die gewoon op een motor heeft gereden op de openbare weg wat nog niet mocht 8-) Lijkt me sterk. Ik ben altijd zo'n nette jongen die zich aan de regels houd. *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan